Spring naar bijdragen

maandag 25-4-2011

igor

Aanbevolen berichten

Nee hoor vind ik niet makkelijk praten Rapilos. :)
Ik denk dat een LAT dezelfde vervanging bij een mens geeft als vrienden, alleen heb je dan nog de mogelijkheid voor een toefje slagroom op de taart. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Wat betekend LAT nu eigenlijk in de werkelijkheid? Ik weet dat je dan niet samenleeft en een soort van relatie hebt. Maar dan moet je toch nog steeds als half time alleenstaande rekening houden met iemand anders? Ik bedoel, sommige mensen zie ik graag maar kan soms wel een half jaar duren voordat ik daar contact mee opneem. Lijkt me geen goede basis voor een LAT :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik maak er wel grapjes mee, maar vind het wel tof en super dat mensen dat kunnen. Maar zoals je wel begrepen hebt snap ik er geen snars van. Maar ja dat snap ik van liefde ook niet, dus ik denk dat ik dat eigenlijk nooit zal snappen. ;)

Het te lang alleen syndroom noemen ze dat wrs. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat,
Heb niet gedronken met pasen hoor,dus goed doorgekomen
(Zelfs geen advocaatje):).

Spud,
Ha,ha, nee jij zou misschien niet zo'n goeie zijn voor een LATrelatie.
Natuurlijk moet je dan een beetje nog rekening met elkaar houden.
Maar daar kies je dan voor.
Ben je het zat of gaat het even mis, dan heb je altijd je eigen huis nog.
Maar..so far so good,
Voelt als opnieuw verkering hebben.
En dat mag voor mij altijd zo blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor jou vind ik het natuurlijk super tof dat het zo werkt voor jullie allebei! :heart: (ik kan me nog herinnerinneren dat je na je herstel aangaf dat je je huwelijk niet zag zitten, jullie zijn tot een mooie compromie gekomen denk ik dan)
Je opmerking:"Ben je het zat of gaat het even mis, dan heb je altijd je eigen huis nog.
Maar..so far so good," zorgde voor veel vragen maar tijdens het schrijven kwam ik tot de conclusie dat het me bevestigd in wat ik eerder dacht. :D Dit bericht slaat dus werkelijk nergens op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen gaat goed zie ik :). Super!

Ik zie een beetje op tegen morgen..Zo vroeg op :( en dan hele dag achter een bureautje aan..pfff..
Dus ik ben vast niet zo veel meer te vinden als deze week op het forum.
Lichte afkick. Lees tussendoor wel af en toe mee. Post misschien tussendoor wat. Alhoewel ik plots besef dat het op het werk niet zo'n goed idee is.

Vind het nog steeds erg knap dat je heel de middag geen druppel hebt aangeraakt Rae!
Weet dat die beslissing nemen niet over rozen moet zijn gegaan.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Heb jullie een paar dagen moeten missen.
Zitten in Limburg, prachtig weer hier maar niet veel van kunnen genieten.
Moest een centrale verwarming (combiketel) installeren hier, een kast wegbreken en een nieuwe laminaatvloer leggen.
Dus een beetje te druk gehad maar het begint er nu aardig op te lijken.

Fleurtje je ziet een beetje op tegen morgen, de hele dag aan je bureau :moon:
Ach het zijn maar vier dagen moet je maar denken en als je eenmaal bezig bent krijg je er zeker weer plezier in.
Als ik in de buurt was had ik je graag even ontvoert uit je kantoor voor een koffie op een terras aan de Schelde.

Kom binnenkort weer eens met W naar Antwerpen, weet een restaurant waar je geweldig asperges kunt eten.
Dat kun je op heel veel plaatsen maar daar waar ik bedoel hebben ze 7 of 8 gangen en echt alles is asperge.
Eeen van de tussengangen bestond vorig jaar zelfs uit aspergeijs, en lekker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...