Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Morgenochtend ga ik naar de sportschool Igor... Vandaag even een luie dag na al die drukte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Wowwww, vijf op een rij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 smoothie met aardbei yvonne. en nu spring ik op de fiets om je op te halen. geen smoezen. sporten hup met die dikke billen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Hihi, ik heb geen dikke billen.... vet zit aan de voorkant... En de volgende keer zal ik echt een paar aardbeien voor je bewaren, beloofd Goeiemorgen Sowhat.... Ik doe lekker mee nog even met een bakske en een peukje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Krantje eindelijk in de bus Brugal? Of heeft de krantenjongen/meisje een vakantiedag er aan vastgeplakt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Goeie morgen allemaal,Het spijt me, paaspact verbroken en mijn relatie verknald. Het ging zo goed...Ik ben voorlopig niet meer op het forum... Eerst mezelf bijeen rapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Nien,misschien kun je dan beter wel op het forum komenals je jezelf bijeen wilt rapen..??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Jeetje Nien, wat ellendig. Maar waarom zou je wegblijven dan?Misschien kan het je wel helpen om hier te posten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Nien,Zijn dit geen redenen om juist wel op het forumte blijven komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 goeienmorgen allenspijtig om te horen nienmaar is het wel verstandig om weg te blijven..denk dat je juist nu wel steun kan gebruiken:present:en wat zijn je plannen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Schaam me dood, waarom lukt het me gewoon niet zelf? Waarom roept de alcohol in situaties waarin ik me onzeker voel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 He daar Sowhat. Nee .. niet droog gehouden. Ik stond op het randje om het toch te proberen. Toen begon sluitingstijd van de winkel te tikken ..Afin, ik voel me er niet echt slecht over. Ik ben het gewoon als een bezopen wrak rond te lopen. Waar ik me minder over voel is dat mijn sociaal begeleidster dadelijk langskomt en ik haar niet binnen kan laten komen. Het is hier namelijk een ware ravage na de voorbije 5 dagen vol alcohol. Wou dat ik met haar kon trouwen . Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 zolang je blijft drinken, zullen de situaties onzekerder worden en blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 quote: Originally posted by: NienSchaam me dood, waarom lukt het me gewoon niet zelf? Waarom roept de alcohol in situaties waarin ik me onzeker voel? Zou het misschien een idee zijn om antabus te gaan slikken Nien? Dan KUN je gewoon niet meer drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Heb mijn hele toekomst weggegooid! Het had zo mooi kunnen zijn. Samenwoonplannen kunnen van de baan. Moet de makelaar bellen dat mijn appartement niet te koop hoeft. Ik ga zo vanuit het hoge noorden terug naar mijn ouders. Stiekem drinken moet stoppen, ik wil niet meer liegen tegen degene vanwie ik zoveel houd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 quote: Originally posted by: RaeAfin, ik voel me er niet echt slecht over. Ik ben het gewoon als een bezopen wrak rond te lopen. Waar ik me minder over voel is dat mijn sociaal begeleidster dadelijk langskomt en ik haar niet binnen kan laten komen. Het is hier namelijk een ware ravage na de voorbije 5 dagen vol alcohol. Wou dat ik met haar kon trouwen . Rae. Ik weet niet hoe laat ze voor de deur staat.... maar misschien een idee om als een razende te gaan opruimen dan Rae? Die dame zal niet voor niks komen lijkt me. En zal het zeker niet op prijs stellen als ze bij de voordeur het gesprek moet voeren. En waarom wil je met haar trouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Mag geen antabus van de huisarts, maar donderdag een afspraak bij de brijder, misschien dat het via hun kan... Wil het namelijk wel graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Ben hier maar heel ff...op het werk en zo vergadering...Nien, hier blijven met je kippekontje hoor!! Rae . Ik dacht dat wij gingen trouwen?? Nou ja...overloper!! Vonneke en natuurlijk al de rest..Ben er weer mee weg..collega komt net binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Gisteravond stiekem bij de bbq van mijn schoonouders. Mijn eetstoornis kwam weer boven, voelde me schuldig over het eten, toen overgegeven en daarna gedronken, niet een heel handige actie dus... Voelde me niet op mijn gemak bij hun omdat hun wel allemaal aan de drank waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 nienvertrouwen in een relatie is heel belangrijk en je wist van tevoren wat erop het spel stonden je heb toch die keuze gemaaktmaar je heb niu ook weer een keuze om er definitief mee te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Lieve Nien, niet weg blijven meis, daarmee kan je het juist nog erger maken. Dan sta je er helemaal alleen voor. Geen slecht idee van die refu of antabus. Ik zou het toch gaan proberen hoor.Tja alles op het spel zetten en dan ook nog verliezen, maakt erg onzeker. Dat zou dan weer een rede kunnen zijn om te gaan drinken. En daardoor wordt je weer heel bang en onzeker. je zit dan in een vicieuse cirkel waar je bijna niet meer uit kunt komen.Terug naar je ouders???? is dat wel de juiste beslissing? Zij kunnen je leven ook niet over nemen meis, je moet het zelf doen.Goh wat moeilijk voor je lieverd, ik zou willen dat ik je zo kon helpen dat je nooit meer zou kunnen drinken maar ook hierin moet je het zelf doen, jij moet die knop omdraaien en drank uit je leven bannen. Jij alleen bent daar verantwoordelijk voor. Als je zo door blijft gaan ga je naar de verdoemenis en dat wil je niet. Kom op meid, zolang er leven is, is er hoop. maak de keuze en sta achter je besluit.Kom als je trek hebt, hier dan kunnen we je proberen te helpen.Goeie morgen Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 straks naar de dokterhij wil dat ik met de tramadol gaat stoppen,omdat ik het al veel telang slikmaar zonder de tramadol verga ik helemaal van de rugpijnben benieuwd wat die voor vervanger heeft danbloeddruk laten controleren en gelijk maar praten over me depri aanvalleniedereen uit de douche? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Lieverds dank jullie voor de steun. De knop moet om en dat kan ik alleen zelf doen!Ik ga even douchen, meld me later weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Nien, gewoon hier blijven komen hoor... Helaas kennen wij van de hoed en de rand...Rae, Aan de slag jij, doorbijten en aan de opruim !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden