Spring naar bijdragen

Woensdag 27 april

Yvonne

Aanbevolen berichten

Hi Lenie,

Ik heb er ook moeite mee aan mensen te zeggen dat ik teveel drink. Ik ben een minderaar en heb het "geluk" dat ik niet vaak bezoek krijg of naar mensen toe ga door de week en in het weekend "mag" ik. Bij bepaalde mensen probeer ik nu mijn schaamte te overwinnen en het te zeggen, maar dat lukt nog niet zo erg.
Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 334
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hello lytse! dat sterretje kan betekenen dat iemand jou een echte ster vindt!
kan ook zijn dat iemand een tekst heeft verwijderd (was nu het geval)
en daar kan iemand heel goede redenen voor hebben...

ikzelf begin er niet meer aan, maar in het begin paste ik voortdurend mijn teksten aan tot in het zenuwslopende toe omdat ik bijvoorbeeld dacht toch weer iemand beledigd te hebben of zo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

Dat is een lastige stap he. Voor mij wel heel belangrijk. Met de pasen gingen we kamperen met een groepje. Ze wisten nog niet dat ik gestopt was. En iemand ging boodschappen doen. Normaal drinken we dan 's avonds veel bier. Dus toch maar even gebeld naar degene die boodschappen ging doen. Dan is het duidelijk. En maakt het voor mij veel gemakkelijker als mensen het weten. Achteraf dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat, binnen een dag zat ik al weer op 14 halve liters bier per dag.
Huisarts gaat me wat librium voorschrijven voor een paar dagen. Kan zo niet echt functioneren.
Heb ook nog een lieve hond die uitgelaten moet worden. Gaat lastig met die bibberige beentjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tabak sla ik makkelijk af.

Maar ik ga even wat anders doen. Ik zit hier te lang en te niksen en heb nog wat te doen. Daar voel ik me even niet zo goed over. Dus dat doe ik dan maar. Een fijne rooksessie gewenst en tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...