Lytse Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hi Lenie,Ik heb er ook moeite mee aan mensen te zeggen dat ik teveel drink. Ik ben een minderaar en heb het "geluk" dat ik niet vaak bezoek krijg of naar mensen toe ga door de week en in het weekend "mag" ik. Bij bepaalde mensen probeer ik nu mijn schaamte te overwinnen en het te zeggen, maar dat lukt nog niet zo erg.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 hello lytse! dat sterretje kan betekenen dat iemand jou een echte ster vindt!kan ook zijn dat iemand een tekst heeft verwijderd (was nu het geval)en daar kan iemand heel goede redenen voor hebben...ikzelf begin er niet meer aan, maar in het begin paste ik voortdurend mijn teksten aan tot in het zenuwslopende toe omdat ik bijvoorbeeld dacht toch weer iemand beledigd te hebben of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Lytse,Dat is een lastige stap he. Voor mij wel heel belangrijk. Met de pasen gingen we kamperen met een groepje. Ze wisten nog niet dat ik gestopt was. En iemand ging boodschappen doen. Normaal drinken we dan 's avonds veel bier. Dus toch maar even gebeld naar degene die boodschappen ging doen. Dan is het duidelijk. En maakt het voor mij veel gemakkelijker als mensen het weten. Achteraf dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hi,hi ben sinds gistermiddag weer gestopt met drinken maar heb wel last van vreselijk beven. Is me nog niet eens gelukt om een shaggie te draaien. Zo kom je ook nog van het roken af;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Goed Aicha! (niet dat beven natuurlijk)Ik lijd even mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Eerste keer dat ik dit zo ervaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Kun jij niet even een shagie voor me draaien Jaap. Kan ook al zo moeilijk typen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 wat jaap?aicha! zal ik hem even draaien voor je? samson light met dokter duval vloei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ha heerlijk Henk, stuur hem maar deze kant op, je mag hem ook wel komen brengen hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik kan dat wel, dat verleer je nooit. Samson light Henk, gatverdamme! prutsroker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 of heb je liever een JPSje van me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ikzelf rook natuurlijk gewoon zware vannelle,maar die krijg jij niet jaap... een milde lichtblauwe drum voor jou, zou ik zeggen,gezien je leeftijd vooral... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ik probeer het nu ook anderen te vertellen, maar net wat je zegt...die schaamte.gelukkig krijg ik ook niet veel visite.ik ben meer een einzelganger...ik vind het wel best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Sowhat, binnen een dag zat ik al weer op 14 halve liters bier per dag.Huisarts gaat me wat librium voorschrijven voor een paar dagen. Kan zo niet echt functioneren.Heb ook nog een lieve hond die uitgelaten moet worden. Gaat lastig met die bibberige beentjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 als je in de buurt woont doe ik het aicha!maar anders kom je hem maar halenik heb ook nog een ouwe belinda menthol liggen voor jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Tabak sla ik makkelijk af.Maar ik ga even wat anders doen. Ik zit hier te lang en te niksen en heb nog wat te doen. Daar voel ik me even niet zo goed over. Dus dat doe ik dan maar. Een fijne rooksessie gewenst en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Lenie heb je pb.je gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 zag het..je hebt antw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 en dat hondje bind ik wel even buitn vast aan een boom of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 gatver Henk, ik wil een lekker shaggie en geen menthol;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 gelukkig ( en niet beledigend bedoelt) heb ik als ik gedronken heb nog wel de verantwoording in m'n lijfom te koken voor de kids en de honden te verzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ik noem het niet niks jaapik vind het niet niks jaapgoodluck! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 oei lenie... dat betekent dat jij een taaie rakker bent...het zijn sterke schouders die de kratten kunnen dragen...schreef ik ooit eens... in wanhoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Oh, maar dat doe ik ook wel hoor Lenie, laat mijn hondje echt wel goed uit. Vanmorgen nog een uur gelopen met m'n knuffel. Alleen je moet niet zien hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 jij bent me het type wel aicha!zijn je vingers nog wel heel?wanneer geef je weer zo' n leuk feest voor ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden