Rae Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Super, niwi. Ook dat roken moet toch een bevrijding zijn. Rook zelf al 15 maanden niet meer zolang ik niet drink. Zou ik nooit meer terug willen. Jakkie. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 inderdaad Rae....daarbij had ik vroeger ook nog een verslaving aan kalmeringspillen....en daar ben ik nu ook vanaf....jaar of 11 nu...wat een weelde.....en dan herhaal ik nog eventjes....nuchterheid is een beloning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWill!!!!!!!!!!! Cadeautje? Pour moi??? Had je toch niet moeten doen :$. Toch wel!!! Woehaaaa, wat ben je toch een heerlijk mens Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik ben zooo nieuwsgierig wat Will voor mij meegenomen heeft. Lieve, lieve Will. :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Je wil me hé vonneke Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Mups! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk ben zooo nieuwsgierig wat Will voor mij meegenomen heeft. Lieve, lieve Will. :heart: En nog zo'n exemplaar, hihi Luitjes, ik duik mijn bed in.... zit te gapen als... uhhhh, nou ja, in ieder geval lopen de tranen over mijn wangen ervan..... Trusten allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Dag Vonnie, lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Potdorie, PSN ligt wereldwijd plat!Wat een gruwel, he mensen.'k denk da'k mezelf ga verhangen nu.Hoe moet ik nu weer de verveling door zien te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 slaap zacht knappe meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 PSN? Wat is dat voor beestje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 @fleurtje,PSN (PlayStation Network) is een wereldwijd gaming netwerk van Sony, waar gamers elkaar op hun PS3 naar hartelust virtueel uit kunnen moorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Vreemde hobby Mannen blijven toch altijd ergens jongens hé..Als ze maar kunnen schieten en hakken..man man man toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Je kan die spelletjes toch ook gewoon via je pc spelen? Of moet je dan ook eerst bepaalde software bezitten?Mijn broer zit ook altijd op zulke dingen. Wel meer met elfjes en trolletjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik ga naar bed.Lekker slapen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Is het al zooooo laat?? Ik moet naar bed toe anders ben ik morgen geen mens..Niet verhangen hoor Gunn. Geeft zo'n boeltje..Slaap zacht allenTot binnenkort will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 quote: Originally posted by: GunnPotdorie, PSN ligt wereldwijd plat! Wat een gruwel, he mensen. 'k denk da'k mezelf ga verhangen nu. Hoe moet ik nu weer de verveling door zien te komen? wereldwijde samenzwering om gameverslaving aan te pakken? Heb met mijn console gelukkig deze ellende nog niet meegemaakt, kan mezelf er ook de nodige uurtjes mee vermaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Sorry folks, moest dringend even weg, en nu weeral. Druk druk druk, laat de bootjes maar varen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ik kom even welterusten wensenslaap lekker:lips:en Wil, werk ze:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ben weer thuis...adrenaline is uitgewerkt.....ik ben kapot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 quote: Originally posted by: YvonneLenie, ik ken het tweede couplet niet eens.... ook niet van toen ik zelf klein was. Ik ben opgegroeid met het positieve.... en heb dat ook zo doorgegeven.... Tweede couplet was een couplet over schuld als ik het goed aanvoel????? ikke nie hoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ook ik ga slapen. Ik drink nog een kamille thee en zoek dan de klamme lappen op. M'n inname vandaag was bescheiden. 2x0.5 L. Grolsch. Het is in ieder geval beter dan de gebruikelijke 6(!).Eh bien, chers amis, bonne nuit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 quote: Originally posted by: YvonneLenie, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.... in ieder geval heel veel sterkte... Wil, hoi man, hoe gaat het met je??? Primula, lekker slapen zo hoor.. ik maak het ook niet laat denk ik, zit al te gapen hier.. Ik ga slapen, ik ben moe..... zong het ook altijd met de kinderen vroeger... Waar blijft de tijd? sorry von....ben even compleet uit me plaat gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 quote: Originally posted by: SowhatSterkte Lenie, Wil of kun je vertellen hoe het uit de hand heeft kunnen lopen? het borrelt al heel lang tussen mij en me ex......dit was de druppel.verders wil ik er hier niet over kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hey Lenie, nu weer rustig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden