henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 .... ben niet zo dol op stempelen,doe alles liever in ene twee...maar soms moet je wel, in de omgang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ... en laat daarbij ieder het abstractieniveau kiezen dat hem of haar past... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ... dat zeg ik echt netjes voor mijn doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 I'll say it with flowersJohn Hiatt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 zeg jaap, hoe groeien de heilige boontjes dit jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 en shahira, was het zo'n bende bij jou? raakt je zuiger niet oververhit? hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 en snoep? alles afgespoeld?wel jammer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 godzijdank woensdag vandaag...gaby... que fare? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Geen idee, vandaag luister ik naar Anthrax. Een zeldzaamheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 he soot, mag je dat cafe nu weer binnen? nu je alleen maar thee drinkt?... of hebben ze je naar wassenaar gestuurd? hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 antrax... goed dat je het zegt jaap... ik moet naar amstelveen vanmiddag, pillen halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ikben er gewoon jankerig van en dat alleen maar omdat een vriend van me langs kwam met 2 six-packjes.hij wist van niets...nu wel(verteld nadat ik 1 six-pack op had)...ben blij dat ik zo weg moet en een heel stuk moet fietsen.maar goed...nieuwe ronde nieuwe kansen.zal m'n onderschrift aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 lenieja spijt komt altijd na de zondemaar wel een goede leer voor de volgende keer tochen ga lekker fietsen en uitwaaien en vol goede moed weer verder:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 henkben weer helemaal fris en fruitig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 fruitige kaboutersap! hmmmm........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 henk je zit niet op woord domino hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hoor Snoepje dan, kaboutersap is veel gezonder dan alcoholische dranken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 hoor wie het zegt... maar ik dacht het echt, hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 aischaik zal het niet weten heb nog nooit kaboutersap opis toch niet verslavenden heb je nog plannen vandaag?ik ga zo meteen naar de speeltuinen kon het gisteren niet vinden dus ben maar weer naar huis gegaanheb je die cake nu helemaal alleen naar binnen gewerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 zeg snoepje, ken jij niet toevallig een heel lief stel... hans en anneke genaamd?ik zoek hun adres... jan van galenstraat? of was het iets met rembrandt erin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ... ze hebben geen kinderen in huis...wel een stuk of wat katten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 henkiehoe weet jij waar ik woon dan??maar als het serieus is stuur dan een pbben nu weg naar de speeltuindoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik ben een beginneling Woman. Wat betekent dat sterretje?Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 kaboutersap is bosbessensiroop (ecoland diksap, cassis)met spa of ander merk spuitwater...tintelend fris! van harte aanbevolen, speciaal voor de rokers onder ons... hmmmm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 het verschil met mijn intussen al veelgeroemde kaboutercocktail zit hem onder andere in het gemis van de verse jus -te lui om uit te persen- en de ijsblokjes, ik heb helaas helaas geen vriesvakje in mijn koelkastje.bestaan er eigenlijk mini vrieskistjes? ik wil niet zo'n grote bak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden