Spring naar bijdragen

Woensdag 27 april


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 334
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gister heftig therapie gehad.
Gaat niet in mn kouwe kleren zitten. Dus weer nachtwaken....geeft niet.
Neem een kop koffie en ga zo lekker in bad.
Straks nog wel even slapen want vanavond dansen.
En dat is belangrijk !
Vlam de internetdeur uitgezet, kan wel 5 jaar wachten op een date met hem. Dan ben ik al oud en verschrompeld. En ik heb geen behoefte aan eeuwig chatcontact. Nu een creatieve man met jeans en boots. Opgewekt kereltje :) Doet me denken aan de scherpschutter van die boeken van Stephen King.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, helemaal niet geslapen Woman?
Nou dan zul je je wel behoorlijk gesloopt voelen.
Hoop dat je vandaag nog lekker kunt slapen.
Ik moet altijd wel grinniken om al die vlammen van je.
Hoeveel heb je er nu inmiddels als de 'deur' uitgewerkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge.

Woman, je familie mag dan ruk zijn; jij doet het super! Ga goed meid, ga goed. Het is niet altijd een gemakkelijke weg maar ik bewonder je moed en doorzettingsvermogen.

En ik wens voor je een fijne vent, eentje die niet al te ingewikkeld in mekaar zit, er lekker uitziet en nog zo wat van die dingen.

Heb een fijne dag allen, ben weer weg. Doeiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik tel verkeerd, het waren er 4
Ja kan me wel voorstellen dat het zo overkomt, heb dat zelf ook wel met een vriendin die ook aan het daten is op internet. Dan is er weer die en dan weer die, en ow hij is zoooo leuk. Blabla

Dank je wel Bam. Ik heb echt zin om nu eindelijk eens al die dingen te gaan doen die ik zo graag wil. En eindelijk eens te worden wie ik ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal

wat een kakakouwelijk weer inene... na al die vershrikkelijke hitte... hmm kacheltje aan... voor mij wel goed, om eens een ochtendje binnen te blijven...

woman, weet er natuurlijk niets van... maar kwam in me op: zonder viespeukerij zou er niet eens een familie bestaan bij gebrk aan voortplanting... enne... ieder huisje draagt zijn kruisje... waarbij het natuurlijk wel vreselijk oneerlijk is dat bij de een dat kruis veel zwaarder is dan bij de ander...


om op veler verzoek ook nog iets alcoholgerelateerds te zeggen: het viel me niet mee dat mooie weer en ik ben al drie keer doorgeslagen maar niet echt doorgezakt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...