Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 .... want buiten is hij niet te zien Goeiemorgen luitjes, koffie en thee staan klaar, cola en jus in de koelkast. Sha..... had je geen zin om ff een bakkie te zetten en te openen??? Luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Iedereen aan het uitslapen???? Tsssssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Gister heftig therapie gehad. Gaat niet in mn kouwe kleren zitten. Dus weer nachtwaken....geeft niet. Neem een kop koffie en ga zo lekker in bad. Straks nog wel even slapen want vanavond dansen. En dat is belangrijk !Vlam de internetdeur uitgezet, kan wel 5 jaar wachten op een date met hem. Dan ben ik al oud en verschrompeld. En ik heb geen behoefte aan eeuwig chatcontact. Nu een creatieve man met jeans en boots. Opgewekt kereltje Doet me denken aan de scherpschutter van die boeken van Stephen King. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Goedemorgen Yvonne,Hier in Zuid Limburg ook geen zon.Hebben nu wel al plezier van de cv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 En Woman natuurlijk en ook alvast alle uitslapers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Pfff, helemaal niet geslapen Woman? Nou dan zul je je wel behoorlijk gesloopt voelen. Hoop dat je vandaag nog lekker kunt slapen. Ik moet altijd wel grinniken om al die vlammen van je. Hoeveel heb je er nu inmiddels als de 'deur' uitgewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hoi HarryHoi YvonneGoodmorning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Heeeee die Harry... Nou, tis vannacht inderdaad koud geweest, heerlijk dat je de cv nu hebt. vandaag nog een beetje bewolkt, morgen regen, maar daarna weer schitterend weer. Tenminste, zoals ze er nu tegenover staan, hihi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hahahaha nou valt wel mee hoor, ik heb voor deze 3 vlammen gehad dit jaar. En daarvoor 2.5 jaar niets. En deze laatste telt niet mee want ik heb em niet ontmoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Oooh, ik dacht dat het minstens een stuk of 8 waren, hihihi. Wat kan een mens zich dan toch vergissen. In ieder geval fijn dat je je bij de therapie goed voelt, en de boel kunt gaan verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Mogge.Woman, je familie mag dan ruk zijn; jij doet het super! Ga goed meid, ga goed. Het is niet altijd een gemakkelijke weg maar ik bewonder je moed en doorzettingsvermogen.En ik wens voor je een fijne vent, eentje die niet al te ingewikkeld in mekaar zit, er lekker uitziet en nog zo wat van die dingen.Heb een fijne dag allen, ben weer weg. Doeiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 En dan zomaar ineens heb je de "ware" let maar op Woman.Als het weer mooi weer is zit ik 200 km noordwestelijk van hier Yvonne en moet ik werken.Maar ook dat is weer leuk verwacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Twee keer hetzelfde is overdreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik tel verkeerd, het waren er 4Ja kan me wel voorstellen dat het zo overkomt, heb dat zelf ook wel met een vriendin die ook aan het daten is op internet. Dan is er weer die en dan weer die, en ow hij is zoooo leuk. BlablaDank je wel Bam. Ik heb echt zin om nu eindelijk eens al die dingen te gaan doen die ik zo graag wil. En eindelijk eens te worden wie ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Oeps, dacht dat je er vrijdag ook nog zou zijn :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Als jullie me zoeken, ik zit in badtoedeloe x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Jeeeee Bam.... dat was ff een flitsbezoek, had je geeneens gezien, hihi. Fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hmmmm, lekker van genieten Woman. Ik hou Igor wel weg bij de badkamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 IK hoor mijn naam ??????? goedemorgen allemaal. eerst maar eens koffie. en woman heeft een badje nodig fijn dat je wat hebt aan de theraphie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Goedemorgen, hier ad koffie. Saai weer, moet gelukkig werken ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ik zie geloof ik regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hier schijnt gewoon de zon hoor, alsof het altijd al zo geweest is.Goedenmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 goedemorgen allemaalwat een kakakouwelijk weer inene... na al die vershrikkelijke hitte... hmm kacheltje aan... voor mij wel goed, om eens een ochtendje binnen te blijven...woman, weet er natuurlijk niets van... maar kwam in me op: zonder viespeukerij zou er niet eens een familie bestaan bij gebrk aan voortplanting... enne... ieder huisje draagt zijn kruisje... waarbij het natuurlijk wel vreselijk oneerlijk is dat bij de een dat kruis veel zwaarder is dan bij de ander...om op veler verzoek ook nog iets alcoholgerelateerds te zeggen: het viel me niet mee dat mooie weer en ik ben al drie keer doorgeslagen maar niet echt doorgezakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ha Henk,Wat bedoel je daar precies. Doorgeslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden