Spring naar bijdragen

zuurpruim


henk

Aanbevolen berichten

Als ik wil mopperen op de domino dan ga ik lekker mopperendemopperdemop doen op de domino...
En het kan me helemaal niets schelen wat jij ervan vindt...lekker puh!
En ook wat een ander vindt als ik hier lekker loop te mopperen interesseert me geen ene fluit, zo is dat.... zegt Sha :P
Dus als je nu ook boos op mij bent met mijn gemopper op de domino of wat voor gemopper ook....uhhh...kijk ik je nooit meer aan, kom ik niet meer op stapeldol en praat ik ook niet meer tegen je.
En.....ga ik hier weer enorm lopen mopperen...maar dan op jou.

Hehe.....lekker dat gemopper hier.....

Maar toch vind ik je wel lief hoor Henk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

hoeft niet gezegd hier, want het is hier vrijuit mopperen,...moppermopper
dus niet alles meteen met de mantel der liefde weer goed willen maken mopper en al zeker niet als het niet oprecht gemeend is moppermopper daar heeft echt niemand wat aan mopper mopper maar ja als het je nu toevallig overkomt mopper dat je tijdens het gemopper ineens toch liefde voelt voor datgene waar je op moppert dan mag het natuurlijk onmiddelllijk vermeld, blijblij...want daar is dit draadje in wezen voor bedoeld natuurlijk....wow sha...ik vin jou ook lief hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik ook zo over kan mopperen is als je met iemand aan het *mopper* bellen bent en je krijgt *moppermopper* overal de schuld van MOPPERDEMOPPER...............terwijl ik er niets *moppermop* aan kan doen :(
Dat sommige mensen *mopmopmopper* hun gevoelens nu niet onder controle hebben *moppermoppermopper* kan ik toch niet helpen?????????????????????????????????????
Ik...die lieve Sha :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk probeer nu eens te kijken WAAROM het jou zo geraakt heeft. Das toch belangrijker dan je vast te houden aan wat er gisteren gebeurd is?
Is dit al eens eerder in je leven gebeurd? ik bedoel ben je wel eens om dezelfde reden, vresellijk kwaad geweest?
En mensen hoeven toch geen sorrie te zeggen als ze zelf niet die behoefte hebben?
Zou jij dat dan wel doen?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en yvon ook nog....nee, klinkt mij ook niet echt als goed gemopper in de oren
meer als een soort muziek of zo... wat zijn ze lief, ik smelt weg...

en die fleur... soms lijkt ze wat op te vangen, van mijn signalen... maar ik blijf toch gekke henkie voor haar.... grumph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

arrrggggggggggg vrolijk opstaan is gewoon de goden verzoeken....mopper.......explosie met pubers op de vroege ochtend moppppppperrrrrr....bijna onder een auto in de haast moppppermopperrrrrrrr stom mens moet uitkijken...of ik? en clienten die nu al lopen te mekkeren op niks af arggggggggg mopper....iedereen uit kantoor tot 7.30 :angry: eerst koffie en een peuk..mopper....behhhhhhhhh maar overheerlijk weekend gehad...en daaaar hoor je mij niet over mopperen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FLEURRIE IS EEN ZUURPRUIM...FLEURRIE IS EEN ZUURPRUIM...FLEURRIE IS EEN ZUURPRUIM....ZUURPRUIM EERST KLAS :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

En toch vind ik je wel een beetje lief hoor...............:sun: (als je slaapt...hihihi)
Moest het effe kwijt....zit me al 2 maanden dwars....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arrrrggggggggggggggg......moet de supermarkt in op een ongelooflijk slecht moment mopperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr chips :angry:ohhhh moet ik redden ga ik redden arggg argg argg

Dank Jaap, is helemaal goed gegaan hoor, :present::present::present::present::present::present: voor mezelf!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een 'ik haat mijn ex' dag gaat altijd gepaard met een 'ik mis mijn ex' dag. Dat laatste is een mopper waard..
Hoop dat ie lekker tegen die muur aanknalt waar hij me een hele tijd geleden liet tegenaanknallen! Wat denkt ie wel!! Tot daar mijn vergeven..
Ik haat 'ik haat mijn ex' dagen :devil:.
Maak dat je wegkomt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mopper, mijn ex heeft zondag weer gebeld, meteen toen ik terugkwam van de AA (maandpenning wezen halen :)), ik niet opnemen ,ja hallo, hij gooide de hoorn erop de dag ervoor, en heeft toen heeeel erge kwetsende dingen gesmst,waar ik niet op gereageerd heb,daarna kreeg ik smsje of ik a.u.b mijn voicemail wil afluisteren, nog steeds niet gedaan, ben boos, gekwetst, en ja stom mopper grmpfff... mis hem ook wel, mopper mopper mopper, eikel, hoop dat hij zich heel rot voelt, net zoals hij mij steeds laat voelen, ik heb niks aan hem, mopper de mopper, potverdorie we lijken wel een stel pubers soms, i.p.v volwassen mensen, dat slaat toch nergens op, mopper, volwassenen gaan toch volwassen met elkaar om, en daarna heb ik niets meer van hem gehoord, en daar wil ik ook over mopperen, AAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Gaby! Mopper maar goed door, dat lucht op!
En het is waar...je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn! Wat denken ze wel...lopen ze over je alsof je de voetmat zijt..
De mijne hoor ik al onderhalf jaar niet meer maar toch zou ik hem nog steeds zo graag een stamp verkopen!
Je hoort vast nog van hem, je zal wel zien..je laatste zin was ook een beetje grappig ;)
Knap dat je volhoudt :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

grommmm mega drukke dag met mega vervelende client mopperrr sha kan hoop hebben maar ga sha niet provoceren brombrombrom sha dan niet aardig blijven :angry: en dat doet sha niet zo gauw grrrommmmmmmmm bij kop en kont eruit zetten bromgrom dat had ik meteen moeten doen mopperrrr ook nog meteen ovenschotel bereiden moppermop want nicht komt eten moppermopper niet echt over nagedacht sha!! beter plannen moppermop op mezelf mopperrrr dus meteen aan de gang moppermopper...........arggggggg koffie en peuk sha!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...