Spring naar bijdragen

zuurpruim


henk

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Den Niwi se
ik zou het vreselijk jammer vinden als je het forum om die redenen verlaat, ook ik waardeer je bijdrage zeer. Kan me wel voorstellen dat het je zelf misschien niets meer oplevert omdat je 23 jaar droog bent, maar ja dan heeft je vertrek een andere reden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees je nu maar pas Niwi..
Het zou te gek zijn moest je weg gaan.

Hebben jullie het er ondertussen al met elkaar over gehad via pb dan? Want ik zie hier wat gekrabbel over en weer gaan maar geen van jullie beiden spreken elkaar, hier dan toch niet, rechtstreeks aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een beetje gemopper van mij op de 18e om 8.46 allemaal teweeg kan brengen vind ik ongelooflijk...
Er gebeuren op dit moment veel ergerer dingen in de wereld volgens mij...
maar mijn gemopper schijnt bij sommigen behoorlijk de gemoederen bezig te houden
Ik ben zelf na mijn gemopper van maandag verder gegaan met mijn leven
en had helemaal niet de behoefte om op bovenstaande berichten te reageren
had liever gezien dat iedereen verder ging met zijn of haar leven
mijn inziens was er verder niets meer aan de hand....
ik had gewoon even lekker gemopperd...ja op Niwi!
tenslotte is hier zuurpruim voor...

Maar nu hier gesuggereerd wordt dat ik de aanleiding zou zijn voor Niwi zijn woorden:
'ik krijg ook steeds minder de neiging om ervaringen te delen en zelf met een rotgevoel hier weg te gaan'

Dan is Sha natuurlijk Sha niet als ze hier toch nog even op terug wil komen...

Onderstaand bericht zal ik hierbij dan ook richten aan Niwi
maar er zullen gegarandeerd mensen zijn die zich als Niwi aangesproken voelen....
of ik daar mijn energie en vrije tijd in ga steken om op te reageren denk ik niet
lezen doe ik wel alles...soms doe ik er wat mee, soms lees ik in een tekst geen inhoud
...life goes on... dat jullie dat vast van mij weten

Sha is niet iemand die ergens in blijft hangen...

@ Niwi...ik zal het proberen zo kort en krachtig mogelijk te houden

1. Jij hebt met jouw bericht, gisteren om 7.52 op de dagdraad, naar Yvonne toe inderdaad bij mij gesuggereerd dat jouw tekst ook Henk betrof, dit omdat in het berichtje daarboven namelijk wel zijn naam werd genoemd en jij erna met je 'in het algemeen' bericht kwam. Ik denk zelf, dat ik niet de enigste zal zijn geweest die dit zo heeft opgevat, als men de dagdraad goed had gelezen.
2. Mijn reactie hierop naar jou toe op de dagdraad komt inderdaad omdat Henk mijn maatje is.
3. Ik ben naar de draad van zuurpruim gegaan om de dagdraad - lees medefrummers- verder te besparen voor een eventuele verdere discussie aangezien ik niets met jouw antwoord kon en geen zin had om daar verder te gaan reageren...
4. Vervolgens val je daar bij met dat je 'eigenlijk' ook wel in je wiek bent geschoten...(die uitdrukking ken ik niet maar ik neem maar aan dat dit inhoud dat*)...eerlijk gezegd had ik al meteen weer moeite met het woord 'eigenlijk' want je bent wel of niet in je wiek geschoten. Persoonlijk vind ik dat woord namelijk erg vaag, net als ...eigenlijk zwanger... bestaat volgens mij ook niet, je bent het wel of niet (om zomaar even een voorbeeld te geven).
5. Gisteren dinsdag, verwees je naar je eigen bericht van maandag om 9.41 welke weer op mijn gemopper sloeg. Hiermee suggereer je bij mij toch dat mijn bericht de aanleiding zou zijn voor jouw woorden, dat jij hier met een rotgevoel weg gaat en geen ervaringen meer wilt delen.
Zelf zie ik dit totaal niet zo, denk eerder dat ik de druppel ben die bij jou de emmer nu laat overlopen, zeker gezien jouw woorden: het is trouwens niet de eerste keer sinds 2009.

Ik voel me dan ook zeer zeker niet aangesproken dat ik jou hier aanleiding zou hebben gegeven om
geen ervaringen meer te delen hier op het forum,
je met een rotgevoel weg te gaan
of verder maar beter niets te zeggen.
Dit is mijn inziens geheel je eigen keus!!

Wat mij betreft is hierbij de kous af....
Zo zie ik het, zo voel ik het, zo denk ik...

Groet Shahire

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen...

Na een nacht geslapen te hebben en zonet mijn eigen stukje te hebben herlezen
kan ik mezelf nog steeds vinden in bovenstaande tekst
ik hoop dat we nu gewoon verder kunnen gaan
met waar het hier op het forum daadwerkelijk om draait....

Sha :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat er gaande is dat weet ik niet en maakt me ook eigenlijk niet zo uit...Maar hoorde dat Niwi hier het plan heeft opgevat om niet meer op het forum te komen.
Niwi, ik wil je toch even laten weten dat ik dit erg jammer zou vinden. Ik heb je aanwezigheid en je reacties op anderen altijd erg gewaardeerd.
Dus kun je er niet even over na denken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ADB zonder Niwi?
Kan toch eigenlijk niet?
Niwi, ik denk dat iedereen heel duidelijk heeft gemaakt dat jouw aanwezigheid hier wel degelijk op prijs wordt gesteld.
En ja, 'we' becommentarieren elkaar wel eens.
Soms terecht, soms onterecht.
En dat waait altijd weer over...
Als je niet meer wilt posten/lezen... tsja, das natuurlijk helemaal jouw keus.
Het kan gebeuren dat er een soort van forummoeheid zich van je meester maakt.
Maar laat het niet afhangen van ....
Josje heeft jou niet willen krenken, daar ben ik van overtuigd.
Jij hebt Josje of Henk niet willen krenken, ben ik ook van overtuigd.
Laat het even bezinken Niwi, maar blijf niet weg om zo'n woordenwisseling.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne,

Maak jij geen foutje?
Ik heb me niet in alle details verdiept , te mooi weer.

Maar waar Josje staat, moet daat niet Shahire staan?
Josje heeft er toch niets mee van doen.
Kan dat ik niet helemaal bij de les ben, dan heb ik niets gezegd.


@Niwi, lekker meedoen. ;)


Aanp' ik knoeide met de taal.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kunnen al die bij draadjes niet gewoon weg en alleen maar op de dagdraad schrijven
maak niet uit wat ..als iemand het niet wil lezen ..slaan ze het maar over
en ook leren ..kritiek geven ..maar ook kunnen ontvangen...dat is voor iedereen moeilijk

fleur ben je nog steeds hummig

ren in je blootje de tuin in en ga het lekker uit gillen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hummig? :D

Nee niet echt zo...eerder droevig..
Misschien een droevigdraadje?

Ik in mijn blootje in de tuin rennen?? Ben je gek :D
Beide buren zijn wat ouder..volgens mij krijgen ze dan standépedé een hartaanval.

Eén ding is wel goed. Door deze discussie heb ik iets anders in een ander licht kunnen plaatsen. Soms moet er wat tijd over iets gaan voor je iemand op een andere manier kan zien en vooral ook je eigen aandeel.
Ik ben inderdaad soms een wolf in schaapskleren, zoals soothe ooit zei. En soms doe ik dat zelfs met de intentie iets uit te lokken.
Soms wordt je gekwetst door iets of iemand en heiligt alle middelen het doel maar vergeet je dat je net hetzelfde bij anderen doet. Soms wordt ik echt boos om iets omdat het voor mij niet correct is en toch pas ik dezelfde groffe manier van antwoorden toe.
Wou dit eigenlijk naar Soothe in pb schrijven maar vond zijn naam niet. Er is meer te zeggen dan dat maar ik hou het voor nu bij:
Het spijt me dat ik je heb uitgedaagd en je voelde het juist aan. Dat deed ik inderdaad.
Dat ik je daar tussendoor ook mee heb gekwetste spijt me ook. Ik kan niet garanderen dat ik het nooit meer doe maar ik probeer er aan te werken.

Voila...dat is gezegd
:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste, dank je Soothe voor je oplettendheid, ik heb hier inderdaad niets mee van doen.

Ik ben alleen maar betrokken op Sha en op Niwi, en zou het heel jammer vinden dat Niwi de keus maakt het forum te verlaten.

Ten tweede heb ik grote bewondering voor je Fleur dat je je hier uitspreekt en eerlijk bent!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi, het staat je niet om je een oordeel aan te meten over de mensen die hier niet meer schrijven.
Niemand van ons weet waarom dat is
Voorbeeldje? Kore. Heeft hier heel lang niet geschreven en wij maakten ons zorgen. Achteraf bleek dat ze in het medisch circuit zat, wat niets met een eventuele terugval te maken had!
Volgen we jouw denklijn dan zou ze dus toen naar alle waarschijnlijkheid weer zijn gaan drinken. Dat dat niet zo was bleek na haar terugkomst.
Henk, is momenteel afwezig (hoorde je al van Sha) vanwege een computercrash.
De aannames die je doet zijn uit de categorie: aan de dorpspomp.
Nu heeft iemand (Shahire) je daarop gewezen dat dit geheel verkeerd gevallen is en duik je de slachtofferrol in. Ga je zitten mokken: dan kom ik hier wel niet meer.
Of je blijft schrijven of niet, een excuus richting Henk - en alle anderen die hier niet meer schrijven waarvan we niet weten waarom dat is - zou ik gepast vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn bericht van 18/4 "in het algemeen" was niet voor niks "in het algemeen"
en wat ik in 25 jaar AA heb meegemaakt...veel mensen heb ik zien binnenkomen,
veel mensen heb ik zien wegblijven en van ongeveer 15 weet ik dat ze zijn omgekomen
door de drank...hetzij van lichamelijke aandoening, hetzij een ongeluk of zelfmoord.
Als ik dan in het bericht van 17.57 lees dat het verhalen zijn van aan de dorpspomp en
dat excuses wel gepast zouden zijn en maar wat zit te mokken, weet ik in ieder geval zeker dat mijn beslissing om geen ervaring meer te delen, voor mijn gevoel meer dan terecht zijn
en dat mijn beslissing nu nog zekerder is.
Saluut

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik in mijn berichtje eigenlijk al voorspelde zijn er altijd mensen die denken dat ze ook Niwi heten
en daarom toch denken te moeten reageren
ondanks dat ik vind dat dit 'meningsverschil' even iets tussen Niwi en mij was.

Wat mij betreft had ik gezegd op zuurpruim wat ik bedoelde en gaan we verder waar we gebleven waren.
Dat anderen menen dat ze zich ermee moeten bemoeien
en wat nu conflicten gaat oproepen vind ik erg vervelend....

Niwi, zoals je al leest zijn er meerdere die jouw mening op prijs stellen
laten we gewoon door gaan met waar we hier mee bezig zijn:
alcohol de baas worden....

Verder hoop ik dat een ieder nu dit verder kan laten rusten...ook naar elkaar toe!
we kunnen elkaar wel weer gaan aanspreken etc maar dan blijven we bezig
iedereen bedoelt het goed....niemand zit erop te wachten dat dingen gaan escaleren

Ik hoop dat ik hierbij het laatste hierover heb mogen zeggen

Liefs Sha :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Shahire

Zoals ik in mijn berichtje eigenlijk al voorspelde zijn er altijd mensen die denken dat ze ook Niwi heten


en daarom toch denken te moeten reageren


ondanks dat ik vind dat dit 'meningsverschil' even iets tussen Niwi en mij was.




:huh: Misschien moet je het dan meteen via pb bij Niwi melden ipv hier openbaar.

Typisch vind ik dat. Een hoop heisa maken en vervolgens je handen in onschuld wassen!

Geldt voor jullie beide.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het misschien iets minder cru gezegd maar kan me vinden in wat mups zegt..eigenlijk had ik het al eerder gezegd maar WAAROM LEEST NIEMAND DAT OOK EENS EEN KEER???
Maar ik mocht niet meer reageren zekers? :D

Ik zie ik zie wat jij niet ziet...

Haantje de voorste
Kippeworst
Omelet
Curryworst
Gebakken peren

Hmmm meer iets voor op dat ander draadje
:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...