Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Walbo en Erik,Jullie zijn nog een beetje nieuw hier. Daarmee bedoel ik dat jullie niet echt regelmatige scherijvers zijn. Dat hoeft ook niet natuurlijk. Bedoel het niet verkeerd hoor. Maar een gevolg daarvan is wel dat we jullie dan ook niet zo goed kennen. Dus geloof ik niet dat het een kwestie is van dat we jullie niet moeten of zo. Ik weet niet wat jullie ervaring is hier maar is het zo dat jullie, als je een vraag stelt of zegt dat je het moeilijk hebt, genegeerd worden? Als dat zo is, dan kan ik me voorstellen dat het forum tegenvalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 ik ben opgevoed dat als mensen praten moet je er niet tussen duiken.ik denk dat mijn gevoel dat te letterlijk opvat, ik doe dat gewoon niet, zou ik wel moeten doen.had ik vroeger ook met dat 27mc gedoe, ik zat meer op luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Hoi hoi, weer terugvd Kon.markt, en heerlijk genoten.Was in vertederend gezelschap van gehandicapte mensenen sjonge wat kunnen die lief. lollig en gek doenop een colaatje. En ook al ben ik nog geen maand vrijwilliger daarik werd evengoed bij het afscheid geknuffeld en uitgezwaaid.Voel me echt een beetje nederig zo en blij ook.En ik heb net ook erg genoten van deze dagdraad,iedereen zo oprecht, ook als het niet gaat zoals je wilt.Erik en Walbo, alleen al dat je het deelt,ik voel me ook zo vaak buitenbeentje en soms voel ik daar juist fijn bij,als ik niet lekker in mijn vel zit, dan geef ik negatieve waarde aan dat gevoelen ga me dus minderwaardig voelen. Maar zit ik lekker, dan voel ik me alleen maarniet eenzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 erik zoek je het 'eenzaam' zijn niet ook een beetje op? ik weet dat toen ik dronk alles afsloot. pakte geen telefoon op deed de deur niet meer open enz enz. je kent het waarschijnlijk wel en ja op den duur bellen of komen mensen niet meer aan de deur omdat je toch nooit 'thuis' bent en dan kun je je nog wel eens zielig gaan vinden omdat er niemand meer komt. uiteindelijk heb je samen met de alcohol voor de eenzaamheid gezorgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 walbo je mag gerust ergens tussen springen hoor. ze kennen je toch niet en weten ook niet wat voor opvoeding je gehad hebt dus laat je hartje spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Weet het nu even niet meer.............mijn argwanende 'ik' zegt: wie heeft jou hier op dit forum persoonlijk aangesproken? Ja vandaag een paar mensen, voor vandaag: bijna niemand.....Ben gewoon zo moe van alles en dan ja...dan lonkt de fles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: igorerik zoek je het 'eenzaam' zijn niet ook een beetje op? ik weet dat toen ik dronk alles afsloot. pakte geen telefoon op deed de deur niet meer open enz enz. je kent het waarschijnlijk wel en ja op den duur bellen of komen mensen niet meer aan de deur omdat je toch nooit 'thuis' bent en dan kun je je nog wel eens zielig gaan vinden omdat er niemand meer komt. uiteindelijk heb je samen met de alcohol voor de eenzaamheid gezorgt Goh. Dat had ik wel kunnen schrijven. Maar jij was het. En het is zo waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ja Mupke,Zij is degene die in eerste instantie de handdoek gooide. 5 weken apart gewoond en nu dus weer, erg geforceerd, bij elkaar. Het voelt niet goed meer.Is denk ik een wisselwerking van haar angst en mijn twijfels. Ik weet het even niet meer. Eigenlijk denk ik dat ik alleen verder wil maar er staat nogal wat op het spel. We zullen het huis moeten verkopen, scheiden...etc. Allemaal onomkeerbare zaken. Ik moet het dus wel zeker weten want als we deze zaken allemaal gaan regelen dan is er ook geen weg meer terug. Geen makkelijk probleem dus.Het vreemde is dat ik zo sterk ben betreffende mijn wil om niet meer te drinken. Staat helemaal los van de toekomst.Morgen denk ik dat ik maar met mijn vrienden koninginnedag ga vieren. Ik wil er graag achter komen of dat beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Heb gewoon niet zoveel kracht om me op dit forum ook nog eens te moeten bewijzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Kom nog even slaapwel zeggen.Vandaag was ff lastig. Gek hoe vlug je die automatische reactie hebt bij een uitbarsting van allerlei emoties en soms zelf niet de jouwe van 'jij hebt nu bier nodig want zonder lukt het je niet'. Alles valt weg in een fractie van een paar minuten. Het is vermoeiend. De aanzet, de reactie en de nasleep, het twijfelen aan mijn eigen aandeel. Hoe ik zelf iemand neerzet..Ik heb er genoeg van voor vanavond . Bedankt voor die kleine por in de juiste richting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 sjeeeee...word depri van julie'k heb een leuke muziek avond achter de rugga nu de hondjes doen en te bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 igorik herken dat wel.oudejaarsavond ging mijn vrouw wegna een ruzie.ik heb de hele maand januari mezelf klem gezopen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.ik nam de telefoon niet op en deed voor niemand open, niemand mocht mij zo zien.ik ging alleen naar buiten om drank te halen en shag, want oudejaarsdag ben ik ook weer begonnen met roken.6 februari ben ik gestopt met drinken.nou was ik vanmiddag op een verjaardag en ik voelde en zag gewoon dat mijn probleem bekent was bij de mensen, en dan schaam ik mezelf, of verbeeld ik het mijzelf maar, maar ik voel mezelf gelijk buiten gesloten, een mindere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: GewoonErikHeb gewoon niet zoveel kracht om me op dit forum ook nog eens te moeten bewijzen Wat denk je hier dan te moeten bewijzen Erik? Denk je dat wij bepaalde verwachtigen van jou hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeErik Thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Fleur!!! Ik dacht aan je. En daar ben je dan. Het moet niet gekker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: Leniesjeeeee...word depri van julie 'k heb een leuke muziek avond achter de rug ga nu de hondjes doen en te bed Dit soort dingen trek ik me aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Als er een plaats is waar je je juist niet hoeft te bewijzen, waar je met al je zwakheden en mislukkingen terecht kan, waar niet geoordeeld maar geholpen wordt... dan is het wel dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: GewoonErikWeet het nu even niet meer.............mijn argwanende 'ik' zegt: wie heeft jou hier op dit forum persoonlijk aangesproken? Ja vandaag een paar mensen, voor vandaag: bijna niemand.....Ben gewoon zo moe van alles en dan ja...dan lonkt de fles en dan denk je bij jezelf...'k ga naar bed...tot morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: Leniesjeeeee...word depri van julie Ik vind jouw opmerking verre van helpend Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: GewoonErikHeb gewoon niet zoveel kracht om me op dit forum ook nog eens te moeten bewijzen beqwijzen???...naar wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Sleep is the ultimate comfort... Mensen, 'k ga maffen. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: GewoonErikHeb gewoon niet zoveel kracht om me op dit forum ook nog eens te moeten bewijzen Wat denk je hier dan te moeten bewijzen Erik? Denk je dat wij bepaalde verwachtigen van jou hebben? Misschien niet zozeer bewijzen....maar ik heb pijn ervaren van het gebrek aan reactie op mijn posts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: Leniesjeeeee...word depri van julie Ik vind jouw opmerking verre van helpend Lenie. Thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ha Erik, ik heb alleen even de laatste pagina's gelezen, maar volgens mij gaat het gewoon zo. Soms heb je een klik en een leuke, fijne uitwisseling met mensen op het forum. En soms niet, omdat er dan net wat anders gaande is tussen mensen. Dat overkomt mij ook, volgens mij moet je je dat niet persoonlijk aantrekken. Ik heb wel de ervaring dat wanneer je hulp nodig hebt, of trek hebt of wat dan ook, dat er altijd gereageerd wordt. Zie, nu gebeurt dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden