Teveel Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Hoorde net op de radio 2 (jawel Leni) een gesprek met de schrijfster van " Nou, nog eentje dan"Ze is nu anderhalf jaar droog, beschrijft zich als "alcoholist light"Heeft 3 uitglijders gehad en is tot de conclusie gekomen dat minderen het niet is voor haar.Lijkt me een heel leuk mens...Weet niet hoe ze heet maar ga dat boek wel lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Ventilator is wat groot om juist dat mee te doen toch? . euuhmmm Naar mijn gevoel was het anders Mups. Meestal zijn die gevoelens er al maar worden ze uitvergroot als je iets binnen hebt (heb ik toch lekker het laatste woord want jij ging niets meer zeggen ). De basis was er dus al...maar ik merk dat er een ander draadje is..Geen tijd om te lezenMoet er weer vandoor. Heb ik me ingeschreven voor de lentepoets. Was ik vergeten . Kan iemand me een tik geven als ik nog eens zo'n briljant idee heb??Waar zit Rae toch??? Jonge als gij mé a klikke en klakke ni wa rap mokt da ge ier zij komt de dees ne keer na Brugge om a een akketaat tegen awe winkel te geven!!! Ben ongerust Weg..poetsen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Goedemiddag allemaal, zo naar mijn vrijwilligerswerk, (ex)vriendje is druk bezig in de tuin, gister zijn we even de vrijmarkt op geweest, was nog weinig ,wel 5 boeken gescoord , dus als tuin klaar komt kan ik daar heerlijk in lezen hij is blijven slapen, we hebben geen woord érover' gewisseld, wel kreeg ik gister laat toen ie terugkwam van gereedschap halen, bloemen van hem? zou het zo zijn dat mannen het met bloemen zeggen?snap er helemaal niets van...ieder een hele fijne dag, heb net een extra refusalletje ingenomen, dus geen drank pour moi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Snoep 111 dagen zonder drank! dat verdient een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtje (heb ik toch lekker het laatste woord want jij ging niets meer zeggen ). Ja, zie ook nog een apart draadje waar door Erik nog eens extra benadrukt wordt dat hij er toch echt niet bijhoort.Ieder mens heeft recht op zn eigen ellende denk ik dan maar. Ben er nog lichtelijk geïrriteerd over merk ik. Ik zit hier in de eerste plaats voor mezelf. Daar heb ik vaak al genoeg aan. En als ik dan ook nog eens iemand iets kan bieden is dat mooi meegenomen. Maar ik ben geen hulpverlener dus soms lukt het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Gefeliciteerd Snoep, op naar 2222 Ik ga werken, voor koningin en vaderland...Dacht het niet, gewoon voor mijn portemonnaie Fijne dag allemaal,HarryFleurtje, morgen 2 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Een tweedehands vib??? :DHeb ook zo een verhaaltje. Was aan het babysitten met dochter op zoontje van een vriendin. Ze waren nog maar een jaar of zes denk ik. Komt het jongetje ineens met een vib de woonkamer binnen. Zegt ie 'fleurtje, ik denk dat ik dit stuk heb gemaakt en dat is van mama' (met de vib in de hand). Ik vroeg 'wat was je daar mee aan het doen dan'. 'Ah ik was de rug van 'mijn dochter' ermee aan het masseren.Heb hem maar terug in het nachtkastje van vriendin gegooid , niets gezegd natuurlijk...Was btw zo'n disco vib..Jeeses dan zijn er toch mooiere modellen op de wereld hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Ok weer mee weg...Zo doe ik geen bal natuurlijk Teveel Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWas btw zo'n disco vib..Jeeses dan zijn er toch mooiere modellen op de wereld hoor. Met van die gekleurde lampjes erop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Ik ga nu echt weg. Anders is de rommel straks uitverkocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 ja :DAls je hem opzette was het letterlijk feest . Daar wordt je toch gek van?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Light alcoholist, mooie term! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Amai amai amai. Zo'n ... vibrerende gesprekken zo vroeg op den ochtend. Igor, had ik van jou niet verwacht hoor. Goedemorgen uiteraard ook, luitjes.Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 @ Snoepje, gefeliciteerd met je 111 dagen. Dit is voor jou een geluks getal, want let op:neem de laatste twee cijfers van het jaar waarin je geboren werd.tel daarbij op de leeftijd die je zult hebben dit jaar, en het resultaat zal ongetwijfeld 111 zijn.Doe er wat mee, gr. bb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 RAE maar dat kwam niet van mij af hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 middag!!weinig geslapen vannacht.toch heb ik mezelf even naar de stad gesleept.jeetje wat een drukte zeg.ik ga even terug lezen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 ik ga iets leuks doen met m'n schatjes, see you later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Is je missie geslaagd Igor?Mijn uitstapje naar de markt was maar zo zo. Wel een paar mensen gezien en gesproken, maar ook opvallend dat toch iedereen daar 'samen' rondloopt. Tja.En de dame die ik hoopte te treffen liep ik zomaar voorbij. Ze begroette me wel uitbundig, maar ik had niet door dat ze het tegen mij had. Herkende haar niet meteen. Al die mensen met zonnebrillen op! Beetje dom dus van me.Bolletje, ik heb wel werphengels gezien! Maar daar heb jij niet zoveel aan natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Nee Mup, maar dan huur ik er morgen wel eentje:)Ben nu wormen aan het zoeken. Een uur geleden begonnen en ik heb er al 4:o #$%^$#@Normaal stikt het hier van die dingen maar als je ze nodig hebt, komen ze niet. Maar ik blijf stug doorgaan hoor, totdat ik er bij neer val. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 misschien is de grond te droog bolletje.en zitten ze nu dieper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Ja daarom ben ik op zoek gegaan onder stenen en zo Lenie. Maar ook daar zijn ze niet te vinden. die dieren zijn niet gek hoor. als ze mij met een schop aan zien komen zijn ze pleite. Nou nog maar eens gaan zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Koninginnedag ..wordt dat gevierd in Nederland? Hier in Belgïe bestaat ook zoiets als 'Dag van de dynastie', of correcter 'Feest van de koning'. Maar geen Belg weet waarover dat gaat. 't Enigste dat ze weten over 15 november is dat ze een dag vrijaf krijgen voor onbekende reden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Aaaaaaaaaaaaah vandaar die dag verlof!! Nu ja..ik hoef het koningshuis niet te vieren..zolang ik maar extra verlof heb Eindelijk Rae, je bent er!! Kon dat niet wat vlugger? Nu moet ik er weer vandoor. Ik ga wat zon pakken in de tuin want dadelijk is dochter er en moeten we nog naar de winkel.Btw..impulsieve aankopen...net twee kleedjes gekocht en ik vind ze nu al niet meer mooi . Wat is dat toch met mij???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Mupke maandagavond meer.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 mezelf bij de haren gepakt en naar de keuken gesleept PPppppppppppffffffffffftttttttoch maar een busje erin gegooit. als ik mezelf wil belonen moet ik er wel wat voor laten natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden