Spring naar bijdragen

zaterdag 30 april

lady jane

Aanbevolen berichten

Hoorde net op de radio 2 (jawel Leni) een gesprek met de schrijfster van " Nou, nog eentje dan"
Ze is nu anderhalf jaar droog, beschrijft zich als "alcoholist light"
Heeft 3 uitglijders gehad en is tot de conclusie gekomen dat minderen het niet is voor haar.
Lijkt me een heel leuk mens...

Weet niet hoe ze heet maar ga dat boek wel lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ventilator is wat groot om juist dat mee te doen toch? :D. euuhmmm

Naar mijn gevoel was het anders Mups. Meestal zijn die gevoelens er al maar worden ze uitvergroot als je iets binnen hebt :P (heb ik toch lekker het laatste woord want jij ging niets meer zeggen :D). De basis was er dus al...maar ik merk dat er een ander draadje is..Geen tijd om te lezen

Moet er weer vandoor. Heb ik me ingeschreven voor de lentepoets. Was ik vergeten :huh:. Kan iemand me een tik geven als ik nog eens zo'n briljant idee heb??

Waar zit Rae toch??? Jonge als gij mé a klikke en klakke ni wa rap mokt da ge ier zij komt de dees ne keer na Brugge om a een akketaat tegen awe winkel te geven!!! Ben ongerust :(

Weg..poetsen :angry::$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal, zo naar mijn vrijwilligerswerk, (ex)vriendje is druk bezig in de tuin, gister zijn we even de vrijmarkt op geweest, was nog weinig ,wel 5 boeken gescoord , dus als tuin klaar komt kan ik daar heerlijk in lezen :)

hij is blijven slapen, we hebben geen woord érover' gewisseld, wel kreeg ik gister laat toen ie terugkwam van gereedschap halen, bloemen van hem? zou het zo zijn dat mannen het met bloemen zeggen?
snap er helemaal niets van...

ieder een hele fijne dag, heb net een extra refusalletje ingenomen, dus geen drank pour moi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

(heb ik toch lekker het laatste woord want jij ging niets meer zeggen
:D
).

:P

Ja, zie ook nog een apart draadje waar door Erik nog eens extra benadrukt wordt dat hij er toch echt niet bijhoort.
Ieder mens heeft recht op zn eigen ellende denk ik dan maar. Ben er nog lichtelijk geïrriteerd over merk ik.

Ik zit hier in de eerste plaats voor mezelf. Daar heb ik vaak al genoeg aan. :D En als ik dan ook nog eens iemand iets kan bieden is dat mooi meegenomen. Maar ik ben geen hulpverlener dus soms lukt het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tweedehands vib??? :D :D

Heb ook zo een verhaaltje. Was aan het babysitten met dochter op zoontje van een vriendin. Ze waren nog maar een jaar of zes denk ik.
Komt het jongetje ineens met een vib de woonkamer binnen. Zegt ie 'fleurtje, ik denk dat ik dit stuk heb gemaakt en dat is van mama' (met de vib in de hand). Ik vroeg 'wat was je daar mee aan het doen dan'. 'Ah ik was de rug van 'mijn dochter' ermee aan het masseren.

:huh:

Heb hem maar terug in het nachtkastje van vriendin gegooid :D, niets gezegd natuurlijk...
Was btw zo'n disco vib..Jeeses dan zijn er toch mooiere modellen op de wereld hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Snoepje, gefeliciteerd met je 111 dagen. Dit is voor jou een geluks getal, want let op:

neem de laatste twee cijfers van het jaar waarin je geboren werd.
tel daarbij op de leeftijd die je zult hebben dit jaar, en het resultaat zal ongetwijfeld 111 zijn.

Doe er wat mee,
gr. bb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is je missie geslaagd Igor?

Mijn uitstapje naar de markt was maar zo zo. Wel een paar mensen gezien en gesproken, maar ook opvallend dat toch iedereen daar 'samen' rondloopt. Tja.
En de dame die ik hoopte te treffen liep ik zomaar voorbij. Ze begroette me wel uitbundig, maar ik had niet door dat ze het tegen mij had. Herkende haar niet meteen. Al die mensen met zonnebrillen op! :wacko: Beetje dom dus van me.

Bolletje, ik heb wel werphengels gezien! Maar daar heb jij niet zoveel aan natuurlijk. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Mup, maar dan huur ik er morgen wel eentje:)
Ben nu wormen aan het zoeken. Een uur geleden begonnen en ik heb er al 4:o #$%^$#@
Normaal stikt het hier van die dingen maar als je ze nodig hebt, komen ze niet. Maar ik blijf stug doorgaan hoor, totdat ik er bij neer val.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koninginnedag ..wordt dat gevierd in Nederland?

Hier in Belgïe bestaat ook zoiets als 'Dag van de dynastie', of correcter 'Feest van de koning'. Maar geen Belg weet waarover dat gaat. 't Enigste dat ze weten over 15 november is dat ze een dag vrijaf krijgen voor onbekende reden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aaaaaaaaaaaaah vandaar die dag verlof!! Nu ja..ik hoef het koningshuis niet te vieren..zolang ik maar extra verlof heb :D

Eindelijk Rae, je bent er!! Kon dat niet wat vlugger? ;)

Nu moet ik er weer vandoor. Ik ga wat zon pakken in de tuin want dadelijk is dochter er en moeten we nog naar de winkel.

Btw..impulsieve aankopen...net twee kleedjes gekocht en ik vind ze nu al niet meer mooi :huh:. Wat is dat toch met mij???? :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...