igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Gun lekker pannekoek met kaas of appels of gewoon met stroop of jam, suiker , champignons mmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhh. ik bak ze vanmiddag dus als je zijn hebt kom je maar eventjes langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 ik spring nu onder de douche, moet nog zoooooveel doen vandaag. is er niet iemand die me wil helpen???? poetsen, tuin doen, strijken, wassen, ramen zemen, stoffen, stofzuigen enz enz.. pffffft ben nu al moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Ik kom de tuin wel doen Igor... vinnik gewoon leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 ik heb wel beschuit met aardbeien bij de koffie hoor (vooruit slagroom erbij op) en vanmiddag de heerlijkste pannekoeken die je je kunt voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 en ijs als toetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Oooh man...je gaat me vetmesten dus Vooruit, doe ik ook de strijk en de ramen wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Goedemorgen,Dat gaat je niet lukken Igor, het enige dat leuker is dan een vent is een vrouw en die zul je je zelf wel niet cadeau doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Hallo Jopie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Goeie morgen Harrie en Jop.Wat leuk Jop dat je weer ff om de hoek komt kijken zeg. Hoe is het leven bij jou, vlak bij het strand? Lukt het allemaal nog een beetje?Hoe is het op het werk? Nog steeds leuk om te doen? Nog geen agent geweest die jou opgeschreven heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 @Yvonne,@igor,Dank voor de suggesties. I'll take it in consideration. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 goeienmorgen alleik denk dat ik wel weet wat igor ga kopenzo ding jeweet wel ...dan heb je geen man meer nodigdenk ik hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 nee harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Goedemorgen allen Mooi waardeloos begin van de dag dit! Igor!!!!!!! Nu moet ik de hele dag in onzekerheid doorbrengen over wat je gaat doen!!? Ik heb eindelijk weer eens een beetje uit kunnen slapen. Heerlijk maar wel een beetje hoofdpijn nu. Dus eerst thee met een paracetamolletje. En dan tgen de middag richting vrijmarkt. Beetje slenteren en hopelijk nog wat bekenden treffen. En natuurlijk speuren naar waardevolle oude meesterwerken die ik dan binnenkort kan laten taxeren bij Tussen Kunst & Kitsch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 ga je even de mond wassen met een stuk zeep. hup. ligt op de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 quote: Originally posted by: snoepjegoeienmorgen alle ik denk dat ik wel weet wat igor ga kopen zo ding jeweet wel ...dan heb je geen man meer nodig denk ik hoor:) Hey viespeukie en dat op de vroege morgen. Ik weet het wel hoor, ze gaat een verfkwast kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Igor,Snoepje bedoelt volgens mij een gereedsschapset, boortol en een zootje tangen en sleutels...A dirty mind is a joy for ever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 teveeljij snap het tenminste:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Klinkt allemaal super Jop. Wat vind ik het fijn voor je dat het allemaal zo goed gaat. En dochter in opleiding voor stewardes? Zo zeg. Dan kun jij je dadelijk lekker laten verwennen als je een vliegreis gaat maken.Hoe is het met het zwarte monster van je? Die trouwe viervoeter. Moet af en toe nog wel denken aan hem. Want wat is ie mooi hé?Moet je dit weekend nog werken of ben je lekker vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 waar dacht jij dan aan igor?????????????????????????????? en bolletje?????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Ja een verfkwast Snoepie. Komt ze me helpen. Maar we kunnen vragen stellen aan Igor, misschien komen we er achter dan. Ze hoeft alleen maar met ja of nee te antwoorden.Igor heeft het te maken met iets in huis????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 bolletjedan wordt het vandaag wel een heel lang draadje hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Maakt toch niet uit Snoep, dan zijn we tenminste van de straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 nee voor buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 maar ik moet wel eventjes yvonne ophalen nu. ze zou poetsen voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden