Spring naar bijdragen

Zondag 1 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na 3 dagen drinken beginnen we weer bij dag 1. Voel me net zo als de vorige dag 1. Tril weer en sta steeds op het punt van overgeven, maar verder gaat het goed ;)
Mijn ex (nou ja halve ex) geeft me een maand de tijd om te stoppen. Gelukkig wil hij heel graag met me verder, maar het vertrouwen is volledig weg en begrijpelijk.
Wijfie hoe gaat het bij jou?

Lenie, ik ben net langs die brand gereden, kwam uit het hoge noorden, aan het eind van de afsluitdijk hele grote rookwolken.
Dag 5 super hoor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets:
Ik ben eerder 2 keer teruggevallen, dronk toen 1 avond maar kon echt weer opnieuw afkicken merkte ik. Het verbaasde me echt:o
Jammer dat het zo gelopen is, maar nu weer een herstart. Misschien had je het nodig om te zien dat drinken echt niet voor je werkt? Ik leef met je mee, je voelt je altijd zo rot na zo'n terugval...Als ik dronk interesseerde het me niks, maar de volgende dag:o BAAL!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je niwi voor de positieve woorden. Het moet me lukken. Deze week gesprek met de brijderarts en moet 5 dagen droog staan voor ik antabus mag. Deze week weer aan het werk, dat geeft me ritme en minder vrijheid.

@Lenie, haha stond je voor mijn deur? Ik ben bij mijn ouders dus helaas niet thuis. Misschien van de week eens kennis maken als we toch bijna buren zijn!!!
Ekstertje, jij ook 2x terug gevallen? Maar nu al een half jaar droog, super hoor!! Misschien had ik het idd even nodig, ik weet dat nu niet alles verloren is. Ik weet waar ik voor wil vechten. En me zo voelen als nu, dat wil ik echt niet meer. Ik heb deze afkickverschijnselen allemaal uitgeschreven, dan kan ik het teruglezen als ik weer in de verleiding kom. Ik ben nog nooit zo verliefd geweest en daar wil ik graag voor vechten!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets, heb je hier iets aan? Mij heeft het erg geholpen en nog!


Bij trekmomenten ga ik eerst na waar het vandaan komt. Ik pak dan de "H.A.L.T" erbij.

H= Hungry

A= Angry

L= Lonely

T= Tired

Dat zijn nl meestal de redenen waarom ik trek krijg. Ook het mezelf ergens voor willen belonen hoort daarbij. Wanneer ik de oorzaak van mijn trekmoment weet, kan ik er op een andere manier iets aan doen dan drinken..Dus bij honger ga ik eten, bij boosheid probeer ik het van me af te schrijven of uit te praten, bij eenzaamheid ga ik de deur uit of bel iemand op, bij vermoeidheid duik in het bad in. Zoiets;)

Verder haal ik geen drank in huis en mijd ik het drankenpad of zelfs de hele winkel bij trek. Ik zorg voor chocolade in huis als een soort vervanger van de wijn. Ook heb ik genoeg alcoholvrije drankjes in de koelkast en drink ik daar veel van. Ik heb indertijd expres mijn stopdatum onder mijn handtekening gezet zodat ik die aan moest passen wanneer ik gedronken had. Weet van mezelf dat ik daar extra van baal als ik weer op dag 1 moet beginnen...

En verder ben ik me er erg van bewust dat ik maar 1 glas verwijderd zit van drinken....
Een gewaarschuwd mens..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ekstertje, dank je. Daar heb ik zeker wat aan, ik moet mezelf gewoon een schop onder mijn kont geven als ik me zo voel. De deur uitgaan werkt voor mij het beste. Durfde me de afgelopen dagen al niet te melden, zo erg schaamde ik me!!! Wil niet meer liegen, maar beter worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom even binnenwippen..
Wat was het weer een mooie dag...
Maar wilde eigenlijk even op wijffie reageren.
Heb al heel vaak gelezen hoe jij in de knoop zit met jouw partner.
En ja Wijffie, we worden allemaal ouder, jij hebt indertijd gekozen voor iemand die duidelijk een heel stuk ouder was dan jij... en dat wreekt zich nu.
Kan me indenken dat dat niet makkelijk is, net zoals het niet makkelijk is als je partner door een ongeluk zijn benen verliest, of als je partner een infarkt krijgt waardoor alles verandert, of als je partner gewoon van de rails afschiet compleet en er nooit meer opkomt.
Maar ik mis bij jou eigenlijk dat je niet jouw leven gaat leven... met die moeilijke partner. met alles er op en er aan...
Ik wil niet alleen maar zeggen dat je had moeten weten waar je aan begon met een oudere man.. tuurlijk had je dat kunnen weten, maar je geeft me de indruk dat dat je overvalt... dat hij oud is/wordt.
Ik vraag me wel echt af of je je realiseert dat ook iemand van jouw eigen leeftijd gigaproblemen kan krijgen... dus eligenlijk hulpbehoevend zou kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Niets

Ekstertje, dank je. Daar heb ik zeker wat aan, ik moet mezelf gewoon een schop onder mijn kont geven als ik me zo voel. De deur uitgaan werkt voor mij het beste. Durfde me de afgelopen dagen al niet te melden, zo erg schaamde ik me!!! Wil niet meer liegen, maar beter worden.



:)...:sun:
kop op meis!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Sowhat,
ik ga van de week een plan maken met de Brijder. En weer regelmaat in mijn leven. Weer werken en ga met mijn moeder voor elke dag een planning maken, zodat ik niet weer zo somber en down word, maar dat ik wat om handen heb om mijn zinnen te verzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Yvonne.... Old Lady...
Dan doe ik maar even mee.

Heb weer een aantal uren in de tuin doorgebracht vandaag.
Ik wil nog steeds iets op tuinperikelen schrijven, maar dat komt er maar niet van.

@ Niets: verliefd..... prachtmotivatie toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloooooo allemaal,


vandaag een top dag!!!!!

Eerst even voor Feur en Teveel.....congrats!!!

Top jongens!:D

en dan.............
voor mezelf en Eks.....
een heeeele grote slinger!!!!!
vandaag samen een half jaar droog!!!!!!!!!!!
Dus bij deze lieve Eks.....


B):musicnote::sun::moon::present::):rose::present::sun::D:sun:B):musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...