lady jane Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Lenie, hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 sopund of silence hiertruste wie nog leest:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Okay, 'k zit nog even een kamille thee te nippen. Dan toch echt naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 De dagen vliegen voorbij. Alweer een alcohol vrije dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 En dat is 39 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Leuk, een beetje tegen mijzelf praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Hoe gaat het Dappere? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Nou, wat zal ik zeggen......ik heb zojuist mijn 39ste dag alcoholvrij doorgebracht en ik begin het leuk te vinden. Voel me trots.Met de relatie wil het nog niet zo lukken. Mijn vrouw gaat tOch weer naar haar moeder toe. We zijn vervreemd van elkaar.Zoals gezegd is de basis nog aanwezig maar het vertrouwen is ver te zoeken. Ik hoop dat het nog goed komt maar als het niet goed komt heb ik in ieder geval mijn best gedaan.Ook dat ga ik overwinnen.Sport veel en zit goed in mijn vel.Ik denk dat de nieuwe dappere ook even wennen is voor de omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Jammer om te horen. Ik ga slapen. Welterusten Dappere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Ja, jij ook welterusten Dappere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden