Spring naar bijdragen

Woensdag 4 mei 2011

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 284
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Niets dat onaangenaam voelt is leuk Lenie. Jij hebt het over jouw kids en ja ik over de mijne.

De mijne is misschien nog niet zo moeilijk op zich maakt het niet uit wat je triggers zijn, iedereen kan ze begrijpen en iedereen moet zich daar door ploeteren. Je kids verdwijnen niet zomaar..jij moet een andere manier zoeken om erdoor te komen.

ja doe ik....sinds me kids geen contact meer hebben met Pa!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allen,
Rae, borretje en Tatum dikke pluim voor jullie!! Ondanks drang toch door blijven zetten:present:
Lenie, toch goed dat je de rest hebt weggegooid, nu niets meer in huis?
Mijn 4e droge dag en zo lekker naar bed. Met 25km fietsen en een goed rondje buiten wandelen ben ik toch wel een beetje moe geworden. Maar lichamelijk moe worden heb ik nu even nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woehaaaaaaaaa... ik heb ook kinders.. maar ben waarschijnlijk wat ouder dan jullie, dus die van mij zijn al helemaal opgedroogd, hihihi, mooi van binnen en van buiten is het resultaat :D

Maar inderdaad... ze kunnen je tergen, heel erg tergen.
Laat echter nooit je kinderen de reden zijn om te gaan drinken, das zo niet goed.
En al die kinder/puberproblemen gaan over .... oooit.

Maar lieve mensen... of ze nou 4 of 14 of 24 zijn... we bijven altijd moeder.
Dat houdt nooit op merk ik.
Alle periodes gaan over naar andere periodes.
En als ze echt giga volwassen zijn... tsja, dan zijn we nog steeds moeder, met alle gevolgen vandien.
Ik denk dat als ik 80 ben dat ik dan nog steeds met mijn 'derde' oor naar ze luister...

Ennu... ik op vakantie? pfff dus niet... heb hartstikke hard gewerkt vandaag..

(hihi, en nou hoor ik op tv (kees zit dus tv te kijken) een franstalig adres, en gelijk krijg zoooo'n vakantiegevoel over me, maakt niet uit of het belgie of frankrijk is :) )

Aanpassing: zpelvoud en aanvulling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het is wel juist Lenie :heart:
Het is geen aanval op jou en al zeker geen ondermijnen van het uiterst slechte gevoel dat dat conflict met je kids met je doet. Borretje komt ook van ver dus het is ook niet op één twee drie gebeurt.
Maar het is wel zo dat je als je eerlijk wil zijn naar jezelf er geen excuus is. Voor de meesten van ons is er geen enkel excuus een goede reden om te drinken. We voelen het alleen zo aan om één of andere reden en dat brengt je uit evenwicht.
Drinken zou je nooit mogen doen omdat je je slecht voelt. Zelfs iemand die mindert moet zich aan deze ongeschreven regels houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo zijn er nog andere redenen natuurlijk maar die laten we er ff buiten :huh:

Slaap wel borrie en mups :lips:

Ik vertrek ook een keer naar dromenland

Je doet het goed Rae :present:
Nog een kleintje voor vonneke :sun:

en een :musicnote: voor...graaien wie graaien kan :D

Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman:heart:

Ik lees heel zelden mee, maar las het schokkende berichtje wat je vandaag schreef.
Heel veel sterkte meid.
Woorden schieten te kort.

Met mij(ons) gaat het heel goed, hebben net een rode Mercedes 240 TD oldtimer gekocht om over een week mee naar Schotland te cruisen. Bedrijfje is nog steeds in the picture, begint volgend jaar.
ADB zijn gaat erg goed, nuchter bevalt me het best.

Soothe, je geliefde Rawlie was in de binnenstad en las gedichten voor.
Ik heb je nog gezocht.

Ik heb het geduld/tijd nietmeer om het forum te lezen. De behoefte aan aktie is te groot.

Lieve groeten aan alle oude bekenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...