Aicha Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Lenie hartstikke goed van je. En Blondie eigenlijk lust ik ook wel zo'n lekkere bak erwtensoep:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 meteen spullen gehaald om soep te maken dus daar ben ik nu mee bezig...me huishouden heb ik laten liggen voor straks als het "trek" moment komt.dus het is hier een beetje een puinhoop...maarja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 @ Fleurtje Mups moet een schop onder haar billen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 @Lenie bij mij is het ook niet spik en span. Maar dat komt wel weer. Iedere dag een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 quote: Originally posted by: AichaLenie hartstikke goed van je. En Blondie eigenlijk lust ik ook wel zo'n lekkere bak erwtensoep:) Kom maar langs hoor... Ik heb voor een weeshuis zoveel gemaakt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Zeker weten Aicha Blij dat ik je terug lees en het zo goed gaat.Moet er ff vandoor. Nog steeds op het werk. Crisiscommunicatie hier Tot vlugs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Erwtensoep...daar laat je scheetjes van...Gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 zo nu naar het tuincentrum ,afgesproken met N, ben benieuwdlaterszzz...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ha dat gaat er wel in Blondie, ik hoop alleen niet dat de soep koud is als ik aankom want moet wel fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 @ fleur je bent een voorbeeld voor mij. Kan ik nog heel wat van leren:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 quote: Originally posted by: AichaHa dat gaat er wel in Blondie, ik hoop alleen niet dat de soep koud is als ik aankom want moet wel fietsen. Weet niet waar je vandaan moet komen, maar om 18 uur eten we hier... Tijd zat dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Duik weer de tuin in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Grrr, ben net pas binnen. Welke muts vergeet haar sleutel, yep dat ben ik. En ik had niet eens gedronken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 net pas?...waarom ben je niet hier gekomen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Zat bij de schuinbenedenbuurman in de tuin, hij aan een biertje, ik aan de limo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 ach so.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Wat een stilte hier.Ik zit een behoorlijke trek uit. Opeens slaat dat dan toe. Maar ik zit inmiddels met een bord ravioli en dan moet het daarna ook maar afgelopen zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Lekker helpend, zo'n forum. Laat mij maar lekker hier alleen zitten hoor. ik red me wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Goedemiddag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Mupke zo ineens? Zwaar $%^& hé je kunt je er niet op voorbereiden, het komt ineens om de hoek kijken en overvalt je. De enigste troost is dat het minder wordt maar daar schiet je nu geen reet mee op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ravioli is op. Nu eerst koffie en misschien daarna even een half uurtje soezelen op de bank. Lijkt me wel lekker. En dat heb ik echt verdiend! Zo. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ja Bol, het komt op als poepen. Erg he?Of ken je die uitspraak niet? sorry Tactive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ik zit heerlijk aan het kalfsvlees dat ik van de week gekocht heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 mupkehad het ook vanmiddag in de tuin hoor,,normaal had ik een lekker wijntje gepakt en een beetje ouwehoerenmaar het wordt alweer minderga zo eens even de keuken in ..kijken of jullie goed schoon gemaakt hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden