snoepje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 ja fleurie:)ken gewoon niet wat jij doet in de baas zijn tijd nota benehij ga het in de gate houden van nu af aan..had al een beetje een vermoeden zei hijheb gezegd dat ik een colega verslaafde was van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 sorry mensen ...ik heb het gehad...vanmiddag een ontsteking open laten snijden.m'n nek en schouder zitten helemaal vast.mama gaat op de bank....misschien tot vanaaf en anders tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 igorhet is je gegund hoor...hoop dat ze smaken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 heeeeeee Igor,heb nog steeds mijn hakken niet terug!!!!of heb ik die nu weer ergens anders in geschopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 En het is fijn om jou weer te lezen! Is zo lang geleden..Op het gebied van humor doe je zeker niet onder! Soms las je tussen de regels wel door hoe moeilijk het voor jou was maar toch zat er altijd dat lichtje in. Een knap tasje met een aantal barstjes. Die barstjes maakte je net zo eerlijk en interessant.Geen warm eten niet meer voor jou?? Dat is niet goed . Gadver waar hebben ze jouw achtergelaten. Zo gaat de glans eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Lenie,dat zijn geen prettige ingrepen.ga lekker liggen en vertroetel jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Vreselijk Tassie, wat zou ik me opgejaagd voelen zeg. Waarom krijg je iedere keer dan een andere kamer. Iets dat zo belangrijk is, zeker voor mensen die psychisch vaak moeilijk zitten, is het juist zo belangrijk dat je je toch terug kan trekken in een klein beetje je eigen omgeving.En die medicijnverslaving, schenken ze daar aandacht aan? Val je zoveel af van de spanningen, het moeilijk hebben, of is er een andere oorzaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 doe ik zeker....kan amper lopen..dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 quote: Originally posted by: igor ik heb een hele bak aardbeien gekocht en die ga ik straks heeeeerlijk opeten. op een beschuitje met roomboter. 1 met suiker 1 met slagroom nog 1 met suiker denk ik en nog 1 met slagroom dan zullen ze wel op zijn denk ik want ik moet ook nog voorproeven jammmiejammie Zeg schei ff uit jij.:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 tasseke de hakken heb ik al bijna 3 maand niet meer nodig gehad hoor. volgens mij had je ze bij fleur achter gelaten de laatste keerfijn dat je er weer bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 poeh dat klinkt echt goor Lenie . Heb je geen pijnstillers gekregen? Of een zalfje ofzo? tasseke haar puntige schoenen. Hoe kon ik het vergeten Nou Snoepje, ik heb hem verteld dat jij je knikkers kwijt bent. Denkt dat je met prins William getrouwd bent en dat ik daar een affaire mee heb. Je me nu in een slecht daglicht wil zetten om me te kraken..Heb er ook nog een beetje bij geweend :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: Lenieweet iemand waar ik over gebakken kan worden?? dol word ik van mezelf!!!!!!! Soms begrijp ik jullie taaltje toch echt niet hoor Wil je gebakken worden?? Nou Fleurie daar hoef je geen Belg voor te zijn, ik snap er ook de ballen van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIere se onzen halve man Helaba gijsen platten haring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Heyyyyyyyyyy!!!!!!! Ik heb die schoenen niet hoor!!!! Nou kees Moet jij geen aardbeitjes eten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Kijk zo vies niet naar mij zotten haan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 ach fleurin een hutje op de heide.laat net zo een kanjer als ik daar niet horen nah serieus......ik werd een klein gevaarlijk monstertjeniemand die iets aan me merkt, kan goed praten, ben sociaal, snap heel veel dingenmaar functioneren.........ho maarmaar tja, als je er zo goed uitziet en iedereen vertelt wat ze willen horen, dan laten ze je snel gaan.het vervolg was dat ik echt in elkaar gedonderd ben.Ik heb er geen vrede mee maar het is wel goedhad het niet gebeurd dan had ik hier niet meer gezetendan maar geen warm eten (kan 's avonds nog steeds niet eten) en af en toe aan de sondevoedingmaar ik ben er nog!! datg is uiteindelijk toch het belangrijkste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Straks hedde rimpels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 nee Fleur...het is gewoon open gesneden zodat de ellende eruit kan...gaasje erop en wachten...die druk erop doet zo'n pijn...je bent blij als het mes erin staat...het is even vloeken, maar daarna he?de 25e word het helemaal weg gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 tasseke Hebben ze ook geen borderline bij je geconstateerd? Of zit ik nu compleet fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 quote: Originally posted by: Lenienee Fleur...het is gewoon open gesneden zodat de ellende eruit kan...gaasje erop en wachten... die druk erop doet zo'n pijn...je bent blij als het mes erin staat...het is even vloeken, maar daarna he? de 25e word het helemaal weg gehaald Slik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Ikke ne haan? Volgens mij zijt ge u aan 't verslikken in 't kempens. "Straks hedde rimpels"Ok. Verklapt. Zijt ge van 't Molse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 igor...... eet smakelijk.... en niet zo smakken zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Toen ik in mijn opleiding zat dan moesten wij wonden altijd uitschuren met een tandenborstel. Maar ga je dat niet aanraden. Goh die ontsteking moet daar dan toch al ff hebben gezeten niet?Klinkt echt enorm pijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 lucht op hoor Bolletje....http://www.huidconsult.nl/port...purativa.html?cpage=10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Zoiets kan alleen iemand van Brugge beweren Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden