Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 mei

Mupke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:D

En het is fijn om jou weer te lezen! Is zo lang geleden..
Op het gebied van humor doe je zeker niet onder! Soms las je tussen de regels wel door hoe moeilijk het voor jou was maar toch zat er altijd dat lichtje in. Een knap tasje met een aantal barstjes. Die barstjes maakte je net zo eerlijk en interessant.

Geen warm eten niet meer voor jou?? Dat is niet goed :huh:.
Gadver waar hebben ze jouw achtergelaten. Zo gaat de glans eraf :devil:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreselijk Tassie, wat zou ik me opgejaagd voelen zeg. Waarom krijg je iedere keer dan een andere kamer. Iets dat zo belangrijk is, zeker voor mensen die psychisch vaak moeilijk zitten, is het juist zo belangrijk dat je je toch terug kan trekken in een klein beetje je eigen omgeving.
En die medicijnverslaving, schenken ze daar aandacht aan? Val je zoveel af van de spanningen, het moeilijk hebben, of is er een andere oorzaak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
igor

:P
ik heb een hele bak aardbeien gekocht en die ga ik straks heeeeerlijk opeten. op een beschuitje met roomboter. 1 met suiker 1 met slagroom nog 1 met suiker denk ik en nog 1 met slagroom dan zullen ze wel op zijn denk ik want ik moet ook nog voorproeven jammmiejammie

Zeg schei ff uit jij.:angry::P:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

poeh dat klinkt echt goor Lenie :(. Heb je geen pijnstillers gekregen? Of een zalfje ofzo?

:D tasseke haar puntige schoenen. Hoe kon ik het vergeten :D

Nou Snoepje, ik heb hem verteld dat jij je knikkers kwijt bent. Denkt dat je met prins William getrouwd bent en dat ik daar een affaire mee heb.
Je me nu in een slecht daglicht wil zetten om me te kraken..Heb er ook nog een beetje bij geweend :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

quote:

Originally posted by:
Lenie

weet iemand waar ik over gebakken kan worden??

dol word ik van mezelf!!!!!!!

Soms begrijp ik jullie taaltje toch echt niet hoor
:huh:

Wil je gebakken worden??

Nou Fleurie daar hoef je geen Belg voor te zijn, ik snap er ook de ballen van.:huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach fleur

in een hutje op de heide.
laat net zo een kanjer als ik daar niet horen :D

nah serieus......
ik werd een klein gevaarlijk monstertje
niemand die iets aan me merkt, kan goed praten, ben sociaal, snap heel veel dingen
maar functioneren.........ho maar
maar tja, als je er zo goed uitziet en iedereen vertelt wat ze willen horen, dan laten ze je snel gaan.
het vervolg was dat ik echt in elkaar gedonderd ben.

Ik heb er geen vrede mee maar het is wel goed
had het niet gebeurd dan had ik hier niet meer gezeten
dan maar geen warm eten (kan 's avonds nog steeds niet eten) en af en toe aan de sondevoeding
maar ik ben er nog!! datg is uiteindelijk toch het belangrijkste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee Fleur...het is gewoon open gesneden zodat de ellende eruit kan...gaasje erop en wachten...
die druk erop doet zo'n pijn...je bent blij als het mes erin staat...het is even vloeken, maar daarna he?
de 25e word het helemaal weg gehaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Lenie

nee Fleur...het is gewoon open gesneden zodat de ellende eruit kan...gaasje erop en wachten...

die druk erop doet zo'n pijn...je bent blij als het mes erin staat...het is even vloeken, maar daarna he?

de 25e word het helemaal weg gehaald

Slik :(:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...