Spring naar bijdragen

Weer een stukje mobieler

Jean

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi

Vanmorgen een stukje met auto wezen rijden ca. 15 km en boodschappen gedaan met een familielid.
Ging goed, weer een stukje angst overwonnen. Ik heb sinds vandaag een hulpverlener via dit medium.
Ik ben blij dat ik weer een stukje mobieler ben (auto, fiets) en niet steeds aan huis gekluisterd.
Ik heb de laatste dagen geregeld bezoek gehad, erg leuk, en dan pieker ik ook minder.
Ik zal ook eens meer reageren op medelotgenoten op dit forum, want iets van je aftypen helpt ook om je gedachten te verzetten.
Ik ben nu aan kruidkoeken bakken voor moeders, en die breng ik er vanavond op de fiets naar toe.

Iemand zin in een virtueel plakje, haha

Groetjes van Jean.
-----------------------------------------------------------------

Elke kleine stap voorwaarts is voor mij een overwinning

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jean, dat klinkt goed dat je weer wat mobieler bent. En ik heb zeker zin in plakje kruidkoek, lekker. Misschien handig om je berichtjes op de dagdraad, de datum van vandaag, te typen in plaats van een aparte draad aanmaken. Dan wordt er meer gereageerd. Groet van Josje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmmm klinkt goed Jean. Ik ben dan wel niet je moeder maar als je m'n adres wilt hoor ik het wel.;)
Het is inderdaad goed dat je dingen van je af schrijft want gedeelde smart enz.
En je hoort ergens bij, dus je bent niet meer zo alleen. Je zal inderdaad merken dat het een heel eind oplucht hoor, dus welkom bij ditjes en datjes. Hoop je daar gauw te zien.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...