Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 BB geweldig:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 @Lenie: Supergefeliciteerd met je eerste week!!! Op naar week twee @bb: Natuurlijk super supergefeliciteerd met je acht maanden!! Zonder of met..maakt niet uit. Moest wel lachen om je ps. Lijkt me typisch voor jou om dat er bij te zetten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Jaap, ik print ze gewoon uit en bewaar ze in een map. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ha die Fleur is weer in the house:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Aicha Hoe gaat het met je? Lukt het detoxen een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Jean, dat boodschappen doen komt wel weer. Heeft gewoon wat tijd nodig.Iemand zin in chili concarne (eigen recept) en geen zakjes of pakjes.Etenstijd zo rond 18.30 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 bb, van harte gefeliciteerd ! Ik moet het nog maar waar zien te maken, maar ik kom eraan.Blijf me aub wel voor he ? :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik ga toch maar voor den spagetti...laat je minder windjes van...Moet er weer ff vandoor. Werken werken werken..Poeh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Fleur het is weer helemaal o.k. Geen pillen meer en geen drank. Nog wel wat waggel en moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Gefeliciteerd bb,Baclofen... is dat niet de medicatie die Dr. Olivier Ameisen van zijn alcoholverslaving af heeft geholpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Aicha, je bent geweldig. Gewoon uitprinten. Maar er zit helemaal geen printknop.Maar ik heb het gevonden. Rechtsboven zit een knop exporteer priveeberichten. Het is nog niet helemaal wat ik wil, maar komt in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Hoi lief Wijfie ga maar even lekker rusten, doe ik ook veel en knap er echt wel van op:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Jaap rechtermuisknop indrukken en je kunt ook printen. Met exporteren ontbreken er nog wel eens wat onafgemaakte zinnen.:light: Bovendien kun je zo printen per persoon die je een bericht heeft gestuurd. Anders staan ze allemaal door elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 dank je wel Fleur..bb jij ook gefeliciteerd.pfff..net thuis van het centrum.boodschappen in huis...nu even een kop thee en dan hier aan de gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 lekker toch?hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 @Jaap in mijn detox periode de afgelopen week heb ik heel veel gehad aan alle pb. tjes die ik heb gekregen.Op moeilijke momenten lees is ze veel door en dat heeft me er wel weer door heen gesleept.. Al die lieve en positieve berichtjes hebben me erg goed gedaan dus ik wil ze ook niet wissen. Alleen heel persoonlijke dingen als telefoonnummers en e--mail adressen staan er niet bij. Die heb ik ergens anders bewaard.Gaat niemand wat aan en wil ook hun privie gegevens voor niemand kenbaar maken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Aicha, bedankt .Ga door met je ingeslagen weg, je bent goed bezig.Succes bb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Fleurtje bedankt, je vat um, ga je me eindelijk doorhebben:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 BB,van harte met je mijlpaal,altijd goed om te lezen!!!!!.Ik ben uitgeput, 60 km gefietst, het wordt nog wat mij mij.Mij conditie gaat echt vooruit.Ook goed tegen de onrust, daar heb ik regelmatig last van.Niet onrust om te gaan drinken maar meer in mijn lijf.Sporten en bewegen helpt daar goed bij.En het is goed voor de gelukshormoontje.Nu ga ik even lekker op de bank met een boeken dan zie ik wel wat ik kookvanavond, genoeg in de koeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Myriam7 bedankt en jij ook gefeliciteerd.Zal jou zeker ook lukken. Gezien je schrijven ben je een vrouw met een willetje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 ik krijg een beetje het gevoel dat ik lucht ben vandaag???sorry...het knaagt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Lenie waarom heb je het gevoel dat je lucht bent vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 word maar door 1 persoon gefeliciteerd....voel me nu wel wat zielig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Dit is al een oudje, maar een mooie steun voor doorzetters of twijfelaarsAls je denkt "ik ben verslagen",is de nederlaag een feit.Als je denkt "ik zal niet versagen",win je op den duur de strijd.Als je denkt "ik kan het niet halen",is de tegenslag op til.Want het overslaan der schalen,hangt voornamelijk af van wil.Moedelozen gaan ten onder,door hun twijfel, door hun vrees.Vechters winnen door een wonder,telkens weer de zwaarste race.Denk "ik kan het", dan gaat het,iedereen vindt bij wilskracht baaten in zaken wint de daad het,van het nutteloos gepraat.Als je jammert "ik ben zwakker",dan mijn grootste concurrent,blijf je levenslang die stakker,die je ongetwijfeld bent.Niet de Goliaths of de rijken,tellen in dit kamp voor zes.Maar de fermen die niet wijken,hebben vroeg of laat succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Lenie, gefelisiteerd met je eerste week de spits is eraf, ga zo door en je bent zeker geen lucht !Alle kracht gewenst bb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden