will Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Meen je dat nu echt Jane ?? Awel, het komt recht uit mijn hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Nou dat is in elk gevaleen fijn gevoel om mee te gaan slapen(en het goede voorbeeld te geven aan puberdochter,die maar geen aanstalt maakt van dr pc af te komen;van wie zou ze t hebben???:huh::$:Disgust;)welterusten mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Drukke dagen achter de rug dus weinig tijd gehad voor het forum.Ik zie een aantal nieuwe namen voor mj......aangenaam, ik ben Dappere (vroeger Domoor).Veel succes en steun gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Den dappere sé, gaat het goed ouwe jongen ?? (begin ik weer een gesprek) Stooooooooop !!Morgen ben ik er weer luitjes, heb mijn rust nodig, dus.....sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 goeie avond allen.kom even gauw tussendoor om de dag weer droog te melden.vandaag dag 95:)nog 5 dagen dan heb ik de eerste 100 dagen in de zak zitten.vanaf september gestopt met de weed6 februari de drank8 weken geen oxazepamen 3 weken geen nortrilennou het roken nog, vorig jaar 137 dagen niet gerooktin augustus weer een poging doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 goed van je Walbo. je bent in ieder geval sterker dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 lang zullen ze leven!!!hiep hiep...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Geweldig walbo, ja dat roken ..... Champix wordt waarschijnlijk niet vergoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 pfff...jawel...bij de meeste voor 80% Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Champix is beter dan Zyban? Wil ook graag stoppen met roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 nu ja het zat er al aan te komen he, N kwam vanavond zijn gereedschap halen, en het is nu over, ach 7 april brak ie al mijn hart door zijn belofte om de intieme dingen van zijn ex ergens anders onder te brengen , zodat ik ook bij hem thuis kon komen, is uiteindelijk niet gebeurd want hij was in slaap gevallen, er is zoveel over gepraat, uren lang, vanaf kerst , voor een actie die 10 minuten zou duren, vanavond weer een uur over gepraat, maar leidt nergens toe, hij kan dat niet weg doen, want wil dat in het bejaardenhuis aan mensen laten zien, de tussenoplossing het zolang bij zijn moeder onderbrengen, die 5 minuten bij hem vandaan woont, zodat ie het nog elke dag kan bekijken als ie zou willen, duurt nu al meer dan een half jaar, ik had geen zin in weer die discussie, i.p.v dat ie dan zegt; ''ik kan niet zonder'', nu zijn we gestopt, en ik weet nu ook dat ik NIET met drank wil/kan stoppen, ik heb 8 blikjes gehaald, die zijn nu bijna op, en daar baal ik vreselijk van, kan nu ook niet aan meer drank komen, dus ga zo maar slapen, en zorgen dat er de volgende dagen meer in huis is, ben ook weer begonnen met roken, sorry, ik kan het niet, ben stuk, heb dit nodig, er komt vast weer een dag dat ik het allemaal weer opppak,maar nu niet, ik wil iedereen hier danken voor alle support, en jullie zijn kanjers, ik vind het geweldig hoe jullie het doen, maar ik ben eenzaam, lelijk ,en het niet waard, zo voelt het nu, heel veel sterkte mensen, ga zo voort, ik weet dat nuchter Leven heel mooi kan zijn, en heel binnenkort zal ik mezelf weer opppakken en er weer voor gaan, maar nu heb ik teveel pijn, en wil ik enkel verdoven,'t ga jullie goed!Niets, ga ervoor, je bent nog jong en hebt nog een heel mooi nuchter Leven voor je, maak niet dezelfde fout als mij (zei ze belerend ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Gaby, ik lees net je stukjeeen normaal mens zou nu waarschijnlijk gaan zeggen 'gooi weg', 'waar ben je mee bezig', 'wat zonde je was zo goed op weg'...ik zeg het je niet...ik hoop dat je nog van je laatste biertje nu kunt genietenhoewel ik dat wel ten zeerste betwijfeldenk dat je verdriet nu alleen maar erger wordthet is je eigen keus als jij denkt dat drank je leven nu aangenamer maakthet is ook je eigen keus of je met de drank verder wilt....dit hele verhaal van deze N loopt natuurlijk al tijden,heb je al een tijd geleden gezegd dat hij de drank niet waard isvoor jou schijnbaar wel...?ik hoop alleen voor jou dat je er morgen dan nog zo over zult denkenals je je eigen stukje, misschien met een kater, terug zult lezenjou wens ik alle wijsheid toeom in te ziendat je beter af bent met beide......... Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 dank je Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Slaap lekker Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden