Spring naar bijdragen

Woensdag 11 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeie avond allen.

kom even gauw tussendoor om de dag weer droog te melden.
vandaag dag 95:)
nog 5 dagen dan heb ik de eerste 100 dagen in de zak zitten.

vanaf september gestopt met de weed
6 februari de drank
8 weken geen oxazepam
en 3 weken geen nortrilen

nou het roken nog, vorig jaar 137 dagen niet gerookt
in augustus weer een poging doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu ja het zat er al aan te komen he, N kwam vanavond zijn gereedschap halen, en het is nu over, ach 7 april brak ie al mijn hart door zijn belofte om de intieme dingen van zijn ex ergens anders onder te brengen , zodat ik ook bij hem thuis kon komen, is uiteindelijk niet gebeurd want hij was in slaap gevallen, er is zoveel over gepraat, uren lang, vanaf kerst , voor een actie die 10 minuten zou duren, vanavond weer een uur over gepraat, maar leidt nergens toe, hij kan dat niet weg doen, want wil dat in het bejaardenhuis aan mensen laten zien, de tussenoplossing het zolang bij zijn moeder onderbrengen, die 5 minuten bij hem vandaan woont, zodat ie het nog elke dag kan bekijken als ie zou willen, duurt nu al meer dan een half jaar, ik had geen zin in weer die discussie, i.p.v dat ie dan zegt; ''ik kan niet zonder'', nu zijn we gestopt, en ik weet nu ook dat ik NIET met drank wil/kan stoppen, ik heb 8 blikjes gehaald, die zijn nu bijna op, en daar baal ik vreselijk van, kan nu ook niet aan meer drank komen, dus ga zo maar slapen, en zorgen dat er de volgende dagen meer in huis is, ben ook weer begonnen met roken, sorry, ik kan het niet, ben stuk, heb dit nodig, er komt vast weer een dag dat ik het allemaal weer opppak,maar nu niet, ik wil iedereen hier danken voor alle support, en jullie zijn kanjers, ik vind het geweldig hoe jullie het doen, maar ik ben eenzaam, lelijk ,en het niet waard, zo voelt het nu, heel veel sterkte mensen, ga zo voort, ik weet dat nuchter Leven heel mooi kan zijn, en heel binnenkort zal ik mezelf weer opppakken en er weer voor gaan, maar nu heb ik teveel pijn, en wil ik enkel verdoven,

't ga jullie goed!

Niets, ga ervoor, je bent nog jong en hebt nog een heel mooi nuchter Leven voor je, maak niet dezelfde fout als mij (zei ze belerend ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, ik lees net je stukje
een normaal mens zou nu waarschijnlijk gaan zeggen 'gooi weg', 'waar ben je mee bezig', 'wat zonde je was zo goed op weg'...
ik zeg het je niet...ik hoop dat je nog van je laatste biertje nu kunt genieten
hoewel ik dat wel ten zeerste betwijfel
denk dat je verdriet nu alleen maar erger wordt
het is je eigen keus als jij denkt dat drank je leven nu aangenamer maakt
het is ook je eigen keus of je met de drank verder wilt....
dit hele verhaal van deze N loopt natuurlijk al tijden,
heb je al een tijd geleden gezegd dat hij de drank niet waard is
voor jou schijnbaar wel...?
ik hoop alleen voor jou dat je er morgen dan nog zo over zult denken
als je je eigen stukje, misschien met een kater, terug zult lezen

jou wens ik alle wijsheid toe
om in te zien
dat je beter af bent met beide.........

:present: Sha :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...