Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Da's goed Asses. En bemoei je er maar mee als je denkt dat dat nodig is. Echt weg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Aangename kennismaking aan diegenen die ik niet zo goed ik. Ik ben Will hé Fleurtje: teveel om uit te leggen hier, much to much. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 :DMups toch Ass ligt vast in een deuk . Oeps...assessor dus. FLEUR!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Dat is niet donderen hé will..Kippetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ha die fleur, schiet hier zowaar in een lach.....prins William dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik weet niet wat er met prins Harry is. Bedoel je nu Teveel of die pas getrouwde?Laat ook maar want zo kom ik nooit mn bed in vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Zal ik zeker doen . Lekker slapen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 In bed met de prins ?? Ja wadde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Nu weten we waar die schijnzwangerschap vandaan komt. Jaja .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ja . "Ass" vindt dit erg interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 'k moet ook zo gaan slapen. Krijg morgen m'n begeleider over de vloer. Hij komt net terug van vakantie uit Marrakech. Dus morgenvroeg nog snel even wat dingetjes opruimen om een nette indruk te maken. Hypocriet, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik ga, voordat het al te leuk word hier.Echt hoor, ik ga nu!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Het cadeautje van will hé Mups.Komt goed uit nu ik schijnzwanger ben. Kan ik het allemaal op hem steken.Slaapwel zij die slapen gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Mupke is volgens mij iemand waarvan je weet dat als ze zegt op bed te gaan, iedereen weet dat ze nog wel een uurtje blijft hangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Fleur! Jij bent erg. Moet jij niet ook naar bed? Ik wel. Bol ligt al te wachten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Is ze me weer voor Volgens mij is asske wel een leukerd Maar Gunn ik doe dat constant. Waarom altijd opruimen als er toch niemand komt. Bezoek is de perfecte drive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: assessorMupke is volgens mij iemand waarvan je weet dat als ze zegt op bed te gaan, iedereen weet dat ze nog wel een uurtje blijft hangen? Nee hoor. Meestal is Jane dat. Maar omdat die er vanavond niet is doe ik het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Goed teamwork dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Kan ik ergens tussen passen ?? Nahhh, momenteel ben ik toch geen goed gezelschap.Moeten we een slaapliedje voor je zingen mups ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Niks hypocriet Gunn, Vrij normaal. Zolang je je maar niet echt anders voordat dan je bent. Ik ruim mijn huis ook voor sommigen wel eens wat meer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Geleerd van de meester Ligt bolleke op me te wachten? Met haar kouw tenen zekers?Maar je hebt gelijk..ik moet ook naar dromenland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: willMoeten we een slaapliedje voor je zingen mups ?? Heel graag Wiil. En dan lekker instoppen. Hmmmm BTW; jij bent altijd goed gezelschap. Of zit je nu naar complimentjes te vissen. Rakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeLigt bolleke op me te wachten? Met haar kouw tenen zekers? Ja, lekker warmen aan jouw billen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIs ze me weer voor Volgens mij is asske wel een leukerd Asske een leukerd?. Is Fleurke van België? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Heeft Bol kouwe tenen? En hoe weet jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden