igor Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 mupke ik ben 29 hoezoooooo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Mooi he, dat Grieks Alkoolikos = alcoholistEthismeno alkool = alcohol verslaafde Overigens doen we hier niet aan vrijdag de 13de, op dinsdag de 13de is het echter misschien wel veiliger om in je bedje te blijven http://www.beleven.org/feest/vrijdag_de_dertiende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Even tussendoor...Borretje is naar huis gegaan, heeft haar tassen gepakt omdat al haar privileges afgenomen werden omdat een ander van de groep gebruikt had.Kon daar niet mee leven dus heeft gelijk de koffers gepakt en is naar huis gegaan.Wie weet zien we haar nog wel verschijnen strakjes. BTW, Op vrijdag de 13e krijg ik net te horen dat ik niet aangenomen ben voor die functie die mij zo super lijkt...Ben effe down nu, maar ga vanavond naar een meeting en daarna door naar mn ouders (slaap daar ivm veiligheid)Bel zo mn sponsor dus kan ik lekker effe stoom afblazen...Op voor de volgende job... PFFF.............. Ik blijf gaan, geef niet op, maar word er wel wat moedeloos van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 he blondie. jammer dat je de baan niet hebt gekregen.En Borrie tot straks??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 ik heb trouwens net de bus weer genomen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik vroeg het omdat jij zei dat ik wel 62 leek Igor. Ik wil vanavond wel bij Gunn eten. Staat het al klaar Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik weet dat het niet voor iedereen geldt maar ik vind het een bevrijdende gedachte.Ik kan weer gaan drinken wanneer ik wil.Dit in tegenstelling tot:Ik kan stoppen wanneer ik wil. Dat was niet zo heel erg waar.Denk er eens over na.Een fijne avond iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik kom even stoom afblazen,ik ben vandaag, ja geloof het of niet,bij elkaar 4 uur bezig geweest om de juiste persoonbij het UWV te spreken.Kortom, ik werd van het kastje naar de muur gestuurd,van UWV naar belastingdienst en omgekeerd.Het is om razend te worden, niet dat ik daar uberhaubt Ãets mee opschiet,maar toch........Enfin, ik heb de informatie die ik wilde hebben en kan wel jankenhoeveel ik gekort wordt omdat ik nu definitief ben afgekeurd.Maar goed, ik laat me niet kisten, komt tijd komt raad.Het scheelt alweer dat ik het van mij af kan schrijven.@tiepvout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Oei, ik lees over Bor,wat een toestand.Krijgt ze daar geen problemen mee?Dat hoop ik toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Albertina, wat irritant is dat he, als je zoveel moeite moet doen om iemand te spreken te krijgen. Dat alleen is al genoeg om je hele dag te bederven. En dan nog de achteruitgang financieel. Ga je het redden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 quote: Originally posted by: JaapIk weet dat het niet voor iedereen geldt maar ik vind het een bevrijdende gedachte. Ik kan weer gaan drinken wanneer ik wil. Ik vind het een mooie, Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 quote: Originally posted by: albertinaOei, ik lees over Bor, wat een toestand. Krijgt ze daar geen problemen mee? Dat hoop ik toch niet. Dat hoop ik ook niet !!! Maak me daar toch wel wat zorgen over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik ga effe stoom afblazen............Wil nu drank, maar doe het niet... en kan het ook niet... lost niks op !!! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Mupke,ja, ik ga het wel redden maar ik ben ergverdrietig, ik heb 37 jaar gewerkt en hetvoelt als een verlies.De acceptatie moet nog komen,ik laat me niet kisten!!!Blondie,houd een vinger aan de pols, jullie hebben goed contact, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Spud,.Mensen ik ga even koken, de zinnen verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 @albertina,Smakelijk eten. 'k heb het mijne al bereidt en gegeten. 'k ga nu boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Blondie ik hoop dat je je toch niet al te rot gaat voelen, nu Borrie de keuze heeft gemaakt om haar koffers te pakken. Het is haar keuze. Ik kan het heel goed begrijpen hoor dat je je toch zorgen gaat maken.Tja als al je privileges afgenomen worden omdat een ander iets stoms heeft gedaan, is niet juist. Ze hopen dat die persoon zich dan heel schuldig gaat voelen, maar hebben niet in de gate dat het kleine beetje dat je nog hebt als je opgenomen bent, je dierbaar is. Stomme regeling.Misschien komt het toch nog goed en kan Bor. de behandeling helemaal afmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 even een vraagje tussendoor...hoe kan ik zien waar er nieuwe berichten zijn geplaatst?ik moet nu echt werkelijk elke topic af om het te ontdekken?ik mis daardoor nog wel eens wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Dat is niet te zien Lenie. Ja, je moet er wat voor over hebben als je niks wilt missen. Aagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 hahaha..he shoot!!!!op mijn andere ( bullen) forum krijgen de nieuwe berichtjes een ander kleurtje.nou ja helaas...zoeken en graven blijven dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 ja dat ken ik.....nee laat maar hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 neeee....ik graaf wel.heb ik nog wat te doen s'middags... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Bah wat baal ik dat ik me niet goed kan voorbewegen. Die krukken zijn een crime. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 ja lastig Desi...jakkes..nou het is hier koopavond...ga ff wat inslaan voor morgen...hapjes etc.drank komt morgen wel...niet de goden verzoeken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden