Mupke Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 De stemming zit er hier goed in zie ik. Daar pas ik met mn zondagse pesthumeur dan wel goed bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Lekker samen met Bazma, Will?Lekker slapen Jane. (na de film ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Zondagse pesthumeur Mup?Wat krijgen we nouHoe komt dat zo, slechte dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 18 mensen ingelogd, en dat op zondagavond laat.En dan toch nog drie op een rij. Ff kijken of dat lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 He verdikkie, Rapi er tussendoor. hoi Rapi. Ik had je al gemist. :$ Zondag is vaak mijn slechtste dag van de week Rapi. Doelloos of zo. Daar zal het wel van komen.hoe was jouw weekend? Hebben jullie nog iets leuks ondernomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Nee Fleur, het was niet gemeen bedoeld.Ik heb het proberen uit te leggen in een pb.Fleurtje, ik hou (virtueel) van je en ik bewonder je, snap niet hoe we hier in terecht zijn gekomen en wil er ook weer uit.Aanpassing: onzinnige kwetsende opmerkingen weg gehaald :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Mupke, voor wat het waard is: Hey Rapi, ook voor jou hoor, en ja de bazma ligt te wachten op me. De laatste dagen nog nooit zoveel thuis geweest. Beestje zweeft van geluk Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Vandaag redelijke dag. Maar gevoelens van weinig gewenste contacten overheerst. Het alleen zijn probeer ik op te pakken door erover na te denken en door afleiding te zoeken met ook fietsen. De drang naar drank is nu sterker. Probeer het goed vol te houden, ben al zover, een maand morgen. Moet nog wat teruglezen hier, zie al wel snel wat discussies. Hoop dat we elkaar niet verliezen in woorden maar vangen met intenties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Dag Will,Hou je taai he!,Mup,Wat jammer dat je de zondag als een beetje doelloos ervaart,Misschien een sport ofzo gaan doen,Of lid worden van een wandelclub.Tja, ik roep ook maar wat hoor.Zelf ga ik altijd naar yoga op zondagochtend,Daarna met LATex een fikse wandeling gemaakt.Doen we bijna elke zondag.Daarna een soort vragenspel (triviant) gespeeld.Vanmiddag weer naar eigen huisje, lekker pizza in de oven.(Eet de hele week al zo gezond, dan mag het een keer.)Beetje t.v, beetje forum,En de dag is zo weer om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Jan1000,Je bent goed bezig joh,Een maand is heel knap, maar nog te kort om de trek in drank al niet helemaal meer te hebben.Wees trots op jezelf, dat je het nog steeds volhoudt, en jezelf aanpakt door afleiding te zoeken en lekker te gaan fietsen.Je komt er echt wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Hoi mup en Jan... Jullie komen... ik ga... Hoogste tijd voor deze dame, morgen weer vroeg dag :$Wil alleen nog heel even zeggen dat ik hoop dat Harry en Fleur er uit komen samen. Ik ben er van overtuigd dat ze eigenlijk op één lijn zitten.... Luitjes, ik ga er vandoor.... Het bedje roept... uhhhh gilt eigenlijk inmiddels.Trusten voor iedereen straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik zie niemand stoken Teveel. Je hebt me inderdaad al uitgelegd wat je juist bedoelde. Mannen zijn gewoon vreemd . Dat denken is gewoon gemakkelijker voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 slaapwel iedereen, ik heb enkele bewogen dagen achter de rug, antabuse genomen maar me er toch door gedronken, resultaat dit wil je niet meemaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Welterusten Yvonne,Ik haak ook af.Ook voor mij weer een lange drukke werkdag morgen.Van 9.00 tot 21.30, dus pas om 22.00 thuis.Geeft niks.Werken is gezond, en ben vandaag weer genoeg opgeladen.Toedels allemaal, en wens iedereen een rustige nacht toe,zonder dromen, zweten of rusteloosheid.Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik ga ook zo liggen,welterusten allemaal alvast,en morgen allemaal gezond weer op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Iemand gaat hier echt nog eens een keer sterven aan die combinatie van Antabus en drank. En het ergste is we gaan het nog niet weten ook niet..Doe zulke dingen toch niet. Neem dan gewoon je medicatie niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Gezellig. Gaan we met zn allen. Sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik ben nog niet moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Naar bed jij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 fleurtje ik ben blij dat ik jullie heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Bedankt, las net je pb Fleur xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Pesthumeur hé? Oh ja...ik hou ook wel een beetje van jou hoor Teveel . Voor het geval..Beetje minder van Mups nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Van mij hoef je niet naar bed Fleur. Het is nog vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 En van Jan En van Oscar ok het is crisis hé mensen..dat kost jullie allemaal een tientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik blijf op tot 23 en dan ga ik naar bed.Hoe vroeg moet jij eruit Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden