Yvonne Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Goeiemorgen luitjes. De lamp staat nog ff aan, beetje donker buiten... Heb de koffie en thee al klaar. Koel spul kunnen jullie in de koelkast vinden. Ik heb nog niets teruggelezen, op de laatste pagina van gisteren na... Gunn, ik zal duimen voor je voor wat betreft de uitslag hoor. Gaby, woelige dagen achter de rug dus. Ik meen toch ook weer wat meer hoop te lezen bij je? Fijn in ieder geval dat je er weer bent. En nu, tijd voor koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Goedemorgen,Gunn ik duim voor je, hoe laat hoor je het?Gaby vandaag niet drinken dan heb je in ieder geval aan 1voorwaarde om je beter te voelen voldaan:heart:Fijne dag allemaal,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Goedemorgen....een doodgewone dinsdag Yvon?Hmmm...voor de een wel, voor de ander niet........Zelf heb ik dinsdag 17 mei 2011 nog niet eerder mee gemaakt dus voor mij toch wel een bijzondere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 goede morgen yvonne en harry en die allemaal nog mogen ontwaken eerst maar koffie en dan even een beetje terug lezen. ik mis woman de laatste tijd of vergis ik me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Voor iedereen trouwens een hele fijne dag gewenst....maak er wat moois van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 ga je alweer shahire??? Doodgewoon kan heerlijk zijn hoor Sha, maar je hebt gelijk... deze dag hebben we nog niet gehad volgens mij is Woman eergisteren nog ff langs geweeest... Overigens ook goeiemorgen Igor, Sha en Har... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Was even roken met een kopje koffie erbij!Maar ga wel straks lekker werken, hier bokweer....koud en regen Nou ja, regen heeft natuurlijk ook wel z'n voordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Hier ook Sha... Heb zondag uren , echt uuuuuren de sproeier in de tuin aangehad.... Na ja, er mag wel heel wat vallen voor het tekort is opgeheven denk ik dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Volgens de buienradar mag ik straks een regenpak aan zweetdingen!Zolang de plantjes het buiten maar lekker vinden, kan de nieuwe clematis tenminste een beetje goed aanslaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen....Doodgewone...uhmmm.....nou ik vind elke dag bijzonder...het is niet dezelfde als gisteren en zeker niet dezelfde als morgen...Ga lekker sporten...zie jullie straksIgor maak klaar mijn smoethie a.u.b Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 heb net ook even gekeken... je hebt gelijk... en iedereen zal zijn/haar portie wel krijgen vanmorgen zo te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 argggggg............iedereen zijn portie? Ik heb geen bui op mijn lieftallige koppie verdiend hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Ook goeiemorgen Susan.... Hihi, weer eentje over doodgewoon.... .. Ik hou van doogewoon op zijn , , dat kan ik heel prettig vinden.... soms kan een periode zo hektisch en ongewoon zijn dat je snakt naar een doodgewone dag :wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 goeie morgen Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Bor...die is je van harte gegund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Dat mag lieve Yvonne...maar als je goed oplet, het is nooit een doodgewone dag...elke dag brengt iets mee..en dat maakt elke dag bijzonder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Nooit een doodgewone dag, mee eens Susana, een dag is nooit hetzelfde..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Duhhhhhh .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 :D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Lieve dames.... Op deze mooie dag ga ik op mijn gemakkie de douche bezoeken nu Igor weer in slaap gesukkeld is. En genieten van mij bijzonder mooie witte tegeltjes en bijzonder rulle paarse handdoek.... Jammergenoeg heb ik mijn bijzonder lekker beschuitje hagelslag al naar binnen gewerkt... en aangezien ik op mijn toch wel zeer bijzondere lijn ( :$ ) moet letten, laat ik het maar bij die ene... Tot straks.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Goedemorgen,hier ook regen en niet zo'n beetje ook.Koffie......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Goeiemorgen Effe wakker worden hoor.Kop koffie, zwart en lekker sterk graag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Hier oke hoor...Beetje sjaggie, maar dat trekt wel weer over (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Good murning Blondie..... sjaggie??? was dat nou weer voor verbastering, hihi. Maarruuuu, koppie koffie staat vlak voor je neus hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Goedemorgen, ik heb even het doucheputje gereinigd. Dat zat volmet haar en slijmerig spul. Altijd weer een heerlijk klusje 's ochtends. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden