Spring naar bijdragen

woensdag de 18e

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

bedankt voor het welkom...leek me beter dan helemaal zelf zo doormodderen...gisteren was echt de druppel (letterlijk,haha), ik ben al de hele dag brak...lusteloos..nou ja jullie kennen dat waarschijnlijk ook he? Ik snap gewoon niet dat het iedere keer zo uit de hand loopt, het is echt alsof ik een monster in me krijg, na ook maar een slokje alcohol...Ik vindt het zo erg! En stel je voor dat ik visite had gekregen, wat hadden die wel niet gedacht..ik was om 19:00 al dronken..en om twee uur vannacht lag ik pas in bed...na de hele kast leeg te hebben gedronken, en dat in mijn eentje, mijn EENTJE, is niet eens gezellig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha! Ik drink ook niet het LIEFST alleen, ik drink ook graag samen,maar alleen maakt het helemaal niet uit hoe erg...nou ja je begrijpt het wel..en na 1 wijntje..dan lijk ik wel bezeten...het kan me niet snel genoeg gaan, en zowieso niet genoeg, genoeg bestaat niet..hebben jullie ook zulke zware lichamelijke na-klachten van het drinken (Mijne zijn heel gevarieerd..van vergeetachtigheid, verwarring, tot mega kater, diarree, maagpijn, buikpijn, angstgevoelens (vooral om wat ik eventueel uitgespookt zou kunnen hebben die avond), schuldgevoelens, vermoeidheid, verdriet...wat een drama

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha! Ik drink ook niet het LIEFST alleen, ik drink ook graag samen,maar alleen maakt het helemaal niet uit hoe erg...nou ja je begrijpt het wel..en na 1 wijntje..dan lijk ik wel bezeten...het kan me niet snel genoeg gaan, en zowieso niet genoeg, genoeg bestaat niet..hebben jullie ook zulke zware lichamelijke na-klachten van het drinken (Mijne zijn heel gevarieerd..van vergeetachtigheid, verwarring, tot mega kater, diarree, maagpijn, buikpijn, angstgevoelens (vooral om wat ik eventueel uitgespookt zou kunnen hebben die avond), schuldgevoelens, vermoeidheid, verdriet...wat een drama

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noekie, al die gevoelens die je beschrijft, kennen we hier hoor. Je voelt je dan zo bout als je de volgende dag wakker wordt na een bewusteloze nacht.
Ik was vaak bang om zelfs m'n bed uit te komen, angst voor de dag. Geconfronteerd worden met de werkelijkheid, en die was vaak niet mis.
En een klerezooi was het in m'n huis. De angst dat ik m'n hondje in de tuin had gelaten en vergeten was om ze weer binnen te halen, glas dat gebroken was, dingen die ik met m'n dronken kop weg had gegeven, beloftes die ik gemaakt had. En dan dagen daarna gebeld worden en dan zeggen ze "waarom was jij er vanavond niet dat hadden we toch afgesproken?" Of dingen die mensen door de tel. gezegd zouden hebben en daar dan naderhand op terug kwamen. Ik wist nergens vanaf maar praatte zo zodat het net leek of ik het wel wist. God wat heb ik een stommiteiten uit gehaald zeg.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geeft niet lezen we gewoon over heen.
Komt wel vaker voor. dubbel click automatisme komt het denk ik ook wel eens door.
En al die dingen die je schrijft heb ik ook wel ongeveer gehad met drinken.
Maar ja zo'n roes heb je veel over kennelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol dat is inderdaad nog wel een van de gênantste dingen: doen alsof je het nog wel weet. Was het bijna weer vergeten. Dat liegen omdat je je er voor schaamt. Nu zeg ik gewoon weet ik niet meer. Ik vergeet heus nog wel eens wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ,zeg dat wel..maar wel fijn, ik kan het niet meer alleen dat is duidelijk geworden! En Bolletje...dat ken ik precies..ik beloof ook altijd van alles, en als mensen er dan weer over beginnen, dan heb ik geen flauw idee waar ze het over hebben,dat is zo genant..vannacht ook weer gedaan, allerlei beloftes die ik niet eens kon nakomen..ik controleerde direct vannochtend mijn verstuurde berichten..en ja hoor! Wat een kraam weer! Kapotte kleren, blauwe (en vooraL ONVERKLAARBARE)plekken...man wat rot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Noek, wacht maar af meisie. als je het gaat redden (en dat ga je zeker doen) dan moet jij eens kijken hoe je je over een paar weken gaat voelen.
Het zal allemaal niet van een leie dakje gaan, en je zal het niet altijd even makkelijk hebben maar uiteindelijk word je een veel gelukkiger mens omdat je eerlijk door het leven kan gaan, en echte gevoelens kan voelen. Niet meer ontrouw zijn aan jezelf.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, ik wilde alleen drinken voor de roes
even alle ellende vergeten maar niet om dronken te worden
ook altijd gedacht dat ik nooit dronken was
zelfs als mijn dochter dat zei!
achteraf geloof ik dat niet meer, weet eigenlijk ook wel beter
anders zou ik me soms dingen toch wel herinnerd moeten hebben
bij mij werd het functioneren minder dus daar deed ik het niet voor
maar waarom iemand dronken wilt worden...geen idee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol, eenmaal dat punt bereikt was de rem los.....
bij mij was het dan geen voeden meer...eerder naar binnen gieten, de fles moest en zou leeg
en als het nog te vroeg op de avond was...ach, toch nog een flessie open, moest kunnen
crisis...nu ik het zo weer opschrijf krijg ik helemaal de kriebels
5 maanden geleden had ik waarschijnlijk dit niet eens meer om dit tijdstip zo nog kunnen typen
wat was ik vreselijk...............was he!....ben nu bezig voor een betere toekomst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alcohol is best wel een moeilijke drug om echt van te genieten.

Bij wiet rook je wat en je wordt stoned. Kan niet zo veel fout gaan. Veel andere drugs heb ik niet geprobeerd.

Ik vond het moeilijk om het juiste tempo te vinden en de juiste hoeveelheid.
Of het is te weinig en je wil meer.
Of het is te veel en je raakt bezopen. Of dronken. Wat niet echt de bedoeling was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap, niet helemaal met je eens dat er met wiet niet veel kan gebeuren
tijdje terug gedaan en dat is me bar tegen gevallen
telefoon niet opnemen, gordijnen dicht, geen visite willen hebben.....dat wietje hakte er bij mij
anders behoorlijk in!
Maar let wel, tegenwoordig natuurlijk hele andere wiet dan 15 jaar terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: Shahire

crisis...nu ik het zo weer opschrijf krijg ik helemaal de kriebels

Daarom Sha. is het af en toe wel eens goed om onszelf weer in het verleden te plaatsen, en de gevoelens te voelen die we toen hadden. Dan laat ik het voortaan wel uit m'n hoofd om nog naar de alc. te grijpen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...