niwi Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 we doen ons best, tasseke....en met u ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 ups en downs maar dat maakt het leven interessant.tenminsteeeeeee, daar ga ik maar vanuit.verder gewoon blij met mijn vrije ochtend borretje van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 en dat voor mensen met een drankprobleem.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 wuhaaaa, mijn eerste privebericht was van de moderator ach, we doen ons best om nuchter en beleefd te blijven.helaas lukt het niet altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 nuchter wel...beleefd niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 ik ga vandaag voor beideligt aan het verloop van de dag, hoe ik er morgen in sta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Tassie!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Goeie bijna middag,Hier vanmorgen lekker druk geweest met wederom mn sollicitaties...Krijg er een beetje een punthoofd van.Vanmiddag dus maar lekker effe ontspannen de stad in...Kijken,kijken, niks kopen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Tjonge, wat heb ik een broertje dood aan administratie.Van bijna 5 maanden alles uitgezocht en nu in mappenopbergen.Maar goed, ik heb mijn ochtend weer nuttig besteed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Blondie:Hier nog zo iemand die gek wordt van het solliciteren.Ik heb wel nu eindelijk deze en volgende week 3 gesprekken. Er moet echt wat gebeuren anders wordt ik helemaal gek. Ik ben wel blij dat ik niet drink anders had ik helemaal geen zelfvertrouwen.(vandaag 7 mnd).Denker: Gefeliciteerd met je verjaardag. Nog vele droge jaren toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Desi,van harte gefeliciteerd....nog vele maanden, jaren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Dank je Niwi. Lees dat met jou nog zoals altijd alles goed gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 ach ja, Desi....ik drink niet...ik rook niet...ik neem geen kalmeringspillen....dus...kort gezegd..ja, alles gaat goed...en ik blijf toch alert... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Desi,van harte!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Nou Niwi dan kan ik je nu de had schudden. Alleen gaat het bij jou al veel langer goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 en dan nu volhouden, Desi....veel alternatief is er niet he...bovendien gaat het om de kwaliteit en niet om de kwantiteit van het nuchter zijn....van het niet roken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Hallo allemaal,dank voor jullie felicitatie's. Wat zuipen betreft ben ik ben laatst weer (zucht....) de fout in gegaan. Maarr nu twee dagen weer echt droog, even bij VNN geweest en we gaan weer verder. Ben vandaag vrij van werk, maar ik ga niet drinken. Ik geef mezelf een 'fris hoofd' op mijn verjaardag. Nu eerst koffie en crosaint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Gefeliciteerd, Denker...en volhouden he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Ik kan niet echt zeggen dat ik beter in mijn vel zit nu ik niet meer drink en rook. Wel al veel gezonder maar verder..... Ik vind het leven nog echt nie leuker. Kan aan mij liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 was het leven dan zo leuk toen je nog wel dronk ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Vaak wel. Hoefde ik niet na te denken. Nu pieker ik veel meer en maak me vaak druk om niets. Als ik dronk vervaagden veel problemen en zag ik vaak moeilijke dingen niet. Toch weet ik wel dat niet drinken veeeeel beter is. Dat houd me ook droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Voor mij geld het zelfde Desi. Vandaar ook mijn uitglijders. Mijn motivatie is mijn moeder, zusje en mijn werk. Maar ja, alcoholisme en depressie gaan hand in hand dus stel we houden het heel lang vol zonder, zou het dan uiteindelijk niet beter gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 daar gaat het nu net om he....je druk maken om niets...!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Ik heb een héél klein kaartje,gekregen van een AAer.Dat draag ik altijd in mijn portemonnee,er staat op:De ommekeer uit de 12 stappen1. Hoop in plaats van wanhoop.2. Vertrouwen in plaats van vertwijfeling.3. Moed in plaats van angst.4. Gemoedsrust in plaats van verwarring.5. Zelfrespect in plaats van zelfverachting.6. Zelfvertrouwen in plaats van machteloosheid.7. Het respect van anderen in plaats van medelijden en verachting.8. Een zuiver geweten in plaats van schuldgevoel.9. Vriendschap in plaats van eenzaamheid.10. Een regelmatig leven in plaats van een doelloos bestaan.11. Begrip van onze dierbaren in plaats van hun twijfels en angsten.12. De vrijheid van een gelukkig leven in plaats van de slavernij van een alcoholische obsessie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Nou ja niets, hoofdzaak waar ik me heel erg druk om maak is dat ik maar niet aan t werk kom. Mijn financiele verantwoordelijkheden moeten ook nagekomen blijven worden. Ik zie het nu somber in. Dat is mijn grootste probleem. De wanhoop is groter dan de hoop dus. Verwarring is er meer dan gemoedsrust. Zelfvertrouwen is ook ver te zoeken en een zuiver geweten ook. Dus aan vele punten van Albertina's lijstje kan ik nog niet voldoen.Ik doe mijn best maar het schiet niet erg op. Ben ik nu zooooo ongeduldig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden