fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Moet niet altijd zo zwaar op de maag zijn toch? Ben er ook eens mee weg. Ga in de kast rommelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeGeen nieuwe man voor Sha??? Geen naaiende tarzan met een keukenschort aan? Vreemd... Nee Fleur, geen nieuwemaar wel alleen met keukenschortje aan zo kan ie wel weer Sha.......ga even phonen, laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Btw dat naaien staat gelijk aan stikken hé. Met naald en draad en zo een machien..Vrouwen Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 bleh nu pas terug van vergadering niets voor mij, zou nu het liefste gaan drinken... maar nee Gabs gaat naar bed, en morgen weer werken, truste allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeBtw dat naaien staat gelijk aan stikken hé. Met naald en draad en zo een machien.. Vrouwen Laters ohhhhhhhhh, zeg dat dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Where is Tarzan???me Jane!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ha Sha:heart:kwam even truste zeggennighty night night:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 quote: Originally posted by: JaapIk heb mijn beslissing nog maar even uitgesteld. Wat eigenlijk inhoud dat ik een snorretje heb dat er niet uitziet. Man zijn is ook zo simpel niet Volgens mij staat Jaap vandaag nog steeds voor de spiegel naar zijn 'niet uitziende' snorretje te kijken, misschien is die er toch al af?En man zijn is ook zo simpel nog niet?......net hoe moeilijk je het zelf maakt DOMINO! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Amai Jane..kom ik nog ff kijken (zat nog op fb)..je reactie!!Lig ik ff in een deuk :D :D Dat is pas echt een goeike!Maar nu echt gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Slaap lekker Jane, droom maar fijn van Tarzan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ja ja een domino dus. Nou ik weet het nog niet. Maar wat Bol zei dat het zo leuk is dat je met snor en baard op een kabouter lijkt ga ik wel meewegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Heb je je lengte dan ook al mee Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ja en dan ga ik in de efteling werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ah leuk, kom ik je een keertje opzoekenkrijg ik dan wel korting als forummer?kun je toch wel even een goed woordje voor me doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Duik hier ook mn mandje in.Refu opstartdosis is binnen.En ja Lidia, ben wat dat betreft een angsthaas en zie het helaas meestal somberder in dan nodig is.Aard van het beestje, maar word aan gewerkt Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 slaap lekker voor wie hun krib induiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Welterusten Blondie,Naailessen ook nog. Kom weer te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Volgens mij zoekt Fleur nog een naaileraar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ik kan veel maar niet alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ik zag de nieuwe draad van 'vraag de hulpverlener', wel een goed initiatiefstond er eigenlijk alleen van te kijken dat deze draad er niet eerder wasondanks dat we het meeste ook zelf wel opzoeken of aan elkaar vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Voor degene die nog wakker zijn....nog veel plezierik ga me nog even nuttig maken hier in huisloop achter met was en dat soort ongeintot morgen............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ja. Kan vast nuttig zijn. Kost tactive natuurlijk meer tijd. En ze verdienen al zo weinig aan ons. En het gezichtspunt is anders dus dat kan interessant zijn. Ik ga nog wel een paar vragen verzinnen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ik zat ook al te bedenken wat ik kon vragen maar kon nog niet op iets komen.Ga dat draadje wel in de gaten houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden