tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 CHIPS,etenstijd!ben alweer een kwartier te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Tasseke, ik heb de beslissing om nooit meer te drinken voor mezelf genomen. Ik gun het mezelf!!En ik zeg echt; nooit meer drinken! Ik krijg er meer voor terug dan dat de drank mij ooit heeft gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 hoi snoepje, we zijn hier tegelijk begonnen. Ik het begin deed jij het beter dan ik, heb je het kunnen volhouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Lieve mensen, ik log weer uit. Hou het droog vandaag!!Kom hier volgende week weer even, toch wel gezellig hier! liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 beateheb het nog steeds vol weten te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Beate!!!!! waar zat je? Ik was ognerust over je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeMupke; Je bent bezig met bewustwording van jezelf. Is niks mis mee, maar zo vermoeiend.. Leven als een kameleon. dat is pas vermoeiend. Denk ik. @ Tasseke: groepsnormen zijn niet per definitie benauwend. Maar ze kunnen het wel worden als je je daar niet van bewust bent en erin meegaat terwijl dat eigenlijk niet aansluit bij jouw eigen normen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Oh, wat een flinken meiden zijn we toch!! trots ben ik op jullie en mezelf. Nu moet ik echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Tassss en Beate, wat leuk dat jullie weer in de house zijn:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Hoi Witte, ik zie jou ook altijd graag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 hehe eindelijk het strijkgoed weg. heb er weken tegenaan zitten hikken en met een half uurtje was het weg zo en nu WIL IK zon ze hadden beter weer beloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Goede middag, zoveel nieuwe mensen zoveel nieuwe verhalen.Hey die Tas! Nog steeds aan dechili con carne 's ochtends? Ikke wel anders! Bor, ik denk dat wat Mup zegt zo waar is.Beslissingen nemen voor jezelf en niet omdat de/een groep zegt wat beter zou zijn.Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 ik ben weg laterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Hee Beate!!!de kracht van Tas? als een magneet he!hoe ist?had je wel eens ff mogen posten hier hoorwij maar zorgen makenniet weten hoe we je kunnen bereikenen weer een lesje leren in verduren en loslatenpffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Mooi wat je schrijft Dinah.Ik vraag me dus de laatste dagen af of ik weer dezelfde fouten zou gaan maken als ik iets zou drinken. Begrijp me goed: ik wil niet terug naar de solo-drinker die ik was. Ik sloot mezelf uiteindelijk af van alles en iedereen om thuis te kunnen drinken.Ik voelde ook geen aansluiting met de anderen als ik wel bij ze was. Vreemde eend in de bijt. Kwam dat omdat ik niet mezelf was, omdat ik deed wat zij van me verwachten, me gedroeg zoals de groep dat verwachtte? Wat was eerder, de kip of het ei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Grrr,een half gekookt eitje was mijn deel, brrrrrrrrha Witte en VMhaloodaar ps, VMhelaas droog en klef brood op de ochtendmaar euuhh, waar is die chili con carne?lust wel een prakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 hihi,jane,het lijkt wel de antiekmarkt hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik volg je Dinah. Moet me ook echt even losrukken nu. Maar kind moet een boekverslag maken op de pc. Dat moet maar voorrang hebben nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Jopie,dat "denken te willen worden"! of zelfs nog "moeten te willen worden", met alle invullingen van ADB derbij.Jaja Tas!! Een antiekbeurs!! Jane, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 wat bied je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Hmmmmmmmmmmmmm,wandel weekend in de Kempen op z'n Japans t.o. lekkere sauna plus ontbijt weekend op de Hollandse vlaktes?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Iemand heeft als onderschrift: "nieuwe wegen bewandelend, benieuwd waar ik uitkom"en dat vind ik zo mooi.........).Die was van Mups volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Mup, ik denk dat je niet deed wat ze van je verwachttenmaar wat je invulde voor hen.We zijn echt meer met onszelf bezig en vullen zoveel in voor anderen.Heb je wel eens gevraagd wat ze van je verwachten?Ik ben bang dat je teleurgesteld zult zijn, ze zijn waarschijnlijk met dezelfde soortdingen bezig als jij.We hoeven juist hier geen definitieve besluiten te nemenleef per dag en wat je vandaag kiest is hetmorgen kun je weer anders.per uur kan ook natuurlijk, maar soms wat lastig.en minderen, stoppen, oordelen, ADB zijn:ik ben jaren oprecht in de overtuiging geweest dat ik ADB wasmaar het was achteraf precies andersomdurf ik nu pas te erkennenwoorden zijn zo betrekkelijk heals ik naar mijn gevoel kijk van toen:ik was niet tevredenmaar deed daar weinig meembt drank, relatie en andere dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ha Ninakan betermaar veel beter dan jaren het geval was:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Voor de rest denk ik..Gadver..wie hebben ze nu weer binnengegooid?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden