fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik volg echt niet hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 vervelende pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 ik heb nu groene thee in de smaak framboos-granaatappel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: Max72quote: Originally posted by: fleurtjeTerug van de winkel. Niet weggaan Aicha. Een grote groep mensen bij elkaar vraagt soms gewoon om wrijvingen. Daar kan je niet buiten Sommige vinden het ook heerlijk om het op te zoeken;)daar is dit forum alleen niet voor.Ik heb er veel aan gehad in het begin, en nog.Hoop dat dat zo blijft en dat al dat slappe ***** geen mensenervan weerhoudt zich hier te melden met hun alc. probleem. Dit kan ik ook al niet volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 tsja Max, nu we niet meer drinken houden we een hoop tijd over he viel me vandaag op, hoeveel je op een dag kan doen, niet normaal, als je nuchter bent, vroeger altijd, eerst halve dag ''herstellen/bijkomen'' dan weer drank scoren, drinken.... en nu......zeeen van tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Maar had je nu wel genoeg geld voor je shag Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Het vragen om wrijvingen of een beetje onrust soms fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 ooooohwwwwwww ik ben mee denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 hoe krijg je eigenlijk 2 puntjes boven een e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Gaby lees je wel eens mee of ben je alleen met jezelf bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: Max72Het vragen om wrijvingen of een beetje onrust soms fleur Ik ben passioneel..maar dat slaat nergens op want je bent me weer kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk wel. Een vrouw die me begrijpt!!!Nu nog andersom....ga me best doen....echt waar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: Gabyhoe krijg je eigenlijk 2 puntjes boven een e Dan toets je de aanhalingstekenstoets, deze " en dan meteen de e erachter aan. Dus geen spatie na de ". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Was niet persoonlijk fleur, gewoon in het algemeennu eerst met de hond uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: Max72Een vrouw die me begrijpt!!! Nu nog andersom....ga me best doen....echt waar:D Ohhhh, dacht juist dat je mij ook al begreep. Maar goed, de intentie is er, zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeMaar had je nu wel genoeg geld voor je shag Fleur? God zij dank wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik ga maar eens vroeg naar bed. Kijken of de slaap misschien al ergens ligt te wachten. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Vrouwen zijn anders toch redelijk doorzichtig niet? Begrijp niet wat er zo moeilijk aan is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Slaapwel Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik ben er ook ff mee weg..Ga wat in de zetel hangen tot de regen voorbij is getrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ga ook naar mijn bedjewelterusten en tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 wass sich liebtdass neckt sich Bor.Zoals ik het las was het allemaal één grootmisverstand, ik hoop dat je dat kunt inzien.En dan is het gewoon: mea culpa en zand erover.morgen weer een nieuwe dag.Zelfs volgens de film 2012!welterusten mensentot morgen allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Slaaptijd..Morgen een héél lange dag voor de boeg.Eindig met het mooie gedicht van teveel't Is goed in 't eigen hert te kijken Nog even vóór het slapen gaan, Of ik van dageraad tot avond Geen enkel hert heb zeer gedaan Of ik geen ogen heb doen schreien, Geen weemoed op een wezen lei; Of ik aan liefdeloze mensen Een woordeke van liefde zei. En vind ik in het huis mijns herten, Dat ik één droefenis genas, Dat ik mijn armen heb gewonden Rondom één hoofd, dat eenzaam was...; Dan voel ik op mijn jonge lippen, Die goedheid lijk een avondzoen... 't Is goed in 't eigen hert te kijken En zó z'n ogen toe te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden