fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Heeft Eric dat niet gezongen voor zijn overleden kindje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: Yvonnequote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: borretje72..Von.. Goed jaar Goed perenjaar dus... Fleur ook van die tijd? Jonkies dus aanpassing: zinnetje toegevoegd. Ja maar vast van een andere maand . Alhoewel Bekkie, was niet van hetzelfde jaar maar was jarig op exact dezelfde dag als ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Klopt Fleur... En dat andere van vicky brown , dat heeft ze gezongen toen ze wist dat haar eigen einde naderde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Goedeavond luitjes,Val even met de deur in huis:Goh Yvonne...... van 55??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 welke horoscoop heb jij eigenlijk vonneke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Vonnie ik merk nog weinig van slijtage gelukkig. De conditie is wat minder en hardlopen doe ik niet, nooit gedaan. Broertje dood aan gehad maar verder mag ik niet klagen. Geen slijtage of zo. Nee ik ben dik tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Je hebt pruimentijd en perenjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Wat zou je denken Fleur? Nou, dan mag je dus helemaal niet klagen Bol... denk er om he? Ja, Primula... en nu jij nog met de billen bloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeNu ja omdat het voor één keertje mag. Mijn broer heeft niet echt zelfmoord gepleegd maar bij dit liedje heb ik tranen met tuiten geweend de eerste maanden na zijn overleden. http://www.youtube.com/watch?v=cwH09b2_1SEdeze heeft een vriendin van mij gedraaid bij de begravenis van haar 1,5 - jarig zoontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: YvonneWat zou je denken Fleur? Oh ik weet het al Borretje, wat ben jij van horoscoop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: Leniequote: Originally posted by: fleurtjeNu ja omdat het voor één keertje mag. Mijn broer heeft niet echt zelfmoord gepleegd maar bij dit liedje heb ik tranen met tuiten geweend de eerste maanden na zijn overleden. http://www.youtube.com/watch?v=cwH09b2_1SEdeze heeft een vriendin van mij gedraaid bij de begravenis van haar 1,5 - jarig zoontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Zo klaar,Het team van 1972 is hier wel in de meerderheid vanavond.Mooi getal he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Lieve mensen,Ga maar weer slapen.morgen weer een lange drukke dag helaas.Pfff., ben aan vakantie toe denk ik.Nog 3.5 week,Heb ik nog wat om naar uit te kijken.Toedels.Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeO, nou Bollie. Dan ga ik het overdenken. Lijkt me wel wat. Is er ook nog wat voor disse jonge blom vanavond? Of draai ik met oudjes ten dage mee? deus dan?? hihihihihihihi ( geintje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Hmmm...ben jij een ram borretje?Slaapwel Raps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 http://www.youtube.com/watch?v...ixccLU&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Hoi Jaap (jonkie ook dus )En lekker slapen Rapi... nog maar 3,5 week? bofkont.... Bor... ik ken de term pruimentijd... en niet eens vanuit Friesland ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeSchorpioen, wat dan? Fleur? Ik ben niet zo spiritueel aangelegd. Helemaal niet zelfs.. Ik geloof alles wat ze zeggen over je horoscoop. Klopt. Elke week zal kloppen. Kan ook niet anders. Wat ze schrijven kan alle kanten op, dussuhh. Niet aan mij besteed. Had ook gekund Ik geloof niet zozeer wat ze voorspellen maar ik geloof wel dat er bepaalde eigenschappen 'vasthangen' aan iemands horoscoop en dus persoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: Lenie quote: Originally posted by: borretje hihihihihihihi ( geintje) Pffff. oh lord, kon je nog een ergere vinden, hihi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Ha Jaap (Japie)Mag ik dat zeggen???? Ik had vroeger iemand in de klas en die heette Japie.Elke keer als ik jou lees dan denk ik: Ha daar is Japie.Maar goed:Ja ons leven gaat niet over rozen he??Kop op denk ik dan maar....Ja wat is het gortdroog he??Zomaar opeens voor jou:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Ik geloof inderdaad ook dat er wel bepaalde eigenschappen bij een sterrenbeeld horen... En wat die voorspellingen betreft, ik lees ze elke dag in de krant ... zijn ze aardig voor me dan geloof ik er heilig in... en anders zeg ik dat het gewoon onzin is Maaru Fleur, wat ben ik dan volgens jou? En klopt het een beetje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeSchorpioen Fleurie.. Ik ben schorpioen. Niks mis mee..btw. Waarom zou er iets mis mee zijn? Schorpioenen zijn gevoelige mensen..steken soms venijnig..maar interessant beestje.Wil ze wel niet in mijn schoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Bor is homeopathisch. Dat klinkt heel interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: Lenie Kijk.. dat lijkt er op Lenie... helemaal mooi... hmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden