Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Bor, ik weet even niet geod hoe te reageren. En ja , natuurlijk kunnen we verder.. Ik had mijn berichtje van vanavond hier niet moeten zetten.. das duidelijk wat mij betreft. Gaat goed komen meis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 hihi, zo blijven we aanpassen hoor Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: jopienieuwe start met zijn allen LOL! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: Yvonnehihi, zo blijven we aanpassen hoor Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Nou hier komt dan mijn leuk berichtje. Ik heb me vanochtend verslapen en werd uit bed gebeld.Vanmiddag zouden we naar een winkel gaan die dierenspullen voor de helft van de prijs verkocht, maar die was dicht:angry:Maar uiteindelijk hem een paar hele mooie waterplanten gekocht die nu in de kleine vijver staan. Het wordt echt zo ontzettend mooi mensen. en ik heb het allemaal zelf ontworpen, en uitgevoerd.Een zwarte waterlelie heb ik voor niets gekregen omdat ik die jongen ervan overtuigd heb dat die het voor 99% niet zou doen omdat er helemaal geen blad aan zit. Lulfiep die ik ben, de wortels doen het werk en dat wist ik maar die knul niet DEHAHAHAHA dus heb ik een hele dure waterlelie voor niets gehad.Zal ik ff op m'n neus kijken als die het echt niet doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Lidia,Dit vind ik heel sterk van je.Wat zal je je morgen helemaal fijn voelen.Lekker met een fris hoofdIngri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeGoed. Nogmaals, laatste keer dat ik het vraag hoor. Heeft iemand vandaag ook nog iets iets leuks mee gemaakt? Of niet? nou ja...me hond is in de sloor gepleurd....is dat leuk???....hihihihihet randje was dichterbij dan hij dacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Ingri,bedankt voor je bemoedigende woorden, maar ik wacht nog steeds op dat frisse hoofd, valt me tegen. Nog steeds hoofdpijn en heel erg moe. Maar aan de andere kant newijst dit maar eens hoe erg mijn lichaam schade is berokkend, door mijzelf dan hè? Een reden te meer om op deze weg door te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Oeps... was weer ff van alles tegelijk aan het doen... Leuke dingen van vandaag... Hm.. was retedruk , zaten ook aardig wat dingen tegen op het werk.. Vergeten de groencontainer buiten te zetten. Maar aan de andere kant: het was mooi weer... en als ik dan even buiten een pafke deed en het zonnetje op mijn gezicht voelde... ja, dat voelde gewoon lekker 'rijk' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: lidiaGoedenavond allemaal, Normaal lees ik altijd eerst bij voordat ik schrijf, maar om te voorkomen dat er iets gaande is waar ik niet tussen durf te komen, doe ik het nu anders. Ik wil graag mijn dag met jullie delen. Vanmiddag had ik een afspraak bij de orthopeed, ik wist dat er geen pijnlijke dingen zouden gebeuren, dus was relaxed, ook toen ik weer buiten stond. OPmdat ik nu toch in de stad was, reed ik naar mijn discount supermarkt om flink wat in te slaan. Daar ging het vaak mis in het drankpad, dan stond ik te kijken en besloot i.p.v. een doos (zo handig, geen lege flessen) maar 1 of 2 flessen te nemen. Nu dus niet. Daarna wilde ik rode geraniums kopen, want die waren er vandaag niet op het weekmarktje. Terwijl ik zag dat ze daar ook niet waren, kreeg ik hevige oogmigraine met bijbehorende hoofdpijn en tot overmaat van ramp heftige hartkloppingen. Dit heb ik wel vaker, maar niet tegelijk en het kwam dus niet v.d. stress, voelde me juist opgewekt. Gelukkig stond er vlakbij een bank, daar heb ik zeker een half uur gezeten. Ik voelde geen hartslag meer en toen die terugkwam was hij heel onregelmatig. Ben teruggereden via een binnendoorweggetje en toen ik thuiskwam stonden er (alternatieve) medicijnen tegen hartkloppingen, die had mijn vriendin besteld en gebracht. Gelukkig had ik geen onzekerheid van : als ik gisteravond niet gedronken had, was het misschien niet gebeurd. Toen ik net mijn eten ophad, kwam de buurman namens zijn vrouw vragen of ik iets kwam drinken. Ik zei: je weet toch dat ik voorlopig niet drink? Hij zei dat er ook wat anders was. Ik gooide het er maar op dat ik me nog niet goed voelde na wat er vanmiddag gebeurd was en dat was waar. Maar ik weet zeker dathet een trigger is om dat te zijn. Toen ik naar mijn aardbeien ging kijken (en plukken) nhoorde ik dat ze een heleboel bezoek hadden. Ik vrees dat een van de twee jarig is, ze zijn n.l. eind mei jarig. Blij dat ik niet gegaan ben, want dit soort bijeenkomsten kan ik alleen maar aan met een paar glazen wijn op. De vrienden van hun zijn stevige innemers en ik voel mij nog niet sterk genoeg om dan als enige aan de thee te zitten. De dans ontsprongen dus. Hoera! Nu ga ik lezen hoe het jullie vergaat. Een behoorlijk heftige dag dus Lidia... Maar petje af hoor zoals je zowel op het gebeuren bij de markt reageerde als op de uitnodiging van de buurtjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 oh sorry...slooT!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 OMG...jullie tikken zo hard dat mijn berichtjes nergens op slaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 nou ik heb eigenlijk wel gelachen om die domme hond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 wel opletten bor....hahahadie sukkel is vandaag in de sloot gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Hoi allemaal,Een goede avond he,Bor,Hoi,Wat een rumoer rond jou persoontje he,Blij, dat je weer in rustiger vaarwater zit nu.Heb ik nog wat leuks gedaan?Jaha, ben vandaag naar het huis gaan kijken, dat mijn dochter pas gekocht heeft.Ach,ach, wat moet daar nog veel aan gebeuren.Maar, ben heel erg blij voor zeEr is zeker wat van te maken.Het heeft 5 maanden geduurd voor alles rond was.Het wordt je tegenwoordig bijna onmogelijk gemaakt, een huis kopen.Bol,Zwarte waterlelie,Prachtig, hoop dat je hem aan de praat krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjewant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Hey will, what's up?? Ik zie je wel maar hoor je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: Leniequote: Originally posted by: fleurtjewant? De zee is aan de overkant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Das inderdaad gek Bor.. ik heb in de tuin zo'n 'silo' hangen met vogelzaad. Op de grond een schaal met zaad. Ook in de zomer, schijnt niet slecht voor de vogels te zijn. En ja, wat was leuk??? Uit mijn werk komen, nog even lekker in de tuin zitten .. en naar de mussen, de merel en de duiven te kijken en te luisteren.... dat is voor mij echt genieten.Zo simpel... maar ja dat was leuk vandaag.. en al die andere mooie dagen van dit voorjaar ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: Leniequote: Originally posted by: fleurtjewant? De zee is aan de overkant? Hihi, wat ben je toch ook een gekke kippebil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Overigens hoi Fleur en hoi Rapi... heerlijk dat dat huis dan nu toch een feit is voor je dochter Rapi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 mggg...hihihihihiff wat anders?wie is er van rond 1969?heb een muziekavondje he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 mggg...hihihihihiff wat anders?wie is er van rond 1969?heb een muziekavondje he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Mooi, dat wordt vier op een rij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden