Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 mei


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:D :D :D

Had je een beetje een fijne dag? Is hier redelijk stil hé..
Ik ben op babybezoek gegaan. Kindje van de baas. Ze waren maar matig enthousiast over het cadeautje dat mijn naaste collega en ik hadden gekocht vond ik. Kan niemand dezer dagen dan nog goed acteren??
Glaasje bubbels aangeboden maar toch maar afgeslagen. Voel me nog steeds bekeken als ik het afsla terwijl niemand er iets van zegt..Vreemd.
Reden er met twee auto's naartoe. Meerdere collega's gingen. Enkel ik en naaste collega roken. Was met haar ernaartoe gereden maar met het terugrijden moest ik bij de niet-rokers. Begint er eentje waar ik nog al eens in de clinch mee heb gezeten te mekkeren (zacht uitgedrukt) dat ik voort moet maken want met mijn sigaret want dat nog een ander ergens om acht uur moest zijn. Eeeeeeeuuuuhmmmm alsof die paar minuten iets uitmaken??? Man ben ik daar ff uit mijn krammen geschoten..Gelukkig hield ze haar mond want ik stond op het punt om te zeggen waar ze het steken kon. Dat blijft nog altijd ff nazinderen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lenie:
Las je bericht: ik heb niets met dieren..... meer met planten...
vraag me wel af: advocaat????
Heb heel erg moeten lachen om jou reactie op... 4..... 6.....
Zelfde als Yvonne!

@Yvonne: waardeer je openhartigheid en directheid...
Alles okidokie????
Lenie reageerde precies hetzelfde op mijn leeftijd...

@Albertina: ooooh, ik ruik zo vaak aan mijn pioenrozen
dan denk ik: geur uit mijn jeugd: Waar is die gebleven?

@ Bolletje: denk nog over je vraag na

Verder alle anderen: op iedereen reageren is onmogelijk (toch)???
maar: fijne avond!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Fleur, groot feest der herkenning... heb hetzelfde een paar jaar geleden meegemaakt toen ik met een collega bij een andere collega op kraamvisite ging... hadden zoooooo'n leuk kadootje meegenomen ... vonden we zelf :$ Er werd niet eens op gereageerd :wacko:
Gek he, dat dat afslaan van drank dan toch zo raar in je eigen ogen lijkt.
Terwijl het zo verschrikkelijk vaak gebeurt.... er zijn zo vreselijk veel mensen die gewoon even geen alco drankje willen.. en dat vindt eigenlijk niemand gek.... maar als je dan zelf niet hoeft..... lijkt het alsof mensen gelijk zouden moeten denken dat er iets met jou en alcohol is.....

En dat roken... pfffff was vast iemand die verder ook niet echt een leuk iemand is...
Lekker van je rug af laten glijden hoor...

En ja........ Tis hier gewoon heeeeeeeeeeeel stil.. komt ook wel weer goed...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Primula

@Lenie:


Las je bericht: ik heb niets met dieren..... meer met planten...


vraag me wel af: advocaat????


Heb heel erg moeten lachen om jou reactie op... 4..... 6.....


Zelfde als Yvonne!




@Yvonne: waardeer je openhartigheid en directheid...


Alles okidokie????


Lenie reageerde precies hetzelfde op mijn leeftijd...




@Albertina: ooooh, ik ruik zo vaak aan mijn pioenrozen


dan denk ik: geur uit mijn jeugd: Waar is die gebleven?




@ Bolletje: denk nog over je vraag na




Verder alle anderen: op iedereen reageren is onmogelijk (toch)???


maar: fijne avond!


:present:




Nou :devil:? :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het niet vertrouwd Lenie, ga dan inderdaad naar de d.a. die kan je duidelijk zeggen wat het is.
Sommige dieren gaan rennen tijdens een aanval en knallen overal tegenaan, anderen krijgen inderdaad braakneigingen en spugen soms schuim. De ogen gaan heel groot staan en je ziet dat ze er niet echt bij zijn. Ze staren in het niets.
Het beste dat je kunt doen is, als hij het weer krijgt, de hond gewoon laten liggen, en tegen hem praten want ze horen je zeker wel. Daarmee kun je hem er een beetje uithalen.
Na zo'n aanval zijn ze meestal erg moe.
Het is, mits hij niet iedere dag veel aanvallen krijgt, niet echt gevaarlijk en er is goeie medicatie waarmee je de hond wat rustig kan houden. Want dat is de belangrijkste oorzaak, als deze honden onrustig worden, dan krijgen ze een aanval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Primula...
Ook goeieavond... Tsja, we zijn gewoon oudjes dus, hihi...
Maar voel me echt niet zo hoor.

En die pioenrozen????
Er staan nog steeds dezelfde bakken vol met struiken pioenrozen bij de supermarkt hier...
Inmiddels in de knop aan het sterven...
En elke dag zie ik ze.. en denk aan jullie... die van jullie hebben dus een mooier lot.. ze komen uit en geuren.. zoals het hoort.
Heb medelijden met die bij de super... maar ik kan toch moeilijk zeven emmers vol met pioenrozen opkopen om ze een jammerlijk eind te besparen?? :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Yvonne

Hihi Fleur, groot feest der herkenning... heb hetzelfde een paar jaar geleden meegemaakt toen ik met een collega bij een andere collega op kraamvisite ging... hadden zoooooo'n leuk kadootje meegenomen ... vonden we zelf :$ Er werd niet eens op gereageerd
:wacko:

Gek he, dat dat afslaan van drank dan toch zo raar in je eigen ogen lijkt.


Terwijl het zo verschrikkelijk vaak gebeurt.... er zijn zo vreselijk veel mensen die gewoon even geen alco drankje willen.. en dat vindt eigenlijk niemand gek.... maar als je dan zelf niet hoeft..... lijkt het alsof mensen gelijk zouden moeten denken dat er iets met jou en alcohol is.....




En dat roken... pfffff was vast iemand die verder ook niet echt een leuk iemand is...


Lekker van je rug af laten glijden hoor...




En ja........ Tis hier gewoon heeeeeeeeeeeel stil.. komt ook wel weer goed...
:D





Ik ga het hem toch nog een keertje vragen hoor. Als ze het echt niet super vinden geef ik de bonnetjes wel mee en moeten ze het maar wisselen. Zonde van het geld anders. En iedereen vond ons cadeautje echt supermooi..Nu ja :D

Denk dat ik gewoon héél gefixeerd ben op het 'hoe, jij geen drank? Wat is er mis met jou?' Alsof ik het elk moment verwacht. Het komt nog daar ben ik zeker van, de vraag is wanneer. Ik word er nog altijd ongemakkelijk van.

Ach ze lijkt wel een beetje op mij, ook nogal bazig van tijd tot tijd. Maar zo zeuren omdat ik mijn sigaret nog wil oproken. Tjee zeg! In de auto was ze echt supervriendelijk hoor alsof er geen botsing was geweest. Ik denk er het mijne van..Kan me dan ook moeilijk vriendelijk houden dus heb tussendoor maar zuur gelachen :D. Met alle chinezen maar niet me den dezen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffffffffffffff, eindelijk een keertje het gebroken hartje kunnen gebruiken...
(overigens is 'gebroken hartje' ook een heel mooie plant)

ennu Primula.. ik rook ook.. EN ik ben gek op dieren EN ik ben gek op planten en bloemen...
Pfff, ik spoor gewoon niet, hihi. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Yvonne

Pfffffffffffffff, eindelijk een keertje het gebroken hartje kunnen gebruiken...


(overigens is 'gebroken hartje' ook een heel mooie plant)




ennu Primula.. ik rook ook.. EN ik ben gek op dieren EN ik ben gek op planten en bloemen...


Pfff, ik spoor gewoon niet, hihi.
;)




Duidelijk niet :huh::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje






Ik ga het hem toch nog een keertje vragen hoor. Als ze het echt niet super vinden geef ik de bonnetjes wel mee en moeten ze het maar wisselen. Zonde van het geld anders. En iedereen vond ons cadeautje echt supermooi..Nu ja
:D
Lekker laten gaan hoor... laat hij de hik maar krijgen... [/b


Denk dat ik gewoon héél gefixeerd ben op het 'hoe, jij geen drank? Wat is er mis met jou?' Alsof ik het elk moment verwacht. Het komt nog daar ben ik zeker van, de vraag is wanneer. Ik word er nog altijd ongemakkelijk van.


]
Dan kun jij gewoon antwoorden dat er niets mis met je is... en vragen wat er mis is met het even geen drankje willen ... of vragen of er wat met die persoon mis is dattie zo'n rare vraag stelt.. [/b



Ach ze lijkt wel een beetje op mij, ook nogal bazig van tijd tot tijd. Maar zo zeuren omdat ik mijn sigaret nog wil oproken. Tjee zeg! In de auto was ze echt supervriendelijk hoor alsof er geen botsing was geweest. Ik denk er het mijne van..Kan me dan ook moeilijk vriendelijk houden dus heb tussendoor maar zuur gelachen
:D
. Met alle chinezen maar niet me den dezen
;)




]Hm, gewoon een eng mens dus... Yeg... hm, ik denk dat ik ook niet veel anders zou kunnen dan zuur lachen... Moet je zo min mogelijk mee te maken hebben met zulke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje



Hoe kom je aan die vette antwoorden?



Ik ben gewoon vet fleur :D
Maar even zonder dollen.... in de blauwe balk boven aan het berichtje dat je aan het maken bent klik je links op de 'B' , dan krijg je een apart kadertje en daar tik je je bericht in... op ok klikken... en dan komt het goed... Zo dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Slimmerd
:D
Text


Moet je er wel wat in zetten natuurlijk

:D

Ik heb ook even gekeken... maar wie is wie gaat niet zo ver meer terug tot februari vorig jaar...
Dus ben ik niet meer terug te vinden in de wie is wie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...