Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 nee klopt hoor...2 bull mastiffs.( je kan ze zien bij het dierendraadje)ik ga even naar buiten met ze...tot straks.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 isse goe Bor. Jeugdzorg = te lezen als alle bemoeizorg.Laterrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 oh..bam bam ik zie dat ik ze er al af heb gehaald.ivm herkenning.zal ik ze hier nog even neertzetten en vanmiddag weer weg halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 helemaal vergeten te vertellen...gister avond lekker languit op de bank. sau-lei bij me en jake languit in z'n mand. op een gegeven moment stapt hij er uit en staat helemaal dwaas en krom naast z'n mand...ik denk oh oh die moet kotsen, dus ik bekijk het van een afstandje........en ja hoor...kokgeluiden. met dat ik dat dacht....viel Jake om met een harde knal op z'n zij en begon te stuiptrekken en te kotsen...ik denk jaaaa...daaag liggend kotsen dat kan niet. dus ik Jake zo goed en als kwaad als het kon half rechtop gehouden ( wat nog niet mee viel met dat schokken) en hatsee....daar kwam alles eruit.....en stinken!!!!!..het leek wel stront. Jake aan de kant geschoven en weer op z'n zij neergelegt om bij te komen..het schokken was inmiddels over. zo heeft ie 10 minuten gelegen....hij stond op ging water drinken en het was over? we zijn later gewoon wezen wandelen en hij heeft gewoon gegeten. pffffff was meteen 10 jaar ouder...ik dacht echt even daar gaat ie!...blij dat ik niets gedronken had want ik weet niet of ik dan wel zo had kunnen reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 ik denk het...zal z'n eerste zijn.het gaat nu goed...ik ren niet meteen naar de DA hoor.ik ben weer even weg....naar de advocaat..bleeehhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeAaaaaaaaah alles rond..nu op naar de laatste werkdag!ga je met pensioen, Fleur ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 :D Gekke niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Zo, de toko gaat hier dicht. Kacheltje aan, net lekker in bad geweest, pizza besteld, beetje vroeg maar ja, trek. Lekkere trek. Boekie erbij, doggies voor de kachel en de regen lekker buiten.Koe minder no? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Zit wel een klein zwart hondje aan mn tenen te bijten...Voor de rest alles wel. Fijne avond luitje. Lief zijn voor elkaar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Goeie avond lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Hele middag op de bank liggen lezen. Heerlijk!Na de psych een stapel boeken bij de kringloop gescoord, 12 delig en alle 12 dikke pillen. Kinderen van de Dageraad. Vanmiddag dus begonnen met deel 1 blz 1. En nog een heeeeeeeeleboel te gaan jiha. Straks dansklasje, heeft 1 dame afgezegd, hoop eigenlijk dat de andere ook afzegd, want die bank beviel me wel....We'll see. Nu eerst maar een een verfrissende douche. En een grote kop koffie xowja nieuwe vlam is leuk. dan weten jullie dat. Hij is Ram Draak en dat past erg goed bij dit Scorpio Aap persoontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Andere dame heeft ook afgezegd. ik ga lekker eten, in bad en snel weer op de bank met dekentje, beestjes en boek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Goedemiddag, op het nippertje, Woman, fijn te lezen dat je vooruit gaat.Je hebt er lang genoeg op gewacht..Hier weinig bijzonders, ik ben aan het breien en borduren geslagen.Een beetje de zinnen verzetten als het weer nietecht uitnodigend is om er op uit te gaan.En nu achter de pannen,eten koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Oe gezellig Tien, lekker breien of borduren. Eigenlijk moet je dan ook de kachel aanzetten hé?Woman :heart::heart::heart::heart::heart: Geef deze maar aan je nieuwe vlam en dan moet je erbij zeggen dat hij er voorzichtig mee om moet gaan.Heb vanmiddag een hoop vijverplanten gehad van iemand Een hele doos vol dus ik kan vooruit.Morgen dienst dus eens kijken of ik nog wat substraat kan kopen dan kan ik ze in de vijver zetten.Een vliegende kraai vangt altijd wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 he hallo...ja het gaat wel weer goed met m'n hond.ja bij de advocaat is het ook goed gegaan....fijne avond!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 @Leuk Bol,dat je plantjes hebt gekregen.Je enthousiasme maakt dat mensen je blij willen maken..Vanavond even lekker tv kijken op Belgie, Midsummer Murders.Heerlijk een engelse detective, geen vecht en schietpartijen.En die cottages vind ik zo vreselijk leuk om te zien.Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Fijne avond Tien en lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Midsummer Murders. Heerlijk een engelse detective, geen vecht en schietpartijen. En die cottages vind ik zo vreselijk leuk om te zien. ]Helemaal mee eens Tina, Kan er ook zo van genieten.. eigenlijk het enige programma waar ik echt naar kijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 quote: Originally posted by: Leniehe hallo... ja het gaat wel weer goed met m'n hond. ja bij de advocaat is het ook goed gegaan.... fijne avond!!!! dit is sarcastisch bedoeld....echt waar....als het niet over drank gaat of over hoe moeilijk we het hebben ( en dat is niet lullig bedoeld, want dat hoort er vanzelf bij hier)) krijg je gewoon nooit eens een leuk antwoord terug...( mijn gevoel/ ervaring)dit vind ik zo jammer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Nou Lenie, Dat ben ik absoluut niet met je eens.. Er wordt genoeg gereageerd op opmerkingen die niets met drankgebruik te maken hebben... Maar af en toe ontgaan sommige opmerkingen mensen... Komen even binnenvallen... en pikken heel snel iets op.. Kan ook gebeuren dat het gewoon druk is en er opmerkingen ondersneeuwen.. Of ... gewoon even aan de aandacht ontsnapt. Maar dat er niet gereageerd wordt op niet=alcoholgerateerde opmerkingen... hm.. dan raad ik je aan om eens een heel eind terug te gaan lezen en te gaan turven... Maar om nog even op jou oorspronkelijke opmerking terug te komen... Fijn dat het weer goed gaat met de hond.. en ook heel fijn dat het gesprek met de advocaat ook goed ging.. Dan kun je rustig het weekend in gaan toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Hoi hoi Bor... zo gek... ik lees het berichtje van Lenie... staat niks onder.. ik schrijf terug.. en dan blijkt dat jij opeens vijf minuten voor ik op verzenden klik een berichtje hebt neergezet... en zo lang doe ik er echt niet over om wat neer te tikken.. gek hoor... maar in ieder geval... hoi bor dus, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 nou ja zo ervaar ik het ( even ) niet..sorry daar voor.ook mijn excuus voor mijn gedrag nu...maak me druk om me hond.maar hou het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Hey Lenie, ik zou toch maar ff langs de DA gaan hoor..Mijn kat had jaren geleden ook een epileptische aanval (als dat het is bij je hond) en uiteindelijk volgde de één na de ander. Mijn kat begon eerst te staren, dan heel fel in cirkeltjes te kopen en dan stortte hij bij wijze van spreken in. Sleepte zichzelf naar een donker hoekje en voor ik het wist had hij er na een paar uur nog één and so on.Wij kregen toen medicatie voor het beestje en daarmee heeft ze het nog jaren goed gedaan.Neem het toch maar niet te licht op hoor. Ik was als de dood toen..echt niet gerust in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Hoi Fleur en Lenie... Wist niet wat er met jouw hond was Lenie, heb niet echt teruggelezen vandaag.. Maar aan de reactie van Fleur te oordelen is het een soortement van epileptische aanval... Inderdaad naar de DA gaan hoor. Ik weet nog van jaren geleden van de hond van mijn moeke die dat ook zomaar kreeg... Bleek aan haar baarmoeder te liggen, ontstekingen of zo.. Is verwijderd , en het beestje is 17 geworden zonder ooit verder ziek te zijn geweest... Doen dus hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden