bolletje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Ja hoor hier is het goed Rapi. Voel me ook wat moe, en dan ben ik altijd een beetje dreinerig. Voel me dan net een klein kind. Heb denk ik de laatste tijd veel te veel gedaan aan de vijver. Dan weet ik dat ik een terugslagje krijg en moet het dan ook wat rustiger aan doen. Het was niet echt veel werk maar vreselijk zwaar en dan verg ik toch te veel van m'n lichaam en ook geest, omdat ik het niet van me af kan zetten en het mee naar bed neem.Voor jou is dat natuurlijk heel anders, je hebt een zaak en bent verplicht om er te zijn. Jij kunt niet ff gaan zitten of eens lekker uitslapen.Ga je dit jaar nog vakantie houden? Dat zit er toch wel in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 goeie avond Jane en Borrie.Hebben jullie een beetje kunnen genieten van het mooie weer?Zag dat Jane weer z'n best aan het sporten geweest is.En Borrie, heb jij ook een beetje rustigaan kunnen doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Nou Bol,Maar je hebt ook heel hard gewerkt.Eigenlijk veel te zwaar.Je bent tenslotte ook geen 20 meer, al denk je misschien af en toe van wel:D,Ja, ga 18 juni een week naar Italie met ex.Wel weer een lange autoreis (1200 km).Daar zie ik dan weer tegen opMaar ja, zal wel komen omdat ik nu een beetje uitgeblust be.Daarna nog een weekje voor mezelf, maar vrees, dat dat ook zo om is.He bah, ik kom vandaag wel zeurderig over he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeMijn lief Bolleke:heart:(Neem het me maar niet kwalijk alle frummers, ik heb wat met Bollie, en dat blijft ook zo, dusss..)SSSTTTTT dat had ik geheim willen houden Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 O wat fijn Rapi. en nee je komt niet zeurderig over lieverd. Jos zei altijd klagen heeft een functie dus blijf het maar doen hoor.1200 km. rijden? Rijden jullie dan omstebeurt of rijdt een van jullie de hele reis.Tja ik hoop in ieder geval dat je lekker kan rusten en flink bijslapen als dat kan. Moet jij eens kijken hoe lekker je terug komt van de vakantie. Ik gun het je van harte hoor je hebt het echt verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Soms is klagen zoooooooo fijn!Soms dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 O Borrie maar wat is er verkeerd aan zelfmedelijden? Als ik erg moeilijk zit en niet kan huilen dan moet ik het gevoel van veel medelijden met mezelf oproepen, nou dan komen de traantjes wel hoor. In het begin druppelsgewijs maar daarna ga ik er flink tegenaan. Dan gebruik je dat gevoel goed, denk ik.Kijk, als je verzuipt in zelfmedelijden dan is het niet goed. Of zelfmedelijden gebruikt om te manipuleren, of om veel aandacht te vragen is het verkeerd, maar zelfmedelijden hebben om daardoor een ander gevoel gemakkelijker te laten komen daar vind ik niets mis mee. Dan mag.Alle gevoelens die wij voelen, mogen gebruikt worden, maar niet misbruikt.Bammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Ha,ha Bor,Ja, daar vind ik het ook meer op lijken.Zelfmedelijden dus.Nah ja, kan er nog om lachen.Bol,Denk dat LAtex dan het hele stuk rijdt.Rij zelf veel te weinig, en zeker in een vreemde omgeving vind ik dat eng.Maar op de heenweg overnachten we wel een keer hoor.Op de terugweg weet ik het nog zo net niet.Meestal, ben ik dan weer zo blij dat we naar huis gaan, dat ik in 1 keer doorrijden ineens niet zo erg meer vind.Wat dat betreft, ben ik toch een rare druifWat is nou 1 weekje vakantie tenslotte:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Hoelang rijden jullie er over Rap.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 HalloTeveel, jopie, borretje, druppeltje, woman, Tactive, BamBam, fleurtje, rapilos, bolletje, niwi,Wat leuk hier weer met zoveel te zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Klopt Jane maar volgens mij in he hele land mooi weer.We gaan morgen in de ochtend naar huis, ik heb middagdienst.Rapi ik wens je een heel fijne tijd daar.Ik vind dat juist heerlijk zo met de auto.W en ik gaan dan om een uur of negen weg, bepalen alleen de richting, bijna altijd zuid dus.En dan gaan we, 's middags om een uur of 2 zoeken we een hotelletje.Douchen, terrasje, dineren, heerlijke avond (doorgaans).En dan de volgende dag na het ontbijt weer verder, of als het een heel leuk plaastje is nog een nachtje slapen.En dan zo maar door: om ca 2 uur een hotteletje zoeken, relaxen, eten enz...Elke dag zo 'n 500 km en dan Italie, Frankrijk, Spanje, Portugal, Europa is zo ontzettend mooi.Heel lulverhaal en wilde je eigenlijk alleen een heel fijne vakantie wensen, bij deze dus.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Howdiehow Iedereen nog aan het nagenieten? Zelfmedelijden gebruiken om te manipuleren..fout? Maar nee joh! Iedereen doet het in min of meerdere mate. Ik kan dit niet, ik ben zo'n klungel en doe het vast weer fout. Ik ben gewoon niet geboren voor zulke klusjes.. Kan jij het doen voor mij *knipper, knipper met die wimpers*..niks foute boel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Hallo Witte, gezellig he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Ik heb een fijne dag gehad. Ook al voel ik me erg moe(toch nog beetje klagen) Laptoppie zo dicht, nog ff lezen en vroeg mn mandje in. Morgen weer vroeg dag. Ik ben blij dat ik nuchter ben.Fijne avond lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Teveel,Zoals jij de reis omschrijft, klinkt het eigenlijk wel relaxed.Zal het proberen na te doen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Goeienavond frummers, vanuit de haven, fris monter, maar heel teneergeslagen. Tijd voor een klaaguurtje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 ja Bam bam dat vind ik idd echt leuk.Alvast maar weltrusten dan voor zodirect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Hoi Twinny,Fijne avond Bam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Oke Will,Wat heb jij te klagen dan.?Steek maar van wal(letterlijk en figuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Heee twinnie.Kijk je uit dat je over de kop op vakantie gaat?Straks ben je daar ziek, dat wil je toch niet he...Vallyyyyyyy how do you do??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Ziek...Nee joh, daar heb ik helemaal geen tijd voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Yep Will, sluit me hier bij aan, gooi het er uit.Delen is mischien helen, wie weet, maar in elk geval..ja weet ook niet maar dat het oplucht dat weet ik zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Hey BB, witte, rapi, fleurtje, harry, bollie, MyLady Morgenvroeg de begrafenis van de vrouw van mijn collega, en dit na de nachtshift. Vanmorgen vernomen dat een hele goede oude kameraad met een zeer wreed virus in hospitaal ligt. Na 7 antibiotica kuren ng steeds geen resultaat. Ze gaan hem in een coma leggen in de hoop op beterschap en mijn leverancier die ik al jaren ken is verleden week in elkaar gestuikt, ook door een soort virus. Heeft Twee dagen in zijn huiskamer gelegen vooraleer men hem vond. Drie uur later en hij was dood geweest. Is nu herstellende, maar zag er uit als pietje de dood. Weet dat hij een beer van een vent is, ex-paracommando en veel oorlogsgeweld heeft gezien.Dus daarom dit gevoel of moet ik zeggen gevoelloosheid. Het lijkt wel of mijn hart een steen is aan het worden. Zelfs mijn vriendinnen kunnen met niet beroeren momenteel en dat wil al wat zeggen hoor !!Kan tellen voor een klaaguurtje hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Ja Harry, het lucht me wel een beetje op, hier in de huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Ha borrie , ik had je nog niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden