Spring naar bijdragen

zondag 29 mei

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 127
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Will,
dat is ook allemaal een beetje teveel van het goede he.
Zulke vervelende berichten komen heel vaak in clusters op je af.
Heel gek is dat, dan komt alles tegelijk.
In mijn omgeving ook veel ernstig zieken en overlijdens.
Nee, dat maakt je even niet vrolijk he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil,

Heel triestig al die ellende maar daar kan jij allemaal helemaal niets aan doen.

Ik zou je willen aanraden: wordt een beetje fatalist.
Ben dat zelf ook: als ik maar denk dat ik het kan veranderen, nog kan beinvloeden, dan ga ik er voor, met alles wat ik heb.
Maar besef ik dat ik dat niet kan, dat de krachten en machten groter zijn dan de mijne, dan leg ik me er bij neer.

Ook ik leef maar een (1) keer, ik kan het niet overdoen, het is niet anders, er is maar een de allebelangrijkste en dat ben je zelf, klinkt egoistisch inderdaad, maar het is gewoon zo.

Fijne avond vriend en denk om jezelf, zij die je gekwetst hebben waren niet waard dat te kunnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke zal mijn eigen glas wassen bolletje. Hier nog twee wijnglazen staan van gisteren en een lege fles wijn en half lege bitter lemon, zucht. Was even lastig maar heb me erdoorheen geslagen. De fles was eerst nog halfleeg maar nu bezoek weg is heb ik de rest weggegooid. Mooi rood, rook lekker, tja.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even serieus...

Lees net dat ADO gehuldigd wordt omdat ze voor het eerst in 24 jaar niet verloren hebben.
Ajax is gehuldigd omdat de tegenstander nog slechter was dan ze zelf waren.
FC Twente is gehuldigd ondanks dat ze verloren hebben maar, ok, ze hebben ook wel eens iets gewonnen.

Heeft niets met alcohol te maken.
Maar stel dat iemand nu echt iets presteert en ze hem willen huldigen, dan zegt ie toch: steek het maar lekker in je ... want heel die huldiging stelt helemaal niets, echt helmaal niets voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank hiervoor.

Wilde alleen de absolute devaluatie van een huldiging aan de kaak stellen.

Wordt van dit soort overdreven gedoe om een prestatie van nul en gener waarde door een vreselijk overschat en schandalig overbetaald stel jochies altijd een beetje triest.

Heel even maar hoor, en dan zie de " Lof der zotheid" en gun ieder zijn lol, hoe armzalig die ook is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik ook eens ergens goed in. :$

Ik was er even niet Witte, Volgens mij had ik dat wel geschreven in 1 van mn laatste berichten. Maar jij leest natuurlijk ook niet alles. Nu ben ik er ook maar heel eventjes hoor.

Morgen weer lekker werken Witte? Ik heb er zin in, jij ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...