Teveel Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Dag dag Bammie, slaap lekker en een knuffie voor die tenenbijter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Nou Will, dat is ook allemaal een beetje teveel van het goede he.Zulke vervelende berichten komen heel vaak in clusters op je af.Heel gek is dat, dan komt alles tegelijk.In mijn omgeving ook veel ernstig zieken en overlijdens.Nee, dat maakt je even niet vrolijk he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Kanjers, voor wie wil. Op veronica is de nieuwste Batmanfilm te zien. Ik ga hem kijken maar kom af en toe nog wel ff om het hoekie kijken of hier alles nog wel netjes is. Dus iedereen z'n eigen kopje afwassen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Wil,Heel triestig al die ellende maar daar kan jij allemaal helemaal niets aan doen.Ik zou je willen aanraden: wordt een beetje fatalist.Ben dat zelf ook: als ik maar denk dat ik het kan veranderen, nog kan beinvloeden, dan ga ik er voor, met alles wat ik heb.Maar besef ik dat ik dat niet kan, dat de krachten en machten groter zijn dan de mijne, dan leg ik me er bij neer.Ook ik leef maar een (1) keer, ik kan het niet overdoen, het is niet anders, er is maar een de allebelangrijkste en dat ben je zelf, klinkt egoistisch inderdaad, maar het is gewoon zo.Fijne avond vriend en denk om jezelf, zij die je gekwetst hebben waren niet waard dat te kunnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Ik ga vis noch vlees kijken op Ned 2Lijkt me wel interresant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Hee die Harry, fijne avond!Het rommelt Bor, Zal grotendeels wel door het weer komen.Pff we zijn teveel verwent.Hopen dat t morgen maar weer beter wordt.En ik mis Muppeke een beetje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Oke zal mijn eigen glas wassen bolletje. Hier nog twee wijnglazen staan van gisteren en een lege fles wijn en half lege bitter lemon, zucht. Was even lastig maar heb me erdoorheen geslagen. De fles was eerst nog halfleeg maar nu bezoek weg is heb ik de rest weggegooid. Mooi rood, rook lekker, tja..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Jan,Goed van je dat je de rest hebt weggegooid.De verleiding is dan wel even groot he, maar je hebt het 'm toch maar weer even geflikt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Je bent heel sterk aan het worden Janneman, en ja natuurlijk valt dat niet mee maar je het het toch geflikt kerel. voor jou een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Dank jullie Rapilos en Bolletje. Ja ben ook wel klein bietje trots op mezelf Ha! Zo ook maar eens batman kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Hallo Witte,Ben ook blij dat ik jou zie.Heel ambivalent zit ik er in.Maar daar hebben we het nog wel eens over, niet op zondagavond.Gaat goed komen, weet het zeker, echt wel Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Even serieus...Lees net dat ADO gehuldigd wordt omdat ze voor het eerst in 24 jaar niet verloren hebben.Ajax is gehuldigd omdat de tegenstander nog slechter was dan ze zelf waren.FC Twente is gehuldigd ondanks dat ze verloren hebben maar, ok, ze hebben ook wel eens iets gewonnen.Heeft niets met alcohol te maken.Maar stel dat iemand nu echt iets presteert en ze hem willen huldigen, dan zegt ie toch: steek het maar lekker in je ... want heel die huldiging stelt helemaal niets, echt helmaal niets voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 en wij worden niet eens gehuldigd omdat we niet meer drinken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Hierbij Huldig ik Niwi en Harrygewoon omdat ik zin heb om te huldigen.Zo doen ze het bij de voetbal ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 zie je dat, Harry...nu weten we waar we het voor doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Harry is weg, hij wil blijkbaar niet gehuldigd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Wedde dat hij er voor terug komt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Ben ik op tijd voor de huldiging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Dank hiervoor.Wilde alleen de absolute devaluatie van een huldiging aan de kaak stellen.Wordt van dit soort overdreven gedoe om een prestatie van nul en gener waarde door een vreselijk overschat en schandalig overbetaald stel jochies altijd een beetje triest.Heel even maar hoor, en dan zie de " Lof der zotheid" en gun ieder zijn lol, hoe armzalig die ook is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 ik snap m helemaal Harry, daarom maakte ik er ook een lolletje van...Heee MupekeJaaa jij krijgt van mij de onderduik medaille;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Ben ik ook eens ergens goed in. :$Ik was er even niet Witte, Volgens mij had ik dat wel geschreven in 1 van mn laatste berichten. Maar jij leest natuurlijk ook niet alles. Nu ben ik er ook maar heel eventjes hoor.Morgen weer lekker werken Witte? Ik heb er zin in, jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Vodafone Tab -> laptop laat het afweten. Wil jullie toch nog even een fijne avond wensen, dus nu maar via mijn foontje. Weltetrusten dus alvast, slaap welHarry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 is Mupke van de ondergrondse, Witte ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Durf het bijna niet te zeggen Mupmaarre ik ben morgen ook nog vrij....Gelukkig dat je zin in morgen hebtdas beter dan tegen je werk opzien in ieder gevalHet weeekend een beetje doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden