Houtje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Dat bedoelde ik ook Wijffie, niet dat je hh. hulp krijgt, maar een "versterking" voor jou als mantelzorger.Daarom zei ik ook, dat je dat zelf moet uitvinden, het gewoon "regelen" en dan je poot stijf houden zodat hij minstens een halve dag per week ergens anders "onder de pannen is".Dit werk wordt meestal door vrijwilligers gedaan, zowel de dagopvang zelf (combi van beroepskrachten en vrijwilligers) en wij hebben ook een project "zorg voor de mantelzorger" zodat die af en toe ook eens een dagje "vrijaf" heeft. Ik werk zelf bij een welzijnsstichting en daar heet het "zorg voor de mantelzorger".Kijk eens op deze site, dat is een landelijke site, er staat in ieder geval een tel.nummer opwaar je meer info kunt krijgen.De site is weggehaald weet niet waarom http://www.mezzo.nl/ het is geen commerciƫle site of zo.
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Heel veel sterkte Dees en ik hoop dat het je sterkt om weer door te gaan en je minder rot te gaan voelen.
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Isa balen.desi balendinah balen wijfie ookmensen sterkte ooit zal het allemaal goed komen.
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 ook ik heb m'n dag laten vergallen, maar morgen ga ik er weer met 'frisse' moed tegenaan.
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 dinah waaraan moet je geopereerd worden dan? is het een gevaarlijke ingreep?
lady jane Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Laat je niet meetrekken Dinahdoor een misverstand; je hebt niet gedronkenen gaat oon niet drinken, toch?Wil je meer schrijven over de operatie of wordt dat te privƩ? Veel sterkte in elk geval!
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 nog niet dinah. maar ik kan met sommige dingen/ reactie's van mensen niet omgaan en ga dan drinken. ik zit mezelf op te vreten i.p.v eens flink uit de slof te schieten. ik ben bang om andere mensen 'zeer' te doen maar dat ze mij zeer doen laat ik gewoon toe. stom eigen schuld dikke bult
lady jane Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Hopen dat dat zo werkt, Dinah,al bekend wanneer?Igor, dat kan toch niet zo meid,\dan kom jij dus altijd laatst?
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 wordt je dan niet helemaal weggemaakt dinah?
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 :$ daar komt het wel eens op neer jane. ik doe het mezelf aan ik weet het.
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 O Dinah wat een vervelend bericht zeg, is er ergens een aanleiding toe dan? Heb je ergens klachten van?Goh ik schrik er van meid.
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 dinah als het is om kanker te voorkomen is het natuurlijk wel een prettig idee dat je zoiets kunt voorkomen. voor de narcose hoef je niet bang te zijn, je valt heeeeerlijk in slaap. en mocht je bij het wakker worden maar een ietsje pietsje pijn voelen dan is die bestreden voor je er erg in hebt.
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Goh meis, dan toch maar goed dat je er optijd bij bent. Ze zijn vandaag de dag erg goed hoor met deze dingen. Niet dat je nu rustiger wordt nu ik dat zo schrijf maar het is echt waar.Maar gaat het poliklinisch of weet je dat nog niet?Nou eerst maar ff afwachten. Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen zeg, want anders ben je morgen helemaal geradbraakt.Trusten meis.
lady jane Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Dinah, misschien mag je de test nog eens doenik heb wel eens gelezen dat de uitslagen nietaltijd hetzelfde zijn,: 2nd opnion?
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 dinah slaap lekker meid en probeer je niet druk te maken, het is om te voorkomen. tegenwoordig zijn ze recht voor de raap dus mocht het echt foute boel zijn dan hadden ze je dat ook wel verteld.
igor Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 jopie ik ben inderdaad niet in staat de grens aan te geven ik ga zo ook m'n nestje opzoeken.weltrusten allemaal
lady jane Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Dinahik hoop dat je wat rust vindtje blijft een sterke vrouw hoor:heart:
Primula Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Dag luitjes,Wat is er weer veel geschreven vandaag.Denker: kun je iets van je laten horen???En Isa en Desi en Dinah: sterkte!En nu ben ik bang dat ik iemand vergeet...Igor met goede moed weer verder he?Bolletje: je stelde me een paar dagen geleden een vraag:Drink je voor de kick of zit er veel verdriet achter?Daar denk ik veel over na:In eerste instantie zeg ik: voor de kick.Ik word er actief en creatief van.Maar de volgende vraag is dan:Waarom kan ik dat niet zonder alcohol????Ik heb veel meegemaakt in mijn leven, met name depressies, maar dat ligt toch al 12 jaar achter me.Dat er veel verdriet in me zit is ook duidelijk.Maar toch overheerst een gevoel van dankbaarheid vaak.Omdat het nu goed met me gaat,maar waarom dan toch alcohol??In die zin ben ik er erg over aan het nadenken.Vandaag droog trouwens!Maar Bol: dank voor je vraag, daar ga ik op voortborduren.
Primula Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Zie jou ook binnenkomen Tobbertje:Hoe gaat het???
Primula Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Dit wordt dan een 3 op een rij?Dat lees ik wel eens:Hoop dat daar geen consequenties aan verbonden zijn????Heb deze dag nog even doorgescroolt en daarom nu een speciaal welterusten voor Wijffie en Houtje!
bolletje Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Priem. Lieve mensen deze dame gaat ook weer afsluiten voor vandaag. Morgen weer vroeg op omdat ik ga werken.Trusten allemaal en tot morgen weer.
Primula Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Geplaatst 31 mei 2011 Bol: idem dito:present:Gaby: waar ben je toch?En hoe gaat het met je?:light:aanpassing: typfout
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden