fleurtje Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 quote: Originally posted by: DinahJa, ja en ik zeker de hofdame;) Wacht es ff...wie is er dan hoger in rang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtje :D I wish... Waar zit Harry eigenlijk? Ook al een paar dagen niet gezien. Of heb ik niet goed opgelet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Hij is hier daarstraks ff binnengewandeld..Maar heel kort. Had hem net gemist geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Vonneke is niet langsgeweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Slaapwel Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeVonneke is niet langsgeweest Dat is inderdaad wel heel raar. Yvon is er elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Heb kruiden thee gehaald vanmiddag nog.We konden wel even in de pauze de stad in.Dus zit heerlijk aan de thee.Voel me nu weer goed.Bor ik dank je voor je medeleven van vanmorgen.Om eerlijk te zijn dacht ik vanmorgen hier kom ik erg slecht uit.Maar nu voel ik me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Ze is er vast morgen weer...zou pas héél vreemd worden dan...Ik kruip ook maar eens in bed. Dochter moet morgen vroeg op.Ben héél trots op je Mups . Korter of langer, langer of korter. Maakt geen snars uit. Slaapwel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 quote: Originally posted by: DinahJij natuurlijk hooggeeerde Fleur, ik moet jouw knopen aannaaien o.a. als hofdame oooooooooowwwwwwwhhhhhh dat klinkt leuk, voor mij dan .Ik haat knoppen aannaaien Nog een dikke voor jou prestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Ik moet nog ff wat slingers ophangenDeze voor het duo "De YalalaEkster" Echt super meiden!!:musicnote:Deze voor Fleur en Dinah:musicnote:Dat jullie maar lang naast elkaar mogen blijven lopenDeze is Mupke geen idee hoe lang maar zowie zo super dat het je lukt:musicnote:En ik hoop dat er morgen nog steeds staat gestopt per 1-6Bij Igor, danne is deze morgen voor jou:present:En deze zijn voor iedereen die ik vergeten ben en die ook zo dagelijks hun gevecht leveren. Keep on going :heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 vind het een knappe prestatie iedereen een pluim:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Lekker slapen Fleurtje. He Witte, je hebt er nog eentje van me tegoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 lekker slapen Bor.Ben er morgen denk ik ook niet effe lekker op z'n buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Fijne dag morgen BorDas goed om ff je zinnen te verzetten.mmm thanx Muppeke.Gaaf hee, dat je weer een nieuw project hebt, gefeliciteerd daarmee.Enne lekker he de aankomende dagen genieten van mooi weerIk heb er ook zo een zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Kom ff truste zeggentussen de strandgangenen -gangers doorslaap lekker:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 slaap lekker allemaal ben er wel aan toe morgen weer een nieuwe dag nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Ok ok, jij was idd eerder met slingers ophangendus dan kan je rustig afsluiten.Slaap lekker Jane/Heintje:lips:truste Slokjeen morgen per dag bekijken heTruste Dinah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Zeker weten welstrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Dank Witte. Het project heb ik nog niet aangenomen hoor. Zou me 10 uur per week extra werk kosten (en extra salaris opleveren) maar ik heb geen 10 uur over. Ik werk al 36 uur. Deels daarvan thuis en dat is een klus die ik wel kwijt wil omdat het niet zulk leuk werk is. Maar het is natuurlijk ook wel luxe om thuis te werken. Zelf mn tijd indelen. Dus ik denk er nog over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Welterusten Heintje, Slokje, Dinah.Jane, nog ff, ik ben jaloers op je. Altijd maar naar het strand. Dat hebben we hier niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Ik snap m Mup.Maarre, je hebt nu toch wel tijd om van ditlange weekend te genieten he??Ik heb mn werklappie in een hoek gegooiden heb besloten, niks maar dan ook helemaal niksaan werk te gaan doen:DLekker genieten vh mooie weerDe toedels voor ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Ja hoor, Witte. dit weekend is vrij. Niks, noppes, nada aan verplichtingen. Slaap lekker. Ik volg je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjequote: Originally posted by: MupkeKinderen zijn altijd loyaal aan hun ouders. Altijd. Geef ik morgenochtend mn zoon een klap en vraag hem nog dezelfde dag: vind je mij lief? Dan zal ie zeggen: Ja, de allerliefste mama van de hele wereld. Kan het even niet laten..Die van mij vraagt dan wel waarom ik dat doe.Tsja..Ja wat wil je daarop voor reactie? Fijn voor je?Aan de smilie die je erbij zet vind je het nogal grappig. Ik zie de humor niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Ja goed planIk ga dr ook in.Slaap lekker allemaalen tot morgenLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden