Gast Fibo Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Goedemorgen allemaal.Terug naar de basis.Vandaag drink ik de eerste niet.Gisteren is geweest, morgen moet nog komen, maar vandaag is er en komt nooit meer terug, maak er het beste van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Een heeeele heeele goedemorgen Fibo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Ik log even snel in speciaal voor m,n stopmaatje Eks..................WE DID IT!!!!!!!!!!!!!vandaag precies 7 maanden droog!!HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!Eks voor jou een heeeeele dikke Ik zeg we doen er gewoon nog een maandje bij! hihi :) :musi:heart: c; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Goedemorgen kippies Ook maar héél ff hier..Supergoedgedaan Eks en Yaja!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 En nu voor Dinah en ikke Geen stopmaatjes maar wel begonnen op dezelfde dag.Supergefeliciteerd aan Dinah en mezelf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Ik zeg nog een slinger voor jullie dan! :r:heart: Goed bezig Fleurtje en Dinah!!En een dikke kus extra voor Dinah! Sterkte meis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 ehhhh goedemorgen Fleurke hihi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Goedemorgen allen,ik zie dat er weer mijlpalen zijn behaald,ook van mij een,en een dikke proficiat.Wat een prachtige dag gaat het worden,de griep is wat minder gelukkig.Dus, vandaag stap ik weer op mijn fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 quote: Originally posted by: yajalaehhhh goedemorgen Fleurke hihi:D Goedemorgen Yajake En voor Tina ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Goedemorgen,kippebilletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 fleur... dinah.....ekster...yajala.....:light::light:ik heb vannacht een fles wijn op..................in mijn dromen dan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 En,Yajala. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 En Snoepje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 En nu stop ik ermee idereenpersoonlijk te begroeten.Anders kom ik niet op tijd weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 ik wordt hier helemaal blij van hihi!!Heb je nu ook een denkbeeldige kater snoepje??hihi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Doe voorzichtig onderweg Tina!!!rechtdoor fietsen en vinger uitsteken he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 ik heb wat af gejankt vannacht zeg...vond het vreselijk om weer met dag 1 te moeten beginnenmaar voelde me vreselijk zielig na die fles...het was net echt...een nachtmerrie dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 quote: Originally posted by: snoepjefleur... dinah.....ekster...yajala..... :light: :light: ik heb vannacht een fles wijn op..................in mijn dromen dan hoor Zalig! Ik droomde vannacht dat ik aan het bier zat maar na twee slokken ging ik totaal over mijn nek..misschien zaten we op hetzelfde feestje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 eerst maar een bakkie pleur dan??hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maresch Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 ( zie wie is wie? 20 mei)Goedemorgen!Tijdje weggeweest. Helaas ook weer teruggevallen.. Ik zal maar niet in details treden. Het waren geen dagen die ik me graag herinner.Maar voorruit! 1 juni, mooie datum om opnieuw te stoppen; misschien kan ik de tweede helft van 2011 alcoholvrij doorbrengen, dat zou te gek zijn!Doordat m'n dag-nachtritme een beetje verstoord was, kon ik niet slapen. Ik heb dus eindelijk het boek 'Nou, nog eentje dan' van Mariette Wijne uitgelezen. Het boek beschrijft in dagboekvorm haar belevenissen als beginnend geheelonthouder. Ook interviews met (ex)alcoholisten, mensen uit de verslavingszorg, etc. Leuk, prettig leesbaar boek, ondanks het 'zware'onderwerp.Zo'n beetje waar het hier dagelijks over gaat, maar dan in boekvorm. Aanrader.Google de naam Mariette Wijne en vindt vast wel de uitzending waar ze te gast was bij Pauw en Witteman op you tube.Zo, straks naar het werk. Niet het leukste werk maar altijd beter dan thuis zitten zuipen, nietwaar?Prettige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 goede morgen allemaaleen bos :present: voor diegenen die weer een mijlpaal hebben neergezet. knap hoor. ik begin vandaag weer en zal m'n vorige record (bijna 3 maand) verbreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maresch Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Weeeeeeeeeer dag 1 Precies. Maar we gaan ervoor he igor?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 :$ was ook de bedoeling bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Goedenorgen,Welkom terug Maresch. En Igor zet hem op. Yalala en Eks 7 is mooi getal. Een priemgetal zelfs. Proficiat. En Fleur ook en Dinah ook al 3 maand toch? Nou dat wordt weer taart vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 euhhhhh mezelf aan het kapot maken geloof ik. ik kom niet uit het kringetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden