Mupke Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 En nadenken gaat beter in de zon dan achter de pc.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk ga nadenken over de aanschaf van een schildpad. :light: :DIk ben er weer eens terug mee weg..hakken en zagen..Je gaat er je geniet van hebben als je klaar bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 goedemiddag allemaal...vandaag 3 weken.....*trots*het is te warm nu op mijn balkon dus even pc tijd met een groot glas cola met citroen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Het is hier erg warm denk even naar binnen en straks met een koude citroen weer naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniegoedemiddag allemaal... vandaag 3 weken.....*trots* het is te warm nu op mijn balkon dus even pc tijd met een groot glas cola met citroen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Ugh jakkes, de tijd lijkt wel te kruipen! Zonder die ***drank heb 'k nergens aardigheid meer in! 'k heb 't gevoel dat 'k 't leven slechts aan 't uitzitten ben. En dan moet je nog een moog'lijke dertig á veertig jaar. 'k kan misschien net zo goed g'lijk meteen automatisch ****** krijgen en creperen.Ja, 'k ben mismoedig en hartstikke chagrijnig. Reageer er maar niet op.Nog maar even een stevig glas ijsthee inschenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Melden !!Schreeuwt mijn breinInmiddels ben ik een beetje getraindHet water loopt me in de mondAl een poosje ben ik triggers aan het ontwijken en omzeilenvandaag voel ik me recalcitrant Ik heb een visioen van mezelf met een glas roséHet is zoooo sterkWaarom niet gillen de gremlins ??Ineens bleek het vandaag Hemelvaart, wist ik niet, en ze besluiten hier dan met zn allen hun huis te gaan schuren. De stad in geweest, en ik word 2 (!) keer aangesproken door een meneer die lijkt op de man van mn nekbreuk. Thuis dan maar de ramen dicht en muziekje aan. Beetje mn dingetjes doen, gaat best goed. maar ik ben er niet bij...ineens komt dat visioen van het glas rosé aan mn lippen.....I know the drillHier melden, 5 sigaretten roken, refusal nemen en de trek uitzitten. desnoods 3 repen chocola dat kan ook nog eventueel. Jeetje ik tril ervan, zo sterk is hetDusHier melden is nu gedaanBen al begonnen met mn sigaretten rokenNu eerst die refusal erin I'll be backIk heb wel een prangende vraag aan gevorderde stoppers. Hoeveel triggers kan men aan ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Refusal genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Woman laat je er niet onder krijgen door die drang. Dan ben je weer bij af en je bent juist zo goed bezig.Dapper vrouwtje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: womanHier melden, 5 sigaretten roken, refusal nemen en de trek uitzitten. desnoods 3 repen chocola dat kan ook nog eventueel. Ik weet dat het echt niet grappig is maar ik moest toch grijnzen bij je 'aanpak' . Ik doe net hetzelfde buiten de refusal nemen. Ik ben nog geen gevorderde stopper maar denk dat soms zelfs één trigger je de nek kan omdoen. Doorbijten jij hoor!! De wind gaat wel weer liggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: Leniegoedemiddag allemaal... vandaag 3 weken.....*trots* het is te warm nu op mijn balkon dus even pc tijd met een groot glas cola met citroen hihihi...wat is er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Btw ik geloof graag dat alles met een reden komt. Zo dwingen bepaalde dingen je te leren/groeien. Misschien krijg je ff een groeischeut? Er is veel op je afgekomen tijdens de sessies. Misschien zoekt het zijn plek ergens en zien de gremlins hun kans schoon.Kick some ass woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniequote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: Leniegoedemiddag allemaal... Vandaag 3 weken.....*trots* het is te warm nu op mijn balkon dus even pc tijd met een groot glas cola met citroen hihihi...wat is er? Ik moest effe tellen . Je doet het goed Lenie! En dat meen ik echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Dat zeg je goed Fleur. In de stad dacht ik als die vent me wat doet schop ik zn vleeswaren in zn keel !!Moest ineens smakelijk denken aan die film van Tarantino, Death Proof. Nu niet wegkruipen, maar mn ruimte innemen en me mooi en sterk voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Ff de vloer boven dweilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 dank je..maar ik zeg wel...het valt wel, maar niet mee...pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: womanIn de stad dacht ik als die vent me wat doet schop ik zn vleeswaren in zn keel !! :D zijn vleeswaren :D dat ik niet aan zo'n woorden denk Nu niet wegkruipen, maar mn ruimte innemen en me mooi en sterk voelen. Kan me voorstellen dat zoiets recht in je gezicht komt als je dan terug op je veilig plekje thuis bent. Brengt vast veel terug.Maar wie was er sterk?? Wie heeft gedaan wat moest?? JIJ...nu moet het spook gewoon nog ff uit je systeem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniedank je.. maar ik zeg wel... het valt wel, maar niet mee...pffff Het is moeilijk kippetje. Maar wie zegt dat jij niet volhouden kan? Gewoon vastbijten op de slechte momenten. Anders leer je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Ik word zo moe van de flashbacks...Steeds maar weer bij het ontwaken en het inslapen. Is een symptoom van complexe PTSS. De psych is goed. Kan op haar leunen, ze snapt me volkomen. Dus ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Maar het is vermoeiend, die flashbacks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Gunn, Lenie en Woman, sterkte meiden.. Fleur... (( )) ennu.... is je kast al boven?? Ben je hem aan het verzagen :$Hier een luie dag.. lekker buiten aan het zitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Goedemiddag,Pfooooheee, wat hebben we gefietst,nu eerst even uitrusten.Het was een drukte van jawelste in het bos,te druk..Lenie,is het alweer 3 weken geleden dat je hond die aanvalkreeg en je een biertje had gedronken?De tijd vliegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 veel lopen met de honden Fleurtje..dat helpt mij.m'n hoofd leeg maken@ Woman... kop op meid...hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Ja Lenie, pilletje zit erin, dus drinken is nu uitgesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 Woman,het is gruwelijk die flashbacks,toch horen ze bij het herstel.Helaas.Van mij een dikke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2011 quote: Originally posted by: YvonneGunn, Lenie en Woman, sterkte meiden.. Fleur... (( )) ennu.... is je kast al boven?? Ben je hem aan het verzagen :$ Hier een luie dag.. lekker buiten aan het zitten... Kast is boven..was danig sleuren..metalen kast. Vind ik hem toch niet helemaal super boven maar geen haar aan mijn hoofd dat ik hem terug naar beneden haal. :DNee die verzaag ik niet. De kast die er al stond, eigenlijk een soort van rek, was te breed om naast te metalen te staan dus heb hem versmald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden