Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunnquote: Originally posted by: LenieKamille Done! @rapilos,Slaap wel! TRUST!!..xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Evening all Muziekavondje hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Ja hoor Lenie, zou ik ook doen als iemand me zoiets bekende...Ach, 't is hetzelfde als wat anderen met kinderliedjes hebben (stel ik mezelf gerust)Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 'k ben nog steeds Radio 2 aan het luisteren,maar donder al goed in elkaar....dus voor zo...truste you all!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Ik hou het ook voor gezien,welterusten en tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: TeveelJa hoor Lenie, zou ik ook doen als iemand me zoiets bekende... Ach, 't is hetzelfde als wat anderen met kinderliedjes hebben (stel ik mezelf gerust) Harry kinderliedjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 kom op Max!!doe even gezellig mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 saaie...****** hier...is mijn manier van verder gaanlaat maar..tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Vind het reuze gezellig maar ik haak ook af.Heb weekend maar wil morgen naar de zaak, moet nog een en ander afwerken.Ben chaoot en dead line werker dus het is niet uitzonderlijkMaar wil wel vroeg dan kan ik ook weer vroeg thuis zijn want morgen hier Mid Summer Markt en mooi weer.Hele fijne avond verder en voor straks slaap wel en droom mooi,Dag lieve mensen,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Geen liedje maar ik ben gek van dit gesprekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v...7u95HY&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 ik zeg ook truste...Harry ..succes op de markt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Welterusten Harryen iedereen die nog leestslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniesaaie...****** hier... is mijn manier van verder gaan laat maar..tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Kom ook nog heel even binnenwippen.. Het was een lange ... heeeeeeeeeeel lange dag.. Vind het wel grappig om te zien hoe Fleur , ooit een dikke ban aan haar kont (volgens mij trouwens hartstikke onterecht) , nu een giga steunpilaar hier is... Jemig de pemig... ik wist het wel kippebil .. je ben een kanjer van de bovenste plank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Getver...toch wil ik het kwijt........als de "standaard" personen niet reageren, word/ is het gewoon een stuk minder.heb niet niemand zin in gezelligheid om deze tijd???..of alleen maar drank-gejanksorry dat ik het zo moet zeggenkom op....er is toch ook een leuke tijd???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Hé Lenie, 'k ben er nog hoor! Hoewel 'k ook zo wil gaan slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Huh?? Lenie?? Begrijp ik niet helemaal meis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Fleurtje, ik wist het maar ik wist niet waarom, nu weet ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Wie bedoel je eigenlijk met de 'standaard' personen? Echt ... ik snap er geen bal van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Niogmaals truste mensen,sorry Lenie maar eigenlijk wel blij dat ik blijkbaar geen "standaard persoon" ben...Bye, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 :$Nou zo steunend ben ik nu ook weer niet van tijd tot tijd hoor . Waar zou ik zijn geweest, nogmaals, zonder jou en nog een paar anderen die toen naast me bleven staan? Waarschijnlijk stond ik dan nog steeds te fel in het rond te schoppen..en een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: TeveelFleurtje, ik wist het maar ik wist niet waarom, nu weet ik het En nu ben ik weer niet mee maar hou wel van hartjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 hier is een standaard persoon Avond luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Wat is er aan de hand Lenie? Er is iets dat je stoort. Drankgejank kan het niet zijn want niemand is dronken op het moment..Trekt de trek aan je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden