Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 opgezocht.....hier wat aan?http://www.smulweb.nl/recepten...in-carne-slanke-keukenik doe bij de Con Carne altijd extra tomatenpuree en water...ik wil ook nooit die droge drap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 @Lenie,Con is Met, Sin is Zonder. 't recept wat je me gaf is me wat te droog, maar toch bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 probeer het eens....extra tomatenpuree....wat meer water ( tomatenpuree bind)en extra chilipoeder....lekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 @Lenie,Extra tomatenpuree en water... klinkt vrij logisch. hoewel de smaak er misschien wat onder te lijden kan hebben. 't moet natuurlijk niet te flauw worden. 'k zal eens kijken of 't werkt. 'k begin nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 vergeet die extra chilipoeder niet.succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 pffff....'k heb een vreetbui.uurtje terug 2 haringen en nu een bakje mozzarella-bolletjes met baslsamico-azijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Gun, je zou bij het water een vegetarisch bouillonblokje kunnen oplossen.Uit het sin carne begrijp ik dat je vegetarisch eet.Sux6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 stilletjes hier.............vanzelf allemaal aan het genieten van het mooie weer?pfoe nou mij te warm op het balkon.... ga nu lekker lopen met 1 hond.die ouwe wil dat niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Goed te zien dat het weer iets beter met je gaat gunn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Howdiehowdie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Hojeehojooo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 holahola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 teveel zon hé?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 wast een betje plezant vandaag dor in Olland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Jullie zijn wel héél stil Maar dat is niet erg hoor, ik heb zelf ook maar weinig te melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Goeie avond allemaal.heb nog niets terug gelezen want ben net thuis en bar moe. 273 km. gereden vandaag plus nog op het gebouw dieren verzorgd. Ga nu eerst ff eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Ff terug naar de zetel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Ik eigenlijk ook niet.Beetje aan het uitpuffen van het slepen metzakken potgrond en plantjes.Ik word een daggie ouder hé!@spelfout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 De chili con carne (ja, 'k heb op 't laatste moment toch nog 250 gr. ham in blokjes erdoor gedaan) is prima g'lukt. Was lekker. 'k heb nog plenty over. Gaat de vriezer in; ongeveer nog 2 á 3 porties.@Max72,Ja, 'k had 't gisteren even te kwaad. 'k voel me een stuk prettiger nu. Dank je wel.@bolletje,@borretje,Hallo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 @Max72,Ja, 'k had 't gisteren even te kwaad. 'k voel me een stuk prettiger nu. Dank je wel.Graag gedaan, blij te zien dat het beter met je gaat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: GunnDe chili con carne (ja, 'k heb op 't laatste moment toch nog 250 gr. ham in blokjes erdoor gedaan) is prima g'lukt. Was lekker. 'k heb nog plenty over. Gaat de vriezer in; ongeveer nog 2 á 3 porties. @Max72, Ja, 'k had 't gisteren even te kwaad. 'k voel me een stuk prettiger nu. Dank je wel. @bolletje, @borretje, Hallo. toch wel benieuwd...hoe heb je het nu opgelost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 oeps...solly...verkeerde quote...bedoelde Gunn...alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeJullie zijn wel héél stil Maar dat is niet erg hoor, ik heb zelf ook maar weinig te melden ik heb genoeg gemeld....krijg alleen nooit antwoord of wat dan ook.ik ga lopen nu...ajuuuussss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden