Spring naar bijdragen

Zondag 5-6-2011


Susana

Aanbevolen berichten

Shit ben ik weer even, lig ik op bed en denk wat straks nu. Weer afgekickt met veel schaamte en dan. Ik voel me zo alleen. Ben verliefd op een meisje, maar ze moet niks van me hebben. Zo pijnlijk, ze zegen wel verliefd zijn, dan kun je de wereld aan. Maar als het niet beantwoord word... Dan maar weer janken. Ik hoop dat antidepressia krijg van de dok morgen. Ik wil nks voelen en vooral dit niet. Ben 33 en langer dan tien jaar alleen. Vooral nuchter komt dit keihard op me af. Heb er koppijn van. Wil gewoon werken en mijn familie niet teleurstellen. Moet even mijn gedachten orderen. Ik haat dit gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snoepie ik heb mijn armen vol met littekens. Deels aandacht vragen, deels kwaadheid naar mezelf toe, dus je bent de enigste niet lieverd.
Dit heb ik gedaan in de tijd dat ik opgenomen ben geweest.
Nu heb ik daar al een hele tijd geen behoefte meer aan hoor maar ik ken het gevoel van kwaadheid naar mezelf toe heel goed. Toen had ik niet in de gate dat ik eigenlijk niet kwaad hoefde te zijn, zeker niet naar mezelf. Ik had toen nog niet de kracht om nee te zeggen tegen de alcohol. maar kijk eens naar jezelf, je doet het geweldig. En ja het is helemaal niet makkelijk maar altijd nog beter dan een kater en niet goed functioneren.
En geloof me, er komen andere tijden voor je. anders zouden de ouwetjes onder ons, zoals Niwi, het toch nooit zo lang vol hebben kunnen houden?
Een alcoholvrij leven is beter. Niemand wil z'n leven leiden onder invloed, want dan wordt leiden, lijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent wel goed bij je knikker Snoep volgens mij.
Het is alleen dat je nu anders met de dingen des levens
moet dealen en das zeer zeker op zondag
als de regelmaat vd week weg is, niet makkelijk


Ik snap m Jopie thanx voor je uitleg.


Truste Igor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten Igor.

Even tussendoor. Ik heb net wat foto's gemaakt van Sepke en Puck. Puck denkt volgens mij dat ze kip is geworden, want ze eet kippenvoer. Als ze maar geen windeieren hier binnen gaat leggen. Zal de foto's zo op het dierendraadje plaatsen. Wel leuk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond kikkertjes

Fijne dag gehad! Balen dat het terug werkendag is morgen.
Kreeg tot tweemaal bier aangeboden. Dadelijk gezegd..nope ik drink niet..euuuhhhmmm meen je dat? Waarom zou je niet drinken?...nou omdat ik aan mijn lijn denk...dan moet je zeker niet aan de cola zitten nu! Oeps..:D. Daarna hele discussie over hoeveel calorieën er wel niet in cola zit en dat het in vergelijking met bier niets scheelt..blablabla..
Nou kees..ben dan maar water gaan drinken :D :D Oelewappers!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jullie morgen iets lezen over mensen die door gas om het leven zijn gekomen.......:angry::huh::wacko:
hier ligt een hondje, drie turven hoog, de boel
te vergassen. Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff




Tjeemig Jopie, wat een klein bootje zeg:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water is ooook veeeel beter vooor de lijn Fleur.
Good job! Hier ook weer werkendag morgen
ik duik zo mn mandje in, na nog
een rondje met het hondje.

Bol, Puck denkt dat ze een kip is:angry:
is dat hondje op haar koppie gevallen toen ze nog klein was???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haaaa die Witte.
Ja hoor, de zondag was oké. Is het nog steeds wel :) Maar ik ben wel moe. Eerijlk gezegd had ik wel tegelijk met mn zoon naar bed willen gaan. Maar toen was het nog zo licht. :D

Hoe ist met jou? Ik heb niet bijgelezen dus misschien staat het al ergens en vraag ik naar de bekende weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, 'k maak 't ook niet al te laat. 'k moet morgen naar m'n huisarts. Als 't goed is, heeft 'ie nu wél de bloeduitslag. Plus een kortstondige lever palpatie. Laat alles okay zijn, please! Dat zou een extra aansporing (en geruststelling) zijn om nooit meer te drinken.

Goed, mensen, 'k ga u verlaten. 't woar weer een prettig verpozen tussen u allen. :)

Welterusten.

ZZZZzzzz... :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps ik verzande weer in wat anders dan het frum Mup
sorry
Hier gaat het goed hoor, geen bijzonderheden eigenlijk
of in ieder geval niks meldingswaardig

Ik hoop niet dat je inmiddels al in bed bent want hier wordt het al aardig donker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...