dhen Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Eks, nog van harte met je 7 maanden :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Borrie een speciaal voor jou alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 ik moet er van tussenlaterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Ik denk dat m'n leven met drank alleen maar gemakkelijker leek omdat ik alles wat ik nuchter niet wilde tegenkomen zoveel mogelijk ontweek. Maar waar ik bang voor was, namelijk nuchter kan ik het leven niet aan, blijkt niet waar te zijn. Ik kan dat wel. In een roes leven is, nu achteraf, voor mij ontkenning geweest van mijn zijn en van mijn mogelijkheden. Probeer te kijken naar alles wat wel kan, ontsnap uit het niet-gevoel, het houdt vast in iets wat je niet meer wilt, betreed jouw wereld van het wel-gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Lieve Bor :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Je verdient het Bor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Okay, mensen, de bammetjes zijn gesmeerd, blikjes frisdrank en flesjes water gekoeld, alles in een oude rugzak gedaan (die is nog van m'n schooltijd; al bijna zeventien jaar oud!), m'n MP3 spelertje mee en een boekje. Ga nu op weg. Waar naar toe? De 'Dijk'. Daar zijn een hele hoop vissersplekjes. Da's leuk toeven, zo aan 't water. 't is Zondag, dus er zullen meer mensen te bespeuren zijn. Hoop'lijk is 't niet té druk!Tot vanavond, Allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 gunnwacht ik ga met je mee...bah die zondag ook altijd weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 @snoepje,'k ga op de fiets, dus dan zul achterop moeten. 'k hoop dat je wat eelt op je zitvlak hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 gunnis goed hoor neem wel een kussentje mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Bor, wat een geweldig nummer onder je tekst. Krijg er kippenvel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 en het is weeral middag . Spijtig genoeg...Ik ga op bezoek bij mijn metekindje. Zusje is jarig..Iedereen behalve de mama (vriendin) drinkt niet en ik ben niet van plan het te doen De mama wordt vast helemaal gek van mijn cadeautje!! Knutselspullen zijn altijd zo leuk Moest er ff vlug doorlezen dus voor nu..Aicha . Long time no sea Voor borretje . Down down down...no no..Up up up Laters allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 zit de laatste tijd niet lekker in me veldus kan hierdoor niet positief of helpend op een ander reagerenneem het me niet kwalijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Goedemiddag allemaal.Raar is dat hè Snoepje. Het gaat een hele tijd goed, je voelt je sterk en ineens is het andersZijn er dingen gebeurd of weet je niet, waar je onplezierige gevoel vandaan komt?Isa ,Geweldig dat je je zo goed voelt, ondanks de dingen die spelen. Igor,Je wilt weer verder groeien. Wat een mooie gedachte. Ik hoop dat je hier echt kracht uit put om weer te stoppen.Denker, jebent weer nuchter. Ik wens je toe dat je goed voor jezelf zorgt en dat je niet te hard bent voor jezelf, maar op tijd die valium neemt.Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 ingrivind heel het leven gewoon moeilijk op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Ben er weer, voor iedereen die het moeilijk heeft op dit moment ik doe mee. Dag en nacht weer uitzitten en morgen is het vast weer beter. Ik bel morgen de dokter toch maar. Misschien ik antidepresie krijgen. Erg onrustig veel schuld en gevoel van mislluking. Wel nu mijn hele huis gepoets, dat voelt wel goed. Ik ga weer wat doen, mezelf bezig houden. Allen dank voor jullie begrip voor een dwaas die zo vaak fout gaat. En snoepje, zet hem op. Zoals een bekende filmquote: 'It can't rain all the time' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Ha die Feurtje , heb een week vet griep gehad maar ben weer boven water:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Borrie voor dat ik het vergeet eerst ff Niet dat dat nu veel helpt maar toch. Het kan ook geen kwaad hé?Weer niet zo lekker in je vel meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Sorry snoepje,Ik kon niet meer reageren, want ADB viel uit.Dat gebeurt trouwens wel vaker.Denker, waarom haal je jezelf omlaag? Je gaat er toch weer voor?Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Borretje Sterkte!Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Nee Bor je bent niet alleen. Ik denk aan je. Vandaag gaan we overleven. Ook al is zeer zwaar, de commando's kunnen nog wat van ons leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 fibodankjewel dat je aan me denkt..doet me goedborretjemorgen is het gelukkig weer maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 denker en jij gaat het ook redden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Bor. heb je je maag vol zitten? Misschien anders veel lekkere dingen gaan eten of krijg je dat nu niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 en weet je waar ik nu ontzettend veel zin in heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden