Spring naar bijdragen

Zondag 5-6-2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk dat m'n leven met drank alleen maar gemakkelijker leek omdat ik alles wat ik nuchter
niet wilde tegenkomen zoveel mogelijk ontweek. Maar waar ik bang voor was, namelijk nuchter
kan ik het leven niet aan, blijkt niet waar te zijn. Ik kan dat wel. In een roes leven is,
nu achteraf, voor mij ontkenning geweest van mijn zijn en van mijn mogelijkheden.

Probeer te kijken naar alles wat wel kan, ontsnap uit het niet-gevoel, het houdt vast in iets wat je
niet meer wilt, betreed jouw wereld van het wel-gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bor :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, mensen, de bammetjes zijn gesmeerd, blikjes frisdrank en flesjes water gekoeld, alles in een oude rugzak gedaan (die is nog van m'n schooltijd; al bijna zeventien jaar oud!), m'n MP3 spelertje mee en een boekje. Ga nu op weg. Waar naar toe? De 'Dijk'. Daar zijn een hele hoop vissersplekjes. Da's leuk toeven, zo aan 't water. 't is Zondag, dus er zullen meer mensen te bespeuren zijn. Hoop'lijk is 't niet té druk!

Tot vanavond, Allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en het is weeral middag :). Spijtig genoeg...
Ik ga op bezoek bij mijn metekindje. Zusje is jarig..Iedereen behalve de mama (vriendin) drinkt niet en ik ben niet van plan het te doen ;)
De mama wordt vast helemaal gek van mijn cadeautje!! Knutselspullen zijn altijd zo leuk :D

Moest er ff vlug doorlezen dus voor nu..

Aicha :heart:. Long time no sea :)

Voor borretje :sun:. Down down down...no no..Up up up :)

Laters allemaal
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal.

Raar is dat hè Snoepje. Het gaat een hele tijd goed, je voelt je sterk en ineens is het anders
Zijn er dingen gebeurd of weet je niet, waar je onplezierige gevoel vandaan komt?

Isa ,Geweldig dat je je zo goed voelt, ondanks de dingen die spelen.

Igor,
Je wilt weer verder groeien. Wat een mooie gedachte. Ik hoop dat je hier echt kracht uit put om weer te stoppen.

Denker, jebent weer nuchter. Ik wens je toe dat je goed voor jezelf zorgt en dat je niet te hard bent voor jezelf, maar op tijd die valium neemt.

Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er weer, voor iedereen die het moeilijk heeft op dit moment ik doe mee. Dag en nacht weer uitzitten en morgen is het vast weer beter. Ik bel morgen de dokter toch maar. Misschien ik antidepresie krijgen. Erg onrustig veel schuld en gevoel van mislluking. Wel nu mijn hele huis gepoets, dat voelt wel goed. Ik ga weer wat doen, mezelf bezig houden. Allen dank voor jullie begrip voor een dwaas die zo vaak fout gaat. En snoepje, zet hem op. Zoals een bekende filmquote: 'It can't rain all the time'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...