Spring naar bijdragen

Woensdag 8 juni 2011

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Gunn

@Borretje,

Is 't nou een bepaalde vitamine B (1, 2, 3, etc.) of 't g'hele complex?

Gunn, mss een idee als je van de arts alleen b1 krijgt.
Supradyn complex forte.
Goed voedingssuplement in combinatie met gezond eten.
Zit echt alles in.
Mijn verslavingsarts was er helemaal voor iig.
Vooral blijven gebruiken zei die.
Nu in de aanbieding bij de etos (25% korting)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Max72,

Hé, goede vriend! :P
'k heb ook een goede multi-vitamine van Optimax, also GP approved. ;)
Edoch, bedankt voor de suggestie.

E3 2011 Live Show is aan de gang. Dat wordt een kijk-marathon van ruim 6 uur. Oh God, waar begin 'k aan?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Borretje,

Je begrijpt de dynamiek niet, lieverd. Max72 heeft eerder aangegeven dat hij moeite heeft als mensen complimenteus en amicaal naar hem zijn. Vandaar dat leipe tongetje. ;)

Woohoo!!! The Elder Scrolls: Skyrim stage demo. (E3 2011 Live Show)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gunn

Woohoo!!! The Elder Scrolls: Skyrim stage demo. (E3 2011 Live Show)

Yes Gunn, helemaal, alleen vind ik het heel jammer dat het een first person game is. zie hem liever in 3e persoon.
sorrie mensen ff tussen gamefanaten.
Misschien eens een keer een appart draadje openen als er wat meer gamers zijn. Of heb jij zin om nu al een draadje te openen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al zo vaak geprobeerd om me in te loggen bij ign. maar dat lukt me nog steeds niet. maar ik hoor het wel een keertje. Maar er komen veel nieuwe games uit. De nieuwe zelda, Fable The Journey, The first Templar (erg goed) Tomb Raider, Skylander Spyro, Zit er heel gaaf uit, The last Guardian. (Supergoed)
Faery: Legend of Avalon.
Maar jij hebt geloof ik alleen je P.c en een Xbox hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje,

Correct, alleen PC en X360. The last Guardian zal aan m'n neus voorbij gaan. Hoewel de PS3 niet zó heel duur meer is. Wellicht pik 'k 'm nog op in de komende maanden.

Over The First Templar heb 'k geen goede dingen g'hoord. The Last Guardian daarentegen, zou alleen al de aanschaf van een PS3 rechtvaardigen.

Al met al, ja, wordt 't een heel mooi game jaar. 'k ben echter wel zeer selectief. 'k koop niet alles wat ook maar een beetje goed. Dus dat worden hooguit 5 á 6 games.

Veel van de wat 'mindere' games (score 7 of 8) worden toch in een Playthrough op YouTube gezet. Dus mis je vrijwel niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey mensen, IK HEB HET GERED!! Avondje uit eten zonder alco!! Heel bijzonder voor mij.
Was eerst met één collega/vriendin. De andere zou een kwartiertje later komen. Dat eerste kwartier was al moeilijk. Normaal dood ik de tijd met wijn.. Niet gedaan, ijsthee genomen.

Toen dus eten enzo. Ik merk dat ik minder op kan als ik géén wijn drink. Wijn verdooft mijn maag denk ik. Mijn ene vriendin nam 3 wijn. Gewoonlijk had ik met haar meegedaan. Haar 2e wijn vond ze raar smaken en ze wou mij een slokje laten proeven. Zo van "vind jij dat ook?" Ik zei dat ik óók niet maar één slokje wou nemen. Ze drong nog een keer aan. Niet gedaan. Ook al kan 1 slok misschien geen kwaad, dan heb ik toch de smaak weer te pakken.

Voor de rest voel ik weer hoe irritant deze vriendinnen zijn.. Wat een gelul door elkaar en vooral niet luisteren.. Met wijn voelde ik dat nooit zo. Maar die ene vriendin noem ik altijd "mijn irritante vriendin" en die ander is eigenlijk gewoon een irritante kennis. (Met andere woorden: eigenlijk vond ik er niet veel aan.... Al was het eten wel lekker)

En dan nu genieten van het feit dat ik 's nuchter thuis ben gekomen van zo'n avondje!

Sterkte iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gunn

@Max72,

Hé, goede vriend!
:P

'k heb ook een goede multi-vitamine van Optimax, also GP approved.
;)

Edoch, bedankt voor de suggestie.

E3 2011 Live Show is aan de gang. Dat wordt een kijk-marathon van ruim 6 uur. Oh God, waar begin 'k aan?!

Als dat helpt, gewoon mee doorgaan Gunn.
Succes de komende 6 uur:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Max, koop eens een goede bril en lees nog eens de eerste regel.
Waar jij over schrijft, schrijf IK niet over, zijn twee verschillende aspecten

lees-lees-lees>>>begrijpend leren lezen Max

Succes.

ps.

B1 oftewel Thiamine is niet te koop bij Etos, uitsluitend op recept verkrijgbaar via huisarts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolletje, dat opstaan met een kater... Vréselijk is dat! Dat nare gevoel en daardoor angstgevoelens erbij..

Soms denk ik wel 's dat ik veel dingen in mijn leven anders zou willen. Maar dat ik dat steeds verdoof door maar te drinken. Bijvoorbeeld die vriendinnen die eigenlijk geen echte vriendinnen zijn... Maar met die ene, die dus ook drinkt, doe ik wel vaak leuke dingen. Stadten, zwemmen/zonnen, eten (en... drinken dus). M'n andere vriendinnen zie ik niet zo vaak. Ben bang dat er weinig overblijft als ik het contact met haar zou minderen. Bovendien is ze ook nog m'n collega. Gaat moeilijk worden dan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn moeder dronk vroeger ook veel. Misschien nog wel meer dan ik. Ze had net zo'n vriendin als ik, die haar daarin aanmoedigde. Zo van: "ahh, kom op, ééntje kan toch wel?" De één zette de ander aan tot drinken. Ze had er een mooie term voor:
- Vriendinnen in het kwaad -

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Zuske

Mijn moeder dronk vroeger ook veel. Misschien nog wel meer dan ik. Ze had net zo'n vriendin als ik, die haar daarin aanmoedigde. Zo van: "ahh, kom op, ééntje kan toch wel?" De één zette de ander aan tot drinken. Ze had er een mooie term voor:

- Vriendinnen in het kwaad -

Ja Zuske, we hebben waarschijnlijk wel veel van onze ouders overgenomen. Al kan ik niet zeggen dat de mijne echt te veel dronken. Maar wel elke avond zo rond 10-en één of twee glazen voor het slapen gaan. Ter onspanning dacht ik altijd. En dat was natuurlijk ook zo.
Maar zo leer je dus (onbewust?) welke functie drank kan hebben. En dat ga je later zelf ook toepassen.
Ik voegde daaraan toe dat ik die ontspanning juist eind van de middag nodig had. :$ En dan 's avonds voor het slapen gaan nog een paar om mn nachtrust te garanderen.
En ergens zit dat nog steeds in mn hoofd. Weet niet of dat ooit ophoudt. Op dit moment kan ik me daar geen voorstelling bij maken. Veel stress en onrust de laatste weken dus mn ontspanningsmomenten mis ik heel erg. Het lijkt wel steeds zwaarder te worden. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...