PROUD2BME Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Hee die Bol!!Jeetje wat ben je er toch altijd druk mee zeg!Maar....je krijgt er wat moois voor terug he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 @Allemaal,Goedemiddag, hoe gaat 'ie? Amai, een aantal mensen zijn zwak, ziek en misselijk, zo lees 'k. Beterschap! Ja, bij ons grijpen maag-darm infecties ook om zich heen. M'n arme nichtje heeft er ook last van. 'k isoleer mezelf even van hun. Waarom? Omdat 'k emetophobisch ben en dus geen zin heb om die porseleinen pot te omarmen! 'k heb verder niet zoveel te melden, anders dan dat 'k de E3 in L.A. aan 't volgen ben. Goed, 'k ga nu even de ingewanden vullen (en een schietgebedje opzenden of 't AUB binnen mag blijven!). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Spannend Hannah,Als alles voorbij is kan je wel lekker genieten van je nieuwe tuintje!Nice zo voor de zomer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Zeker weten Ya, en ik ben bezig met iets wat ik erg leuk vind, dus geen behoefte aan alc.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn Omdat 'k emetophobischZo zeg dat is niet mis. En nu een simpele uitleg s.v.p? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Zo zeg dat klinkt goed Hannah. Ga je zelf ook mee helpen? Hoe groot wordt de vijver? En ga je daar ook vissen in houden of alleen waterplanten?Ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien maar zo te horen zal het erg mooi worden. Zet een keer een foto op het frum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Gunn,Is zoiets besmettelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Zooo daar was ik weer ffWat zijn jullie allemaal lief!!!Dank jullie welDaar knapt een mens van op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 koekelen:Dkoekelekoekelllllllllllllllllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Witje voor jou een hele bos :present::present::present::present::present:en ook nog een hoop :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:Want dat krijgen mensen altijd als ze ziek zijn hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 ik ga wat doen jongens!fijne dag allemaal!!!! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Emetofobie, 115.000 Nederlanders en Belgen lijden eraan. Wikipedia. Heel wat nog dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Goedenmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Emetophobie = Braakangst/kotsvrees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Je maakt me blij tante Bol:sun:Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Ben je mooi klaar mee Gunn, hoewel ik er ook niet echt vrolijk van wordt, dat braken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 O Gunn, dat is minder zeg.Heb je dan ook moeite met slikken? Of angst om ziek te worden? Als je de vragen te rot vind, hoef je niet te reageren hoor.Heb daar alle begrip voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Ik weet t niet hoor Isa,Maar op 1 of andere manier maak je mij telkens mega nieuwschierigmet je postings... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 @Bolletje,Nou ja, als de ziekte 'slechts' gepaard gaat met hoofdpijn, koorts of zelfs diarree kan 'k 't nog wel dragen. Maar misselijkheid en braken staan voor mij vrijwel gelijk aan doodgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Voor mij hoef je niet bang te zijn hoor GrunnIk heb alleen maar een beetje koorts:DDus ik zal het je ook niet moeilijk maken met verhalen over datgene waar jij van voelt dat je er aan doodgaat.Misschien wel mazzel dat je geen vrouw bent dan,want ik ken dr genoeg die zo ziek worden vd alcohol dat ze ...... je weet wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Nou jaaaaaaaaaaa zeg IsaDit meen je niet????ONze lieve heer heeft echt hele vreemde kostgangers he....Moet niet gekker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Witte, mannen ook wel hoor. Ik ken in ieder geval een voorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Ja daar dacht ik nog ff aan Jaapmaarre dat zie je dan blijkbaar toch minder ofzo.Anyway ik hoef t ook liever helemaal niet te zien.Laten we het er maar bij houden, want mijn favoriete onderwerp is het ook niet echt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Wanneer is die angst daarvoor begonnen Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 'k heb nooit zoveel gedronken dat 'k er ziek van werd. Daar waakte 'k wel voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden