Denker Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Lenie, waarom is een wat lang verhaal en ik ga zo op bed. Maar morgen stuur ik je een PB waarom. Ik was er eerst ook fel tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Melk is goed voor elk.Van die generatie ben ik.Of Snoep verstandig eet een appelEn hoppa allemaal gaatjes in je tanden van het zuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Drie glazen melk per dag, wordt je beresterk van! - Joris Driepinter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerKen ik niet Mup. Dit is Joris. Haha, uit de jaren 60 denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 http://www.consumed.nl/medicijnen/2342/Refusal%C2%AEDit is de site Denker.De werkzame stof is dezelfde als die in antabus.Dus goed te vergelijken.Ik slikte 7 dagen lang 1 hele per dag (spiegel opbouwen)en nu 2 in de week.Nergens last van (gehad) zolang je maar geen druppelalcohol drinkt (bekijk DIE bijwerkingen maar op de site)Maar dat was ik ook niet van plan, goede stok achter de deur!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Wat een irritant ventje is het ook. Misschien heb ik daarom wel zoveel weerstand tegen melk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik ben trouwens hier de kamer helemaal anders aan het inrichten. Verrassing voor als ze thuis komt. Niets overlegd natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Dank je Mup, je maakte me aan het lachen. Filmpje toegevoegd aan favorieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: JaapMelk is goed voor elk. Van die generatie ben ik. Of Snoep verstandig eet een appel En hoppa allemaal gaatjes in je tanden van het zuur. Zelfde generatie dan.Zoek je nog verkering Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerLenie, waarom is een wat lang verhaal en ik ga zo op bed. Maar morgen stuur ik je een PB waarom. Ik was er eerst ook fel tegen. waarom???ik ben nu ( na 1 dag uitglijer) zo ver....ik heb/ wil het niet nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 @Jaap,Ja, vooral bij mij. M'n ma kocht bijna altijd Granny smiths. Zuur!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: JaapVerrassing voor als ze thuis komt. Welke 'ze'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Zie nu dat melk is goed voor elk uit 1941 is op youtube. Zo oud ben ik dus nog niet.En zag ook melk de witte motor, die ken ik ook nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn@Jaap, Ja, vooral bij mij. Me m'n ma kocht bijna altijd Granny smiths. Zuur!!! Oei, dat trekt zo gemeen in je kaken. Bah, doet bijna pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Max bedankt ik ga het morgen even goed doorlezen, ik ga nu op bed. Ik ben doodmoe van deze week. Afkicken is loodzwaar, maar loont de moeite. De eerste dagen kon ik geen grapje's maken. Dus bedankt allen. En Jaap, ik hoop dat dat goed afloopt vanavond, haha. Trusten allemaal straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Denker je ziet dat de bijwerkingen waar jij hetover hebt voor (kunnen!!!!) komen bij een hogedoses, dat is bij jouw niet het geval dus niets om jezorgen over te maken kerel!!Nu eerst met de hond uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Goedenavond, geen idee of ik ergens inval moet eigenlijk alles nog terug lezenallereerst allen bedankt voor de felicitaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Lekker slapen Denker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Sorry Mup, me verkering, maar als je niets zegt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Welterusten Denker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Dank je Mupke. Ik log uit, een glas warme melk met honing en plat. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Denker,Ik gebruik Antabus (200 mg per dag) en ik heb geen last vanbijwerkingen gehad (hooguit een vervelende bijsmaak in de mond,maar dat kan net zo goed door overmatig koffiegebruik komen).Voordat ik met deze medicatie begon zag ik er ook een beetjetegenop vanwege de mogelijke bijwerkingen maar dat is dus helemaalmeegevallen en het medicijn biedt mij toch wel ondersteuning.Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: Denker een glas warme melk met honing en plat.q]Eigenwijs ook nog! Ik kan zwijgen als het graf Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Sha, is jullie feestje nu al afgelopen?Ik dacht dat alle vrouwen bij jouw waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Hé Mupke, I'm still vacant... = P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden