Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 grrrr.......stelletje kleuters.ga me even druk maken hier....misschien tot straks.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 iedereen nog bedankt voor de leuke felicitaties:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Goeie avond lieve kanjers.Héhé ik ben weer terug. Vandaag weer hard gewerkt maar voel me weer een tevreden mens.Heb net de berichtjes gelezen en ook van Borrie. Vreselijk iedere keer, en ik mag het misschien niet zeggen maar ik zou op een gegeven moment ook denken, geef mijn porsie maar aan fikkie hoor ik gooi de handdoek in de ring.Maar voor het kereltje is het op de eerste plaats niet goed. Ik hoop echt dat het nu zo opgelost wordt dat het manneke rust krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Gunn dat is geen pot bier hoor, dat is een doosje met een strik erom heen. Veel mensen denken dat dat een pot bier is. Nou die geeft hier niemand als emotion hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Bol,dit is toch echt geen doosje met een strik erom heen.:beer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjeGunn dat is geen pot bier hoor, dat is een doosje met een strik erom heen. Veel mensen denken dat dat een pot bier is. Nou die geeft hier niemand als emotion hoor. Bol, er staat wel degelijk een pilsje tussen hoor. :beer:Maar dat kadootje vind ik ook altijd erg lijken op een (paar) pilsjes. En die rosé Gunn, dat is een roos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Mupke,twee zielen één gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Hé, lief Bolletje! Onze harde werkster en moog'lijk ook meest stabiele persoon hier op AdB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: albertinaMupke, twee zielen één gedachte. Ja, leuk he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ja, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 pfff....ze zijn weer weg.wat kan ik daar van genieten.vannacht Luilak he?...die van mij komen niet thuis...ik zei al..als je gepakt word met je geklier heb je pechik doe mijn tel. uit en jij /jullie zoeken het maar uit.het zit me wel gescheten op het moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 O God ja Mup, nou zie ik het ook. Weet je dat ik dat in anderhalf jaar niet gezien heb zeg. Nou ja we kunnen het gebruiken hé.Ik heb nu ruim anderhalf jaar geen wine; gedronken. Ik kots van :beer: En :wine: pleur ik radicaal in de w.c.:beer: het moest verboden worden.Met veel :beer: in je mond, zak je heel gemakkelijk in de str..nt:huh:Vandaag :wine: Morgen een sjagerijn.Nou zo kan ik nog heel lang doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: GunnHé, lief Bolletje! Onze harde werkster en moog'lijk ook meest stabiele persoon hier op AdB. Hé kerel, alles goed gegaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Geeft niks hoor Bol.Ik heb in mijn begintijd de naam van borretje steeds gelezen als borreLtje. Dat vond ik toch raar dat dat hiet toegestaan werd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Hahahaha die Mupke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Oeps Bol je weet dat sommige maar zo een emootje hoeven te zienom trek te krijgen he...Misschien maak je ze het wel een beetje moeilijk met al die feestelijk en gezellige emo's.Dat wil jij als meest stabiele persoonlijkheid toch niet op je geweten he;)Zooo ik ben weer thuis.Vandaag weer gewerkt, en nu lekker niks hoeven en moetenen ff lekker nog een ietsepietsie naziekenmaar ben in ieder geval niet meer zo zielig als gistermorgenvoordat ik al die lieve berichtjes kreeg, want daar knapte ik enorm van op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik noemde Soothe in het begin Shoote. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Goed dat je weer bent opgeknapt Witje.Dat heb je snel gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 ik heb hem een jaar lang schoote genoemdLasig lettertype hier eigenlijkDus tactive:Kortom de lettertype mag ietsje groter en de drankemootjes mogen ook uit het bestand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Hahahaha ja Tien, ik heb nog vaak moeite met die h. Weet nog steeds niet waar ik hem moet plaatsen. Raar hé?Hé Witje.Zo de bolle gaat ff op de bank hangen. Krijg me toch een dut zag, niet meer normaal. Maar ga straks wel rtl. 4 kijken want ik wil kijken wie er wint. Ik hoop Adlicious. Die vind ik keigoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ja best wel he AlbertinaMaar zal je wel zeggen dat ik zo ongeveer iets van 19 uur geslapen heb gisternacht en op de dag berekendJe kent m wel he: droomland, zieke gij kent geen pijn.....Tenslotte geen beter medicijn als slapen en op de koop toe, slapen kost niks!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Er was, ik meen zo'n 2 jaar geleden iemand die absoluut niet tegen de emoticons wine en beer kon.Diegene werd er door getriggerd.Ze werden ook nooit gebruikt,ik begrijp het nut er ook niet zo van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik ken het Witte, als je echt beroerd bent en een beetje oververmoeid kan je idd wel een dagslapen.Nou, blijkbaar heeft het je goed gedaan.En.....een goede levensstijl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: albertinaIk noemde Soothe in het begin Shoote. :D Ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Fijn dat je weer wat opgeknapt bent Witte. En dat je zo lang kon slapen, helpt ook he?En nu het hele weekend vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden