Spring naar bijdragen

zondag 12 juni

Max72

Aanbevolen berichten

hallo alle

ik heb net als zoveel hier moeite met de zondag
had vanmiddag hevige trek ..zo erg dat ik sha moest smsen om het kwijt te kunnen
zat lekker buiten in een speeltuin en miste heel erg me glas wijn

mupke ..las net dat jij je niet voor kan stellen nooit meer een glas te drinken
ik ook niet hoor...maar ben jij niet bang zodra je weer een glas drink dat alle trek dan weer terug is
ik ben bang dat als ik dat doe dat ik dan weer terug bij af ben en de smaak weer te pakken heb voor elke dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
fleurtje

quote:

Originally posted by:
bolletje

Maar eerlijk gezegd geloof je er ook niet in voor anderen
:D;)

Het is denk ik niet zozeer dat ik er niet in geloof, alswel dat ik het me zo heel moeilijk voor kan stellen dan anderen het wel zou lukken. Maar ik kan alleen maar vanuit mijn eigen gevoel reageren.
Zouden nu alci's, zonder dat ze allert blijven, soc. kunnen drinken? Kijk en dan zegt een stemmetje diep van binnen, dat gaat toch niet lukken? Dat kan toch niet? Dus ik vind dat nog steeds een heel moeilijke vraag. Kan een alci, soc. drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Seg bol..jij bent toch een handige Hariëtte niet?

Heb jij ooit een deur gezet?

O ff omschakelen hoor, momentje.:huh:
Ja maar een deur moet je stellen als het een oude is. Bijna geen deur past gelijk, maar wat is er aan dan?
Als ie wel past kun je hem gewoon erin hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fleur

ik ben het met bolletje eens
ik geloof het ook niet hoor..heb echt alles al geprobeerd maar niets is gelukt
kost heel veel stress en naar een tijdje gaat het toch weer fout
het zal heus wel eens iemand lukken maar het merendeel niet denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry sta een beetje springerig :)
De deur past in het kader. Het kader van de deur stond er al in. Plaats waar de scharnieren moeten in moeten staat ook al in het kader gebeiteld maar niet in de deur zelf aangezien die nieuw is. Hoe teken ik dat nu af op de deur? De plaats waar de scharnieren moeten komen dan? Meet ik dat gewoon af op het kader en neem ik dezelfde afmetingen op de deur of duw ik de deur in het deurgat en probeer zo af te tekenen?
Gaat me nooit lukken lijkt me. Pfffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
snoepje

fleur

ik ben het met bolletje eens

ik geloof het ook niet hoor..heb echt alles al geprobeerd maar iets gelukt

kost heel veel stress en naar een tijdje gaat het toch weer fout

het zal heus wel eens iemand lukken maar het merendeel niet denk ik

Maar het kan...en dat wordt iets te weinig gezegd. Het kan mits een goed plan, discipline, en zelfkennis.
Niet voor iedereen maar geen vijf vingers zijn dan ook hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
borretje

Bouwvakker trouwen, Fleur??

Waar heb je het over?

Ikke niet begrijp..

Nirvana ook al niet???? Nou kees...

Ik begrijp het ook niet borretje. Geen handige Hariëtte hier. Uitleg is moeilijk te volgen hé? Hmmm..kan het niet anders uitleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
snoepje

maar ben jij niet bang zodra je weer een glas drink dat alle trek dan weer terug is

Zeker wel. Daarom zei ik ook al, er is nog heel wat werk aan de winkel voordat ik zover zou zijn. En misschien denk ik dan wel, waarom zou ik het nog doen?
Voorlopig ga ik nog wel even door met non-alcoholische drankjes. Ook lekker. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, ben jij zo'n handige klusser? Lijkt me nogal moeilijk, een deur stellen. :huh:

:light: Heb je Will onlangs nog gesproken?

De tuin laat ik voor wat ie is. Ik heb toch al behoorlijk last van mn schouders dus toch alweer teveel gedaan vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurie dat laatste is eigenlijk het gemakkelijkst. Maar je moet dan wel zorgen dat hij vrij hangt. Dus aan de onderkant een paar dunne latjes of zo plaatsen waar je de deur opzet en dan teken je de scharnieren af. Daar waar de scharnieren aan de deur komen moet je toch wat hout uit frezen of met een beitel weg hakken, want het scharnier moet in het hout vallen zeg maar. Als hij dan nog klemt kun je met carbonpapier precies zien waar hij eventueel nog klemt, en dat moet je wegschaven. Een heel werk meid, heb je geen kennis die wat handig is? Anders gaat het toch gauw tochten denk ik. Je hebt toch ook een oud huisje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee totaal niet Mups. Maar moet het wel zelf doen.
Alhoewel als ik nu eens knipper met mijn wimpers, koekjes haal en hondebrokjes zou bol dan haar koffer pakken en de klus hier komen klaren?

Nee Will niet meer gehoord. Hebben nog geprobeerd af te spreken maar ikke was te down..dan zie ik liever niet zo veel mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

Fleurie dat laatste is eigenlijk het gemakkelijkst. Maar je moet dan wel zorgen dat hij vrij hangt. Dus aan de onderkant een paar dunne latjes of zo plaatsen waar je de deur opzet en dan teken je de scharnieren af. Daar waar de scharnieren aan de deur komen moet je toch wat hout uit frezen of met een beitel weg hakken, want het scharnier moet in het hout vallen zeg maar. Als hij dan nog klemt kun je met carbonpapier precies zien waar hij eventueel nog klemt, en dat moet je wegschaven. Een heel werk meid, heb je geen kennis die wat handig is? Anders gaat het toch gauw tochten denk ik. Je hebt toch ook een oud huisje?

Dat fresen gaat me wel lukken denk ik. Het probleem is alleen dat ik de plek van de scharnieren niet zelf meer kan kiezen aangezien ze al uitgebeiteld zijn in het kader. Maar ik ga het proberen zoals jij het zegt. Moet lukken toch?
Ach we zien wel..dat trouwen met een aannemer lijkt me nog niet zo'n ongelukkig idee :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
borretje

Wat is er met Will?

Fleur??

Wat heb ik gemist?

Hij was toch wel redelijk, meende ik?

Denk wel dat ie goed gaat. Alhoewel hij redelijk teleurgesteld was omdat hij iets voelde voor een vriendin die blijkbaar al iemand anders op het oog had. Hadden een reisje gepland. Staat ergens genoteerd denk ik..Maar waar ook alweer :huh:

*woordje teveel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, 'k heb even advies nodig. 'k heb hier aardappelsalade, maar hij smaakt vreemd en ruikt heel zuur. Volgens de datum moet 'ie nog goed zijn. 06-07-2011. G'woon maar eten of... 'k heb b'hoorlijk honger, eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je niets anders in huis Gunn? Ik eet nu veel dat overtijd is maar van het moment dat het zuur ruikt gaat het de vuilbak in. Of is het aardappelsla uit een potje?
Soms zijn die gewoon zuur omdat ze er zure uitjes of augurken tussen draaien.

Ik ben te springerig :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon eten Gunn. Hoewel, als ie vreemd smaakt kun je misschien beter iets kiezen wat lekker smaakt. ;) Dat het wat zurig ruikt hoort zo. (komt door de mayo, azijn)
Misschien smaakt het wat vreemd omdat je smaakpapillen veranderen? Weet ik veel. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gunn

Okay, 'k heb even advies nodig. 'k heb hier aardappelsalade, maar hij smaakt vreemd en ruikt heel zuur. Volgens de datum moet 'ie nog goed zijn. 06-07-2011. G'woon maar eten of... 'k heb b'hoorlijk honger, eigenlijk.

Heb je wasknijpers in huis Gunn?:P

Wat ik zelf altijd heel lekker vind is wat maggi erover, maar ik ben het met je eens, dat spul is niet te vreten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...