albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Gunn,dat doe je dan zeker op een nette manier.Petje af hoor, dat je dyslectisch benthad ik er niet achter gezocht.Maakt ook niet uit trouwens.:hea@spelfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Hallo allen, net terug van korte vakantie. Lenie, hoe is het? Nog droog gehouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 ja hoor Jan...ik heb me er doorheen geslagen.ik was veul te druk met hapjes maken .verders gaat ie lekker.ga zo aan m'n KM beginnen met de hondenen als het goed is komt Niets vanmiddag om een koppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Goedemorgen zal ik maar niet meer zeggenongelooflijk lang geslapen....had het ook nodig na afgelopen drukke periodeweer rust in de tent en geen trekmomentennou geen...gistermiddag even toen de rust inviel maar ik moest daarna werkenlucky me, we houden het nog steeds droog.Fijn Lenie dat het goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 dank je Sha.ik ben weg...tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 En doe vanmiddag de groeten aan Niets van me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Lieve frummers, ik ben de laatste tijd niet erg behulpzaam hier op de dagdraadkomt omdat ik zelf erg veel aan mijn hoofd heb in privesfeerik probeer jullie wel zoveel mogelijk te lezen, hoewel dat bij 15 pagina's er wel eens bij inschiet moet ik zeggengelukkig zijn er genoeg mensen die elkaar hier wel kunnen helpenen dat is toch wel erg fijn om te zienwens jullie nog een fijne zondag, Sha mag zo weer fijn te werk.Laterzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 werken op een zondag?? Bah Ik begin hier stilletjes aan de pest in te krijgen. Mijn wasmachine staat niet aangesloten op een afvoer dus de darm ligt in de poempbak. Vanmorgen afgewassen dus de darm opzij gehangen.Na de afwas de was in de machine en de darm niet in den poempbak gehangen . Dat is nu al den derde keer dat ik dat presteer!!!!!!!!!!!!!! Verder ga ik schilderen en spat mijn vloer en muur vol...het is mijn dagje niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Fleur,ooooowwwwww, wat is dat erg, heb je nu waterballet?Ik hoop van harte van niet,mij is het ook eens overkomen.Vreselijk.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 fleur als je nu eerst schildert en daarna de wasmachine aanzet, kun je meteen de verfspatters van de vloer schrobben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ooh jawel Tina, een half zwembad .Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen toch? De dees doet het wel drie keer :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: igorfleur als je nu eerst schildert en daarna de wasmachine aanzet, kun je meteen de verfspatters van de vloer schrobben Het is niet op de vloer alleen maar vooral op mijn hééééél duur behang. Zal bijkleuren worden. Frustrerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Meid, wat een ellende,ik leef met je mee, om stapeldol van te worden.Met recht dweilen met de kraan open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Eigen schuld, dikke bult.Ik ga ne snicker eten om mezelf te kalmeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 nou vooruit een heel klein beetje medelijden heb ik met je. maar wel je koppie d'r bijhouden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: igornou vooruit een heel klein beetje medelijden heb ik met je. maar wel je koppie d'r bijhouden hoor Als jij me kan vertellen waar mijn koppie staat vandaag want het blijkt niet op mijnen nek vast te hangen vandaag Snicker here I come! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 hmm heb ik ook nog.nog meer liefhebbers??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Relativeren zegt em (de snicker). Zet je tanden maar eens lekker in mij..Niemand gestorven..niemand gewond...niemand die het ziet..jij met je vergrootglas..Hap maar lekker in me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 zit ie niet in de wasmachine? hij moest toch een keer goed doorgespoelt worden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: igorzit ie niet in de wasmachine? hij moest toch een keer goed doorgespoelt worden toch? *klets* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 naast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 :DIk ga nog eens iets anders proberen te schilderen..moet lukken..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 fleur doe je het buiten dan? is iets veiliger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 arme Fleur...nou ja vervelen doe je je niet op deze manier.hier lekker gelopen en inmiddels de vitrage in de wasmachine gegooideven stofzuigen en dweilen en dan vind ik het wel genoeg.eerst m'n bammetje met filet americain opeten met een flinke beker Morocco-thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden