Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Goede morgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Dag alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Goeiemorgen Max. Wat een langslapers weer vanmorgen he? Zonde van het schitterende weer.. Tis inderdaad weer heerlijk, vind het altijd een kado'tje als ik beneden kom en de zon schijnt.. Eerst maar eens even een paar flinke potten thee en koffie zetten voor de lui hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Hihi, ook goemorgen Tina.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ben ik echt de eerste??Oke doe ik het ontbijt wel.Verse jus staat klaar koffie loopt,heb bruin pompoen brood, crackers en beschuit.Beleg, yoghurt, en verse aardbeien staan in de koelkast.Zet straks de eieren op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Goedemorgen allemaal,Nu zijn er dus twee dagdraadjes voor vandaag. ik zal proberen de mijne weer weg te halen of andersleeg te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Okeeee, laat ik de koffie wel achterwege... En dat ontbijtje , jammie... Leuk, ik heb ook altijd pompoenbrood, vind ik zooo lekker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Goedemorgen yvonne en tina,koffie en thee worden gedaan zie ik,Komt goed uit, kan ik tussendoor even met de hond uit.Nog zo heerlijk stil buiten nu, alleen de vogels die jehoort nu, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Oke, doe de koffie ook wel von:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Okeeee, ik doe de koffie alsnog dus... maar de rest doe jij he Max??? Goeiemorgen Marc, kopieer je berichtje dan even naar hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Hoi Von,ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat worden twee potten koffie dus onderhand, hihi. Ga nou maar effe lekker met de hond Max.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Hond kwam zij mand niet eens uit,is alleen verplaatst naar de bank nu.Nu eerst ff een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ga ik doen von, koffie genoeg iig:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Goedemorgen allemaal,Dit muziekje is het mooiste als deze lekker keihard wordt afgespeeld.Bijkomend voordeel is dat de buren eventueel helemaal gratis kenniskunnen maken met een deel van het Australisch cultureel erfgoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Hond hier vind het ook allemaal prima, heeft nog geen enkele behoefte aan een wandeling, lekker luie zondagochtendbui.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Dan bewaar ik dat nummer maar voor een ander tijdstip Marc . heb hier de tuindeur open en geniet van de vogelmuziek.... .... en zou het ook niet prettig vinden getracteerd te worden op muziek van de buren om eerijk te zijn. .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Marc,ik wacht ook nog even,het is hier juist heerlijk rustig,vogeltjes, eenden kwaken in de sloot.Dat vind ik juist zo fijn aan de vroege ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik doe het even met deze marcLekker rustig wakker worden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Moghu kanjers.Ik heb bijna 9 uur geslapen. Uitslapen kan ik niet dus dan maar vroeger naar bed.Vandaag is er hier, een paar straten verderop een grote rommelmakrt. Heerlijk, ik verheug me er altijd op. Lekker schumen en gezakt en gepakt terug komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Volgens mij hoor ik zelfs de vogels meefluiten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Zoooo mooi Max... heb um heeel zachtjes opstaan. Heb hele dierbare verdrietige, maar toch hele mooie herinneringen aan dit nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Goeie morgen Bol , lekker struinen dus en daarna plekje zoeken voor alle nieuwe spulletjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Goedemorgen Bol, heeeerlijk zo'n markt. Is zeker niet bij ij in de buurt:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Goedemorgen Bol,Lekker dat je zo lang heb kunnen slapen.Rommelmarkt???Ik vind het vreselijk.Maar goed, ieder zijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden